piątek, 23 października 2015

Rozdział 25

*** Diego ***
Obudziłem się na kanapie , strasznie bolała mnie głowa. Popatrzyłem na stół , leżało tam pełno butelek po wódce i kilka po piwie. No tak wypiłem wczoraj z Krystianem na zgodę. Przyjaźnie się z nim długo , w końcu jestem jego wspólnikiem , ale wczoraj chyba przesadziliśmy. Wstałem z sofy , lekko się chwiejąc doszedłem do kuchni. Naprawdę musiałem zbyt dużo wypić ,wziąłem jakąś tabletkę przeciw bólową. Wstawiłem miskę z mlekiem do mikrofali na dwie minuty , gdy ją wyjąłem wsypałem do niej płatki czekoladowe w kształcie muszelek. Szybko wziąłem się w garść , poszedłem na górę z śniadaniem dla Francescy. Trudno mi udawać , że jestem już dla mnie nikim , ale muszę to robić , ma jakiś cel i go zrealizuję. Nie skrzywdzę jej i nie pozwolę by ktoś ją skrzywdził , no ale jednak pozory muszą być.


-Dzień doberek królewno - uśmiechnąłem się
- Dobry !? Serio !? Po tym wszystkim !!!
- A ciebie co ugryzło ?
- Nienawidzę cie !!! Wolała bym umrzeć niż to !!!
- Niż co ?
- Nie udawaj , że nie wiesz !!! Nie chcę tego jeść !!!
- O co ci chodzi ? - postawiłem miskę na stole 
- Wiesz o co !!! Wyjdź stąd !!! 
- Masz gorączkę czy jak ?
- Wynoś się !!! Chcę być sama !!! - zaczęła płakać 
- Franuś co się stało ?
- Nic !!! Wyjdź !!! Wyjdź proszę !!!
 - Okej , drzwi będą otwarte 

Gdy wychodziłem zauważyłem trochę krwi na wersalce. No tak ma okres wszystko jasne. A raczej było jasne póki nie przyuważyłem porwanej pościeli. Zszedłem na dół , z ciężkim sercem zadzwoniłem po siostrę. Wiem , że to zniszczy mój plan ale tylko ona może z nią porozmawiać. Czekałem na nią , gdy usłyszałem głos. Szedłem w stronę drzwi , gdy zobaczyłem ich zamurowało mnie.

 
Przytulali się jakby nigdy nic. O co tu w ogóle chodzi , oni nie mogą być razem. Przecież się różnią , do tego to moja siostra i mój kumple. Nie to nie może być prawda. Zauważył mnie Leon.

- Em Violu - powiedział 
- O hej Diego co sie dzieje ?
- Na początek czy wy ten ? No wy ... powiedz że nie ...
- Spokojnie stary powiedziałbym ci i w ogóle spytał 
- Uf ... to że my wy ten ?
- Viola się ucieszyła , że Fran zobaczy 
- Dlatego cie tuli ?!
- Oj Diego nie przesadzaj - zaśmiała się 
- Jasne ... Fran nie chce ze mną gadać idź do niej 
- Co jej zrobiłeś ?! 
- Właśnie nic , a ty stary idziemy pogadać i to już !
 - Oho będzie pogadanka jak nie podrywać siostry kumpla
- Podrywasz mnie ? - spytała zaskoczona Violetta 
- Nie ? Tak sobie zażartowałem , idź do Fran 

Violetta tanecznym krokiem powędrowała na górę. Popatrzyłem groźnie na mojego przyjaciela. On lekko uniósł brew co oznaczało "tak". Nie wierzę , po tak długim czasie zakochał się w niej. Domyślałem się że kiedyś to nastąpi , trzeba mu ją wybić z głowy. Usiedliśmy na kanapie , opowiedz mi jak jakiś zakapturzony typ chciał ją zgwałcić , ale na szczęście był nie daleko i usłyszał jej krzyk. Wspomniał też , że niedoszły gwałciciel miał tatuaż na nadgarstku jak Krystian. Zaczęło mi się wszystko układać , rzekomy gwałt na Violettcie , szybkie zniknięcie chłopaka , alkohol i zła Francesca. 



