środa, 11 listopada 2015

Rozdział 33

*** Diego ***
 Zapadła cisza , nagle zobaczyłem uśmiech dziewczyny. Zaryzykowałem najwyżej oberwę. Schyliłem się i delikatnie musnąłem jej usta. 
Nic nie zrobiła , ani nie odwzajemniła ani nie odepchnęła. Jakby to było jej całkiem obojętne. Uniosłem lekko brew do góry. Ona tylko cicho się zaśmiała. Miałem już wykonać to po raz drugi gdy usłyszałem jak Cami mnie woła. Przewróciłem oczami , wyszedłem ze składzika. Zobaczyłam że Violetta płacze , a Cami ją przytula. Krystian strasznie na nie krzyczał. Od razu poszedłem w ich stronę.

- Co ty jej zrobiłeś ?! - krzyknąłem 
- Nie twój zasrany interes ! Gdzie Francesca !
- On ją uderzył Diego - wyszeptała Camila
- Pogięło cie ?! Nie obchodzi mnie gdzie jest twoja lalka. Nie interesuje mnie już , jest nikim skoro cie wybrała ! A od Violetty trzymaj się z daleka. Wpierdzieliłbym ci gdyby ...
- Boisz się bo by cie wywalili
- Może on się boi ,  ja się jeszcze w nic nie wdałem - powiedział Leon
- Leon stary , tyle lat minęło - uśmiechnął się Krystian 
- Co jej zrobiłeś ? Przez ciebie płacze ?
- Lekko ją uderzyłem bo się rzucała 
- Też cie lekko uderzę , za to i za próbę gwałtu 
- Żartujesz sobie ? 

Nawet nie wiem kiedy Leon wykonał ruch. Krew od razu zaczęła lecieć z nosa Krystiana. Mój kumpel podszedł do dziewczyn , tylko otworzył swoje ramiona a Violetta już do niego poszła. Krystian jakby patrzył w jeden punkt , zobaczyłem że dziewczyna wyszła ze składzika. 

- Gadaj gdzie Fran 
- Jeszcze ci mało ? Mówiłem , że nie wiem gdzie jest 
- Uważaj na siebie może ci się coś stać 
- Nie strasz mnie Krystian 
- Hej wam - uśmiechnęła się Francesca 
- Kto to jest ? - spytał chłopak 
- Jestem Fausta miło poznać 
- Yyyy ... okej 
- Co robisz ? Pozna cie - wyszeptałem 
- Graj na czas zaufaj mi 
- Nie widziałaś dziewczyny w czarnych włosach ?
- Em ... dużo tu takich , o Angie z dyrektorem idą
- Krystian do gabinetu - krzyknął mężczyzna 
- Nie uczę się tutaj 
- Ale naruszyłeś prawa , uderzyłeś uczennice i zastraszasz 
- Oj tam wielkie mi halo 
- Krystian ! Do gabinetu już !

Poszli do tego gabinetu , popatrzyłem na czarnowłosą , a teraz raczej białowłosą. Dziewczyna przewróciła oczami z uśmiechem. Po chwili podeszli do nas Leon , Cami i moja siostra. Od razu pocałowałem ją w czoło. Dalej mój przyjaciel obejmował ją ręką.

- Em ... jesteście parą i ja nic nie wiem ? 
 - Nie , nie jesteśmy 
- A szkoda , pasujecie do siebie nie Diego ? - szturchnęła mnie
- Ta ... nie narzekałbym 
- Serio mówisz ? - spytał Leon 
- No jak już ktoś ma mi ukraść moją siostrę , cieszyłbym się gdybyś to był akurat ty. Więc jak bardzo chcecie , macie moją zgodę
- Dzięki Diego - wyszeptała brunetka 

Nie mogłem na to patrzeć więc szybko zamknąłem oczy.
 
- A wy ? Para czy wrogowie ?
- Ani to ani to - powiedziała Francesca 
- Nie wrócisz do niego co nie ?
- Boję się go - wyszeptała 
- Zamieszkasz u Leona - zaśmiała sie Violetta
- Że co ? 
- No bo Krystian cie u Diego znajdzie , w domu raczej też. A Leosia chyba się boi więc tam nie będzie raczej szukał. A w szkole będziesz ciągle nie daleko nas więc cie raczej nie skrzywdzi
- Zaskakujesz mnie słońce 
- To nie fair ty masz swoje słońce , a ja ? -  wzruszyłem ramionami 
- To chyba zły pomysł ... 
- To dobry pomysł Fran , Leon co myślisz ?
- Dla mnie to nie problem  , najwyżej Diego będzie u mnie przesiadywał a ja z Violettą logiczne. Tylko Cami poszkodowana 
 - Spokojnie , ja się ciesze sama do tego doprowadziłam 
- Jak to ? - spytałem zdziwiony 
- A no tak , Cami mi podała adres i perukę , no w ogóle wszystko
- Camila ? 
- No tak wyszło 

Zadzwonił dzwonek , udaliśmy się do sali numer 44. Gregorio poprosił żebym jeszcze raz zaśpiewał piosenkę. Angie prosiła go byśmy poćwiczyli nad interpretacją. Wciąż patrzyłem na Francescę.
 
 ___________________________________________________________
Nastało zaćmienie wenowe hahaha 
Nie jestem zadowolona , no ale cóż miał być rozdział to jest. 
Dziękuje za liczne komentarze.
 
Co do pytań .... nie wiem sami sobie zadajcie i odpowiedźcie a może któreś mnie natchnie. Przepraszam za moją niedyspozycję twórczą.
 

5 komentarzy:

  1. <3 No cuż, jestem rozczarowana bo liczyłam na Diecesce, ale i tak rozdział cudowny <333
    Sama mam zadać pytania? No ok :DD

    1. Czy Fran zgodzi się na propozycje Vilu?
    2. Czy Krystian ją znajdzie?
    3. Dlaczego Fran będzie unikać Diego?

    1. Pewnie się zgodzi, albo nie XD
    2. Znajdzie
    3. Bo nadal będzie się go bała, ale powoli znów się do niego przekona.

    Życzę weny i czekam na piątek <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yey widze czytasz kiedy będą rozdziały bo zaszła zmiana :*

      Usuń
    2. Czytam wszystko co związane z Twoim blogiem <3
      Muszę być na bierząco :DD

      Usuń
  2. Hmm... Rozdział cudny :* sama mam zadac pytanka ? No oki :)

    1. Krystian zrobi coś Fran ,albo Violi u Leona ?
    2. Diego będzie przesiadywał u Leona ?
    3. Fran będzie znowu mieszkać z Diego ?


    1. Zapewne tak...
    2. Tak... Zawsze będzie w stanie obronić Fran lub Vilu
    3. Na razie się go boi ,ale po dłuższym czasie... Kto wie ?


    Czekam na piątek :*** weny :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. O na kaczki smażone xD
    Jaki León odważny xD
    Ok pytanka ^^
    1.Czy Fran zamieszka u Leóna?
    Odp.Chyba tak ;D
    2.Czy Diego zmusi Fran do zeznania policji na Krystiana?
    Odp.Tak :D
    3.Czy Diego i Fran znów będą razem?
    Odp.Taaaaaaaaaaaaaaaaaaak!
    Trochę dziwne xD

    OdpowiedzUsuń