niedziela, 22 listopada 2015

Rozdział 38

*** Francesca ***
Nie wiem co się stało. Diego rzucił się na mnie jakbym kogoś zabiła. To wina Krystiana , ale co on zrobił i dlaczego. Na pewno ma to związek z zawartością woreczka , którą wsypałam do picia Leona. 
Muszę porozmawiać z chłopakiem. Wyjaśnić mu wszystko , ale jak skoro mnie tu zamknął. Zaczęłam głośno krzyczeć. 

*** Diego *** 
Ciągle słyszałem krzyki Fran , może kiedyś mnie to ruszało teraz już nie. Przez nią Krystian więzi moją siostrę. Jeśli coś jej się stanie , zabije Francesce naprawdę. Wziąłem narkotyki , musiałem. Czy mi z tym źle ? Może trochę , obiecałem Violi że z tym skończę lecz w tej sytuacji tylko to mnie uspokaja. Najlepiej bym już zajął się dziewczyną , ale tylko ona może doprowadzić mnie do Krystiana.

- Zamknij się do cholery ! - krzyknąłem 
- Ale Diego ....
- Cisza mówię !
- Wysłuchaj mnie 

Nie wytrzymałem , uderzyłem ją. 

Po chwili już nic nie mówiła.

Spuściła jedynie wzrok. 

Uśmiechnąłem się 

i zacząłem mówić. 



- Po pierwsze wszystko się zmieni. Będziesz dziwką , którą miałaś być od samego początku. Miałaś kredyt zaufania jednak go zmarnowałaś. Przez ciebie moja siostra jest w niebezpieczeństwie. Pomyliłem się co do ciebie i to chyba nie tylko ja. Miałaś wśród Leona , Violetty i Cami przyjaciół , dla mnie byłaś kimś więcej. Teraz prawdopodobnie wszyscy się od ciebie odwrócą. A wiesz czemu ? Bo jesteś szmatą , która zrobi wszystko co jej się karze. Dla mnie spoko skoro chcesz się bawić w takie rzeczy proszę bardzo. Od dzisiaj masz się mnie słuchać jasne ? Nie toleruje nieposłuszeństwa. Uważaj na siebie kurwo.

Wściekły obróciłem się na pięcie i wyszedłem z pomieszczenia. Trzasnąłem za sobą drzwiami i zamknąłem je jak wcześniej. Ponownie próbowałem dodzwonić się do Krystiana. Wziąłem kluczyki od samochodu. Drzwi od domu zamknąłem na dwa zamki. Pojechałem do burdelu. Powiedzieli mi , że od wczoraj go nie było. W drodze powrotnej kupiłem jakieś chrupki kukurydziane. Robiło się ciemno. W domu panowała cisza. Do szklanki nalałem soku , zaniosłem go dziewczynie. Siedziała na łóżku , było widać że płakała. Położyłem chrupki oraz szklankę na stole i jakby nigdy nic wyszedłem.

Znowu dostałem sms od Krystiana : 

 Tak okłamywać siostrzyczkę ? No nie ładnie Diego. Dla twojej świadomości poinformowałem ją o dziecku oraz narzeczonej Leona. Nie musisz dziękować to sama przyjemność. 

Ps. Ma po porostu zajebiste nogi stary !





___________________________________________________ 
Troche nie mam weny dlatego krótki ^.^
No i mamy zapowiedź złego Diego. 
Oczywiście Krystian musiał dorzucić dwa grosze ♥ 

Liczba wyświetleń i komentarzy spadła , troszkę mnie to zaniepokoiło. No ale cóż płakać na chwile obecną nie będę.


1) Co Diego zrobi Francesce ?
2) Jak zareaguje na sms ?
3) Rozdział wolicie we wtorek czy środe ?
4) Dlaczego Krystian będzie zły ?

5 komentarzy:

  1. Cudowniasty :* miałam komentować każdy, ale nie zawsze mam czas, a jak już to zapomnę. No nic a teraz odpowiedzi na pytania:
    1. będzie na nią wściekły i będzie chciał ją zgwałcić?? Ale zda sobie sprawę, że nadal ją kocha
    2. nw, pewnie będzie wkurzony
    3. obojętnie, ja nie będę protestować jak dodasz we wtorek i środę xD nie no a tak serio to kiedy ci się uda napisać
    4.hmm, bo Fran wymyśli plan powie o nim Diego. Ona go wyciągnie z domu a on uratuje Vilu :D
    Ale się rozpisałam, chyba za bardzo, pozdrawiam Cię
    ~Zuza~

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieję się i to ostro <3
    Sama powiedziałaś, a raczej napisałaś, że lubisz długie komentarze, więc dziś postaram się dla Ciebie taki napisać.

    Zaczynając od Diego. Lubie gdy jest taki zły (zresztą sama o takim pisze XD) no po prostu uwielbiam Diego buntownika XDDD
    O Fran dużo pisać nie będę... Kocham ją i to bardzo, ale sama sobie tak zrobiła. Mogła nie słuchać się Krystiana. Krótko mówiąc jest naiwna...
    W tym rozdziale rozwaliłaś mnie ostatnim zdaniem Krystiana ''Ma po prostu zajebiste nogi stary!'' Leże i nie wstaje. Nie wiem czemu, ale rozśmieszyło mnie to. Może dlatego, że wyobraziłam to sobie XDD

    Przejdźmy do pytań.

    1. Myślę, że ją zgwałci... Ale ja tak myśle XD
    2. Wścieknie się ... To jest oczywiste
    3. Wtorek <3 Im szybciej tym lepiej chociaż wiem, że masz szkołę.
    4. Krystian będzie zły ponieważ ... nie wiem XD

    Życzę weny <33
    P.S Poprzednim rozdziałem o Krystianie i Vils zainspirowałaś mnie do napisania historii o Leonettcie.. Nie wiem czemu XD

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa jeju cudo ! najlepiej było by we wtorek
    1.bendzie wściekły skatuje ją a potem uświadomi sobie co zrobił i że ją kocha i zadzwoni po karetke
    2.wścieknie się dlatego bendzie sytuacja wyżej
    3.wtorek
    4.francesca wyciągnie go z domu i uratuje vilu julka

    OdpowiedzUsuń
  4. Alice Verdas kiedy rozdział? a co do twojego opowiadania to po prostu cudownie
    1.bendzie wściekły skatuje ją a potem uświadomi sobie co zrobił i że ją kocha i zadzwoni po karetke
    2.wkurzy się
    3.wtoreczek
    4.fran ją uwolni zanim diego ją zkatuje
    przed chwilą znalazłam twojego bloga i stwierdzam że super

    OdpowiedzUsuń
  5. A sie dzieje :D
    No normalnie cudny!
    Nie rozpisuję się bardzo bo zaraz muszę jechać do szkoły ;(
    1) Gwałt...?
    2) No oczywiście że się wkurzy.
    3) Kiedy chcesz :)
    4) Vilas ucieknie ^^

    OdpowiedzUsuń