*** Violetta ***
Powoli poszłam na górę , powoli bo chciałam zobaczyć o czym gadają. Ale cisza , pewno znowu mają swoje głupie znaki no niestety. Nie jestem z Leonem , ale odkąd Francesca wtedy wymyśliła tą akcję z kluczami , jesteśmy ze sobą bardzo blisko. Cieszę sie z tego powodu , podoba mi sie od dawna. Rzadko zwracał na mnie uwagę , a ja na niego zawsze. Szukałam Fran , znalazłam ją w jakimś pokoju.


 - Kochana co się stało ? - usiadłam obok 
- Wpuścił cie .... 
- No tak , co ci zrobił ?!  Wpierdziele mu !
- Wczoraj ... nie mogę ... ja już nie mogę 
- Spokojnie weź głęboki oddech 
- Chodzi o to ... no wczoraj ... to stało się tak szybko 
- Ale co stało się szybko ? Spokojnie mamy czas 
- Zg ... zgwał ... on mnie zgwałcił !
- Zabije go ! Zaczekaj tutaj !
- Stój !!! 
- On za to pożałuje obiecuję ci to 
- Ale ... to ... Krystian ...
- Krystian ? 

Czarnowłosa długo mi wszystko opowiadała. Przytulałam ją i pocieszałam. Była wyraźnie załamana. Nie dziwie się , mnie też chciał ktoś zgwałcić. Stracić dziedzictwo w ten sposób. Diego ma słabość do alkoholu , pije dużo ale nagle go przekroczy i traci kontrolę. Miała lekko rozwaloną wargę , mój brat ją uderzył palant.

- Chodź ze mną - powiedziałam 
- Nie ... boje sie ...
- Jestem tutaj , jakby co cie obronie 
- Dziękuje ... wolę zostać tutaj ...
- No dobrze ja za parę minut wrócę nie ruszaj się stąd
- Nie mam zamiaru 
- Zaraz będę obiecuje 

Szybko wyszłam z pokoju i zbiegłam ze schodów. Łzy napływały mi same do oczu. Stanęłam na środku pokoju , ku mojemu zaskoczeniu Leon wstał i przytulił mnie. To było mi potrzebne , nawet bardzo. Jednak i tak padło pytanie : Co się stało ? 
________________________________________________________

No i tak by to wyglądało. Powoli pojawia nam się Leonetta. 
Miłego czytania i do zobaczenia wkrótce.

1) Diego uwierzy Francesce ?
2) Violetta da bratu "popalić" ?
3) Krystian się przyzna ?
4) Jaką krzywdę zrobi sobie główna bohaterka ?

Ps. Rozdział będzie chyba w poniedziałek ,
 a jutro test z opowiadania w formie zabawy.

10 komentarzy:

  1. HEJ TU ZNÓW JULKA
    1.tak
    2.tak
    3.nie
    4. będzie chciała się pociąć? ale mam pytanie trafi do szpitala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie chciała sie pociąć i nie trafi ponieważ wtedy policja by ją namierzyła :)

      Usuń
  2. 1.Taaaaaaaaaaaaaaaaaak!!!
    2.No jasne!
    3.Będzie się tego wypierał pewnie :/
    4.Skoczy z okna?
    Ps.Sorki za tę istatnią odpowiedź ake jak to kiedyś napusała nasza Julcix moje szare komórki nie działają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny cieszę się ze fran powiedziała o wszystkim vilu. Cudny jak zawsze. Nata z bloga kira12345.pinger

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja! Nata tutaj! Czekam na rozdział u cb!!! Pozdrawiam

      Usuń
  4. 1.tak
    2.tak
    3.bedzie probowal sir wymigac ale nie uda mu sir to
    4. będzie chciała się pociąć? ale mam pytanie trafi do szpitala?
    Swietny ♡ dodawaj je szybciej bo mi smutno jest kiedy rozdzialu nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , ale musisz się liczyć z tym że mam szkołę.
      Kiedy pojawiają się rozdziały znajdziesz po lewej stronie.

      Usuń
    2. Wiem dlatego czekam cierpliwie :*

      Usuń
  5. Teraz ja jestem ostatnia :((
    Czemu kazesz mi czekac do poniedziałku?
    Oczywiście rozdział boski <3

    1.Musi
    2.Tak
    3.Nie
    4.Nie wiem

    Czekam na jutrzejszy teścik <3

    OdpowiedzUsuń