środa, 18 listopada 2015

Rozdział 36

*** Narrator ***
 Chłopak chciał wyjść z pokoju , ale brunetka gwałtownie się poruszyła. Usiadł obok niej na łóżku , dziewczyna jakby wyczuła że jest blisko niej. Chciała wstać , popchnął ją , co wywołało coś w rodzaju agresji. Miała zasłonięte oczy nie wiedziała co się tak na prawdę dzieje i kto jest jej oprawcą. Próbowała wstać , zaczęła krzyczeć uderzając pięściami o łóżko lub niego. Kopała go po nogach i czulszych miejscach. Wkurzony usiadł na nią , pogorszyło to sprawę. Krzyczała coraz głośniej , rękami machała na prawo i lewo. Ręką strąciła kwas , w ostatniej chwili dłoń zabrał jej Krystian. Wiedział , że mogła się poparzyć a nawet spowodowałoby to głębokie oraz bolesne dziury w jej skórze.

Przycisnął ją do łóżka. Wiedział ,  że jest silniejszy , ona też to wiedziała lecz nadal z nim walczyła. W końcu straciła siły , bezczynnie leżała , a on siedział na niej. Jego wzrok zawiesił się na głębokim dekoldzie dziewczyny. Walka z nim odkryła jeszcze bardziej atuty brunetki. Zdawał sobie sprawę z tego , że porwał ją by sprawić ból swojemu "przyjacielowi". W tym momencie w jego głowie zrodził się kolejny chytry plan , który szybko zapewne zrealizuje.

- Zejdź ze mnie ! - krzyknęła po chwili 
- Pfff ... - usłyszała w odpowiedzi 
- Pfff to robi koń , ciężki jesteś !
- Takie życie mała pogódź się z tym. 
- Nie chciałabym być w twojej skórze , mój brat cie szuka !
 - Oj tam nie narzekaj Villas
- Czekaj ! Co powiedziałeś ?
- Nic ? - powiedział lekko wkurzony na siebie 
- Dobrze słyszałam ? 
- Nie ?
- Krystian ? To ty prawda ? Mówiłeś tak jak chciałeś mnie wkurzyć
- Nie ? - powtórzył pytanie 
- Przecież pamiętam 
- Źle pamiętasz ! - krzyknął głośno
- Oplułeś mnie - zaczęła się śmiać 
- I z czego się śmiejesz ?!
- Bo to śmiesznie chcesz zemsty na Diego ?
 - Skąd to wiesz ?
- Możesz ze mnie zejść ?
- Będziesz grzeczna ?
- A czemu miałabym nie być ?
- Bo cie porwałem ?
- Dlaczego ciągle zadajemy pytania ?
- Nie wiem - wzruszył ramionami i zszedł z niej

Po chwili pomógł jej usiąść , później ściągnął chustę którą miała zawiązane oczy. Zapadła cisza , dziewczyna zaryzykowała szybko znalazła sie przy samych drzwiach. Chłopak ruszył za nią , złapał ją w tali od tyłu i przyciągnął do siebie. Znowu zaczęła krzyczeć i szarpać się z nim. Szybko tego pożałowała , obrócił ją i mocno uderzył w twarz. Pod wpływem uderzenia upadła na ziemie.


*** Diego ***
Dostałem sms od Krystiana , a konkretnie screen jego rozmowy z Francescą. Był tam szczegółowo opracowany plan , w którym główne skrzypce odgrywała dziewczyna. Wstałem z kanapy i wybiegłem z domu. Szybko znalazłem się w budynku gdzie ona przebywała. Leon był nie przytomny , na górze znalazłem Fran. Widocznie była nieświadoma tego wszystkiego. Tłumaczyła mi , że musiała to zrobić. Nie chciałem jej słuchać , uderzyłem ją tym razem bez zawahania. 

- Diego posłuchaj - mówiła z płaczem 
- Zamknij się ! Jesteś zwykła szmatą , egoistką ! Zaufałem ci rozumiesz ? Byłaś dla mnie ważniejsza niż Violetta ! A teraz jesteś nikim !
- Ale Diego ...
- Żałuje , że ci na tyle  pozwoliłem ! Ale poprawie swój błąd !
- Pozwól mi coś ...
- Zamknij się szmato ! Nic nie możesz już mówić ! Idziemy , teraz !

Złapałem ją za ramie i mocno je ścisnąłem. Nie miałem teraz żadnych myśli oprócz tego by cierpiała. Dziewczyna , która była dla mnie wszystkim stała się w jednej sekundzie nikim. Szybko znaleźliśmy się u mnie. Nie patrzyłem na to czy się przewraca , pchnąłem ją do pokoju na parterze. Potem zamknąłem drzwi , klucz położyłem na szafce obok pomieszczenia. Po chwili dostałem sms :
_______________________________________________________
Huhu wena wraca ♥
No macie troszkę przemocy , bo wam tęskno.
Dziękuje za komentarze w szczególności długie , ale za krótkie też.
To co kolejny rozdział w piątek lub jutro. Zależy już od ilości kom.

1) Jak zareaguje Diego ?
2) Violetta pożałuje próby ucieczki ?
3) W jaki sposób Leon będzie jej szukał ?
4) Francesca wytłumaczy brunetowi całą sytuacje ?

6 komentarzy:

  1. Jej czytam w szkole i się wydarłam jak głupia gdy zobaczyłam że już jest rozdział boski licze że jutro będzie kolejny
    1. będzie wściekły na Francesce ale mu przejdzie
    2.raczej nie Krystian bendzie wiedział że bardziej skrzywdzi go poprzez porwanie fran
    3.wezwie policje
    4. Tag
    *Julkaa*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kochana ♡♡♡
    1. Wpadnie w szał
    2. Niestety tak... .
    3. Będzie jej szukał na własną ręke bo wie że kiedy wezwie policje będzie on wypytywany o Fran itd..
    4. Tak i on ją zrozumie <333

    Rozdział super kochana :**** czekam na piąteczek z niecierpliwością
    Weny życzę :))))
    J.V.

    OdpowiedzUsuń
  3. A właśnie też jestem w szkole i to czytam :D
    Jakby co to jestem na imprezie z moim xD
    1) będzie wściekły na Fran.
    2) no może...
    3) sam
    4 ) oby!
    Czekam na kolejny :)
    A! I boski rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały rozdział kochana. Uuuu powraca Diego czy to tylko mój wymysł :D kurcze nie mam pomysłu tym razem na dłuuugi kom ale cóż. Boski jak zwykle i tyle ;)
    1) Wkurzy się :D
    2) Nie bo będzie zadowolona że sprubowała :D
    3) Wykorzysta do tego Fran :D
    4) No ja mam nadzieje :D
    Pozdrawiam Nata z bloga kira12345.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW KOBIETO!!!!!!
    1.Diego będzie nie panował nad sobą i strzeli Francesce pistoletem w brzuch i pobiegnie szukać Violi.
    2.Krystian ją zgwałci
    3.Obudzi się w szpitalu i z niego wybiegnie by jej szukać 😊😊😊😊😊😘�
    4.Powie mu to w szpitalu gdzie Diego będzie płakał

    OdpowiedzUsuń