wtorek, 27 października 2015

Rozdział 26

*** Krystian ***
Wszystko poszło zgodnie z moim planem. Siedzę w moim gabinecie , podpisuje jakieś papiery o nowych prostytutkach. Oczywiście nie mogę się oprzeć i nie popatrzeć na zdjęcia nagiej Francescy. Zobaczymy ile Diego zrobi bym nie opublikował tych zdjęć.



*** Violetta ***
Powiedziałam im wszystko , dosłownie wszystko co dowiedziałam się od Fran. Diego przecząco kiwał głową , widocznie nie mógł w to uwierzyć. Wyrwałam się z objęć Leona i podeszłam do brata.

- A tobie co odwala !!! Uderzyłeś ją !!!
- Zasłużyła na to 
- Taka jasne oczywiście !!!
- Oj zamknij się !!! - krzyknął 
- Spróbuj ją tylko uderzyć - powiedział Leon 
- Oh !!! Mam was dosyć !!!
- Po co zacząłeś brać narkotyki mówiłem ci o tym 
- Nic mi nie jest i nie będzie 
- No jasne właśnie widzę 
- Dobra idę do niej  

Diego poszedł na górę , my poszliśmy od razu za nim. Francesca leżała na ziemi obok niej opakowanie po tabletkach nasennych. Chłopak od razu do niej podbiegł. Pierwszy raz w jego oczach widziałam wyraźny strach. Położył ją na łóżku i popatrzył na nas.

- Zawieźmy ją do szpitala 
- Pogięło cie !!! - krzyknął 
- Szybko ją rozpoznają - dopowiedział Leon 
- To co chcesz zrobić ?
- Nie ważne ... wyjdźcie stąd 
- Ona się wystraszy jak się obudzi , została zgwałcona 
- Nie pozwolę jej umrzeć ! - krzyknął
 - Zadzwonię do Marty !!! Jest pielęgniarką !!!

Minęło paręnaście minut , moja koleżanka przyjechała. Kazała nam wyjść , Diego chodził nerwowo , Leon mówił by wziął te głupie narkotyki , ale on nie chciał. Było widać , że naprawdę zależy mu na Francesce. Po dwudziestu minutach wyszła , powiedziała nam że coś tam jej podała i podłączyła kroplówkę. Diego prosił żebyśmy już poszli.
____________________________________________________
Krótki rozdział i bezsensu bo weny nie mam.
Strasznie was przepraszam :(
  http://dars16.blogspot.com/

1) Kiedy Fran się obudzi ?
2) Czy jej stosunki z Diego ulegną zmianie ?
 

5 komentarzy:

  1. OMG !
    Jaki bezsensowny? Powiedz Ty mi jaki bezsensowny?
    Idealny! Cudowny! NAJS!
    A to, że krótki to bez znaczenia. Ważne, że jest.

    1. Po 2-3 dniach pewnie
    2. Tak. DIego musi sie zmienić!

    Życzę weny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!
    I nie gadaj że bezsensowny!To jest cudowne!
    1) po 2-3 dniach
    2) Tak!Błagam!
    Czekam na kolejny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny !!!! ♡nie gadaj ze bez sensu bo to nie prawda!
    1.po 2-3 dniach
    2.tak !Plisssss :***
    Czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje rozdzalu sa MEGA !.! Zawsze genialne !.!,&! Nie martw sie, ze nie masz weny kazdemu sie zdaza $!&
    1) Tego samego dnia poznym wieczorem
    2) Zmieni sie dla Francesci

    OdpowiedzUsuń