czwartek, 8 października 2015

Rozdział 21

*** Francesca ***
- Diego możemy szczerze pogadać?
- A musimy ? 
- Tak , to dla mnie bardzo ważne 
- Więc słucham 
- Dlaczego zachowujesz się ... jakbyś był dwoma osobami ? 
- Franuś to nie ważne 
- Jestem twoją dziewczyną , chce wiedzieć 
- Skarbie mój nie wszystko musisz wiedzieć 
- Proszę - popatrzyłam mu w oczy 
- Idź do pokoju 
- Nie chce 
- Idź teraz !
- Znowu to robisz ! Mówisz , że mnie kochasz a potem mi rozkazujesz !
- Pocałuj mnie 
- Co ? - spytałam zdziwiona 
- Zrób to teraz nim będzie za późno ...
- Za późno na co ? 

Chłopak wstał z kanapy i chciał wyjść z pokoju.  Podbiegłam do niego i zrobiłam to o co prosił. Tak pocałowałam go. 
 - Dziękuje kochanie 
- Po co to było ? Czemu mnie olewasz ?
- Nie chce cię skrzywdzić 
- Nie rozumiem cie ...
- Od dawna nie radzę sobie z agresją , biję swoje dziewczyny przy pierwszej lepszej okazji , krzyczę na nie. To jest od mnie silniejsze , nie panuję nad tym. Podobasz mi się i nie chce zrobić ci krzywdy
- Nie wiedziałam , myślałam ze to lubisz.
- Nie lubie. Znaczy czasem mi się to podoba , ale zależy przy kim. Ciebie akurat nie lubię bić , pierwszy raz mi sie to przytrafiło.
- To komplement ?
- Nie wiem , proszę cie tylko byś mnie nie prowokowała 
- Dobrze i dziękuję że mi to powiedziałeś 
- Narkotyki mi w tym pomagają 
- O nie ! Poradzimy sobie z tym inaczej 
- Nie uda ci sie , Violetta już próbowała 
- Uderzyłeś ją kiedyś ?
- Tak ... parę razy nie wytrzymałem niestety 
- Ale nie widać żeby to zmieniło coś między wami 
- Wiem wybaczyła mi każde uderzenie
 - Jesteś taki przez poprawczak ?
- Chyba tak 
- Pocałunek ... on cie uspokoił ? 
- Gdy sie całujemy , wtedy jestem w innym świecie 
- Naprawdę ? - delikatnie się uśmiechnęłam 
- Tak , ale to nie czas na zwierzenia 
- No Diego - zaśmiałam się 
- Nie - kiwnął głową 
- Diego , no weź 
- Diego wiem że mnie słyszysz 

I tak w kółko powtarzałam , on tylko się śmiał, Poszedł do kuchni , ale nie dałam za wygraną i dalej go męczyłam. Wyjął z lodówki mleko , następnie wlał je do dwóch szklanek i wstawił do mikrofali.

- Nie lubię ciepłego mleka - skrzywiłam się
-  Pf ... to nie dla ciebie 
- Ej ! Mamy gości ?!
- Jacy my ? Ja mam 
- I robisz im mleko , a mi nie ?!
- Życie jest okrutne 
- Ja też chce mleko ...
- Podobno panienka nie lubi 
- Dieguś zrób mi mleczko - zrobiłam słodkie oczka 
 - Nie dostaniesz mleczka , ale kako
- Ojej dziękuję , a kto przychodzi ?
- Nikt wariatko 
- Jak to ?
- Tak sie pośmiać z ciebie trochę chciałem
- Jesteś okrutny i przystojny za razem 
- Przystojny ? - uśmiechnął się 
- Yyy ... powiedziałam to na głos ?
- Tak skarbie - zaśmiał się
- Uhhh 

Wyszłam z kuchni zła sama na siebie. To miały być moje myśli , a wyszło inaczej. Usiadłam na kanapie podkuliłam nogi , chowając w nich swoją twarz. Słyszałam jak brunet stawia szklanki na stoliku. Potem poczułam , że już siedzi obok i obejmuje mnie.

- Nie przejmuj sie tym , to miłe 
- Będziesz to wykorzystywał 
- Niby co ? To , że powiedziałaś że jestem przystojny ?
- Tak , jestem idiotką 
- Wcale nie jesteś i nie myśl tak o sobie 
- W życiu nic mi nie wychodzi , przynajmniej jak mnie porwałeś moi rodzice mogą w spokoju pracować , nie jestem dla nich ciężarem
- Oni cie kochają zaufaj mi 
- Chciałabym kiedyś tak po prostu zasnąć , zasnąć i już nie wstać 
- Nie wygaduj głupot 
- Zabijmy się razem ! - krzyknął
- Pogięło cie ?
- Nie będziesz już nikogo krzywdzić , sam mówiłeś że rodzice też cie nie kochają to dobre rozwiązanie dla nas oboje zróbmy to ...
_______________________________________________________________
 No dobra napisałam rozdział brawo dla mnie w końcu mi sie udało po 2 podejściu do tego. Martwią mnie troszkę komentarze ale 4 to chyba jeszcze nie tragedia.

1) Dlaczego Fran to zaproponowała ?
2) Zrobi sobie krzywdę ?
3) Co Diego "zmajstruje" ?


6 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się tymi komentarzami...Piszesz świetne opowiadania i pamiętaj o tym!
    1.nie wiem
    2.chyba tak
    3.nie wiem ...
    Piszesz cudne opowiadania ! <3 (powtarzam się ,ale to prawda) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, czekam na kolejny. Nie martw się komentarzami, ja poprzedniego nie skomentowałam. Ale już od teraz będę komentować.
    1. No nw
    2. Będzie chciała, ale Diego jej nie pozwoli :)
    3. Wciągnie Fran w narkotyki??
    Czekam na kolejny rozdział :)
    ~Zuza~

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne kochana cudowny rozdział niemoge się doczekać następnego
    1. nw
    2.tak
    3.a to kochana wiesz tylko ty i mam nadzieje ze ja już niedługo
    julka sorry że z anonima ale zapomniałam Hasła

    OdpowiedzUsuń
  4. No jezuniu jakie to cudowne ♥♥♥♥♥
    1. Ma myśli samobujcze? Oby nie...
    2. Tak
    3. Nie mam pojęcia, ale myślę, że będzie gruboo

    Nie przejmuj się 4 komentarzami.. Ja mam po jednym pod rozdziałem xdd
    Życzę weny ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. 1) Dlaczego Fran to zaproponowała ?
    Odp.Bo go kocha?Albo ma dość Krystiana.
    2) Zrobi sobie krzywdę ?
    Odp.Niee!
    3) Co Diego "zmajstruje" ?
    Odp.Nie wiem,ale ty tak :D
    Jak zawsze boski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udany rozdzial
    1) Ma dosc ciaglego stresu
    2) Poczesci
    3) To bedzie gruba sprawa

    OdpowiedzUsuń