piątek, 13 listopada 2015

Rozdział 34

*** Diego ***
Skończyłem z uśmiechem na ustach. Usłyszałem wiele braw. Gregoria pochwalił mnie , a dziewczyna na którą cały czas patrzyłem przesłała mi buziaka. Potem obróciła się w stronę drzwi , w tej samej chwili zadzwonił dzwonek. Szybko znikła mi z pola widzenia. Podszedłem do Leona , Violetty i Camili. Nie wiedzieli gdzie ona jest.


*** Francesca ***
Piosenka Diego bardzo mi się podobała. Co najlepsze śpiewał ją dla mnie , to słodkie. Wyszłam na zewnątrz , tam zobaczyłam Krystiana. Szedł za budynek szkoły , szłam w tym samym kierunku. Wiem wydaje się to dziwne gram na dwa fronty , ale muszę to robić. Gdy stanęliśmy w odpowiednim miejscu ściągnął moją perukę.

- Dostałaś się do jego domu ?
- Tak - wyszeptałam wystraszona 
- Dobrze , oberwało mi się trochę i do szkoły nie mogę się już zbliżać 
- Naprawdę ? Przykro mi - udawałam smutną 
- Nie ważne , głupi dyrektor dorwę tą osobę co na mnie doniosła
- No ja myślę 
- Więc śpisz dzisiaj u Leona tak ?
- No tak ....
- Wsyp mu to do szklanki 
- Co to jest ?
- Nie zadawaj tępych pytań , masz robić co chce !
- Krystian ja nie chcę 
- Wolisz być w burdelu ? Chyba oboje znamy odpowiedź
- Proszę cie Kris ....
- Oj cicho maleńka , narzekać możesz jak ci przyjemność ci nie sprawiam. A teraz znikaj mi z oczu , szukają cie pewno
- Okej ....

Schowałam woreczek do kieszeni. Przełknęłam ślinę i poszłam. Czułam jego wzrok na sobie , tak szantażuje mnie. Najgorsze jest to ,  że mu zaufałam. Diego od początku miał racje , ale czasu nie cofnę niestety. Szłam spokojnie gdy zobaczyłam bruneta. Siedział z gitarą na ławce , zawołał mnie więc usiadłam obok niego a raczej przed nim.


-Szukałem cie ślicznotko 
 - Naprawę ? Musiałam się przewietrzyć trochę 
- Na terenie szkoły jesteś bezpieczna , Krystian ma zakaz wstępu. Więc już możesz się chyba pojawiać jako Francesca ?
- I co ja niby powiem nauczycielom ?
- To już zostaw mnie , piosenka się podobała ?
- No jasne , Diego muszę ci coś ...
- Co Fran idziemy już ? - przerwał mi Leon 
- Yyy ... tak 
- Czekaj miałaś mi coś 
- Już nie ważne możemy iść 
- Wszystko w porządku ? - spytał troskliwie brunet
- Tak spokojnie - mimowolnie się uśmiechnęłam 


*** Krystian *** 
Wszystko idzie zgodnie z planem. Najlepsze w tym wszystkim jest to , że za wszystko wyręcza mnie Francesca. Ta młoda idiotka jest strasznie głupia. Uwierzyła , że ją kocham. Czas wprowadzić kolejny punkt planu w życie. Trzeba tylko zaczekać aż dziewczyna wsypie zawartość woreczka do napoju Leona. Przyszedł czas i na naszą Violette ważną osobę dla Diego. Zobaczymy jak się sprawdzi jako dziwka.
_________________________________________________________________ 

WIEM ROZDZIAŁ NIE JEST DŁUGI , ALE WENA NADAL ŚPI.
Z TREŚCI NO NAWET JESTEM ZADOWOLONA.
DOWIEDZIELIŚCIE SIĘ JUŻ O SZANTAŻU NO I PLANACH NASZEGO CZARNEGO CHARAKTERU.

OBIECUJE , ŻE GDY WENA WRÓCI NAPISZE COŚ DŁUŻSZEGO. NA RAZIE PRZEPRASZAM ZA TĄ NIESZCZĘSNĄ DŁUGOŚĆ.

1) Czy Fran wsypie zawartość woreczka ?
2) Co grozi Violettcie ?
3) Dziewczyna powie komuś o szantażu ?

7 komentarzy:

  1. 1,nie
    2.niewiem
    3.tak powie violi,leonowi i diego

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Nie... Wyrzuci ,albo zamiast niemu wrzuci sobie...
    2. Krystian bedzie chciał zrobić jej to co zrobił Fran ,ale Leoś go powstrzyma... chyba
    3. Będzie nad tym długo się zastanawiała ,ale w końcu powie Diegusiowi ♡

    Długość jest spoko ;) Niektóre rozdziały u innych jak są dłuższe to nie mają sensu i są nudne ;) Czekam na kolejny rozdział kochana :*** ŻYCZĘ WENY :******** <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. tu julka
    1.wsypie sobie a nie Leonowi i przez to trafi do szpitala
    2.nic
    3.diegowi jak się ocknie w szpitalu a on będzie cały czas przy niej siedział
    rozdział super mówisz że wena uciekła a jest boski po prostu super takie pytanie kiedy kolejny bo niemoge otworzyć zakładki i z czymś zgadłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak powiem nie będzie niespodzianki , no ale dobrze nie zgadłaś z niczym przykro mi. A rozdział we wtorek lub niedziele jak będę mieć malutką wene

      Usuń
  4. Booski!
    Ty nadal masz wenę <3
    Ja mam kryzys wenowy na moim blogu z opowiadaniami xD
    1) Nie!
    2) To samo co Fran.
    3) Powie Diegusiowi <3
    Czekam na kolejny ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny rozdział
    Czekam na naxt <3
    1) Nie wiem jak Leonowi to tak
    2. nie mam pojęcia
    3.Powie ale tylko Diego❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny, przepraszam dawno nie komentowałam. Ale się poprawię.
    1. Nie, może je wyrzuci, albo sama będzie chciała wziąć, ale wejdzie Diego lub Leon i ją powstrzyma
    2.nie wiem
    3. Leonowi a on powie Diegusiowi. A dieguś weźmie Franuś i razem wyjadą na jakiś czas
    -Zuza-

    OdpowiedzUsuń