wtorek, 20 października 2015

Rozdział 24

*** Krystian ***
Francesca myśli , że taka mądra. Znam Diego długo , a przede wszystkim jego słabe strony. Pożałuje za to , że kiedyś dała mi kosza. Zapamięta ten wieczór na bardzo długo. Czas udać się do sklepu i zrealizować moją bardzo słodką zemstę.

*** Francesca ***
Brunet rano musiał przynieść mi kanapki i herbatę , gdy się obudziłam stały już na stole. Na krześle leżała sukienka , bielizna , baleriny , szczotka i puder. Niepewnie przeprałam się , zaczęłam konsumować posiłek. Zbliżałam się wieczór , a go nie było widać. Usłyszałam zamek od drzwi , od razu się uśmiechnęłam. Moja mina zmieniła się dosyć szybko widząc Diego ledwo trzymającego się na nogach , a obok niego uradowany Krystian. Chłopak posadził Diego na krześle.

- Co mu zrobiłeś ?! - Krzyknęłam 
-  Oj nic mu nie będzie , rozbieraj się 
- Pf ... pomarz sobie 
- Diego - powiedział Krystian 
- No dajesz Fran chce sobie popatrzeć 
- Pamiętasz co mówiłeś ?!
- Oj zamknij się młoda. Masz się rozbierać i tyle !
- Diego pozwalasz mu na to ?!
- Jest twoja - powiedział chłopaka 

Moje oczy momentalnie zaskrzyły się. Krystian jakby dostałam wyraźny sygnał rzucił się na mnie. Krzyczałam i uderzałam go pięściami. Był sprytniejszy związał mnie moją wczorajszą bluzką. Z kieszeni , wciąż uśmiechnięty , wyjął nożyczki i rozciął moją sukienkę. Na nic były moje krzyki , jakby ich nie słyszał , nie zwracała na mnie uwagi. Wciąż widziałam jego uśmiech i satysfakcje. Nie wiem co robił Diego bo nie widziałam go. Dość szybko poradził sobie z moją bielizną , jakby robił to wcześniej. Wszystko rzucił gdzieś w kąt pokoju.

Zaczął całować moje piersi , ręką już dobierając się do mojej małej muszelki. Chciałam by jak najszybciej przestał. Wiedziałam że to będzie boleć , jestem dziewicą , a do tego stracić cnotę w ten sposób.Wciąż nie zważał na to , że cierpię , coraz łapczywiej całował i ssał moje piersi. W pewnym momencie bez ostrzenia wepchnął swój środkowy palec do mojego wnętrza. Syknęłam z bólu , potem poczułam drugi palec. Zaczął szybko nimi poruszać , coraz głębiej wsadzając je do środka. Popatrzył mi w oczy mówiąc : Lubisz to co ? Będziesz cierpieć długo.Wiedziałam , że mówi poważnie. Gdy znudziła mu się ta zabawa , rozpiął swoje spodnie i bokserki. Zamknęłam oczy , nie chciałam na to dłużej patrzeć. Poczułam silnie parcie w dole , bolało coraz mocniej. Wchodził i wychodził , płakałam coraz głośniej , krzyczałam. Słyszałam jego jęki oraz śmiechy. W ten sposób przeżyłam swój pierwszy "cudowny" i zapamiętany dokładnie seks. 

Po wszystkim zostawił mnie nagą całą w szoku. Jedynie odwiązał mnie , lecz nie miałam już na nic siły , byłam wykończona. Z Diegiem szybko się ulotnił. Leżałam i płakałam jeszcze długo. Dobrze zapamiętałam jego zdanie : Jesteś świetna kruszynko na pewno to powtórzymy. Za każdym razem gdy zamknęłam oczy widziałam to wszystko. Nie mogłam zasnąć , gdy choć na chwilkę zmrużyłam oko , budziłam się z krzykiem. W tym momencie marzyłam tylko o śmierci.
_____________________________________________________

Troszkę krótki rozdział no ale jest. Myślę że malutkie emocje wywoła. 
Wiem pewno będziecie pisać , czemu to zrobiłam. Odpowiedź jest prosta , było mi to potrzebne do dalszej treści. Kolejne pytanie zapewne czy robili to z zabezpieczenie , nie nie robili i nie będzie w ciąży. 


Kolejny rozdział MOŻE jutro o ile nie wyjdę gdzieś z chłopakiem , jeśli tak to będzie w piątek , najpóźniej w sobotę. Buziaki ♥.♥


1) Czy dziewczyna zrobi sobie krzywdę ?
2) Co na to wszystko powie Diego ?
3) Krystian wykręci się ze swojego czynu ?
4) Chłopak powtórzy gwałt ?

5 komentarzy:

  1. super kc
    1będzie chciała
    2.pobije Krystiana
    3.nie
    5. nie
    .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mm nadzieje że diego był pijany i jak fran mu wszystko powie to jej uwierzy. Czekam na next Nata z bloga kira12345.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna czekałam na taki rozdział, ale myślałam, że to będzie Diego xdd (Ale rozczarowana nie jestem)
    Rozdział jak zwykle cudny i z mega ciekawością czekam na jutro bo skrycie mam nadzieję, że jutro będzie rozdział :**

    1. Zgaduje, że się potnie czy cuś.
    2. Diego na początku jej pewnie nie uwierzy lub zabije Krystiana. (xDD)
    3. Oczywiście, że tak. Po co ma mieć kłopoty skoro może upić Diego i mieć prywatną dziwkę. Diego i tak o niczym nie wie xdd
    4. Domyślam się, że tak, ale nie jestem pewna.

    Pisz szybko bo ja chcę już wiedziec co będzie dalej :))
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja nie cierpie Krystiana!
    No jak bym mu wyjebała to by mu bursztydy wyleciały :D
    Świetny rozdział :**
    1.Może tak :(
    2.Uwierzy Francesce i zabije Krystiana :)
    3.Chyba tak :(
    4.Chyba,może tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny rozdzial :)nie znam odp na pytania...sorki ze krotki kom ale moja mózgownica znowu nie działa... :(
    Julcix

    OdpowiedzUsuń