niedziela, 22 listopada 2015

Rozdział 39

*** Narrator ***
Diego widząc sms bardzo się wkurzył. Wiedział , że Krystian zniszczy wszystko. Udał się do mieszkania swojego przyjaciela Leona. Brunet siedział w pokoju z telefonem przyłożonym do ucha.
  - Do kogo dzwonisz ? - spytał Diego
- Do Krystiana ! Wszystko jej powiedział !
- Wiem , właśnie dlatego do ciebie przyszedłem 
- Przecież ona mnie znienawidzi ! I jej nogi widział !
- Też mnie to zaciekawiło , mam nadzieje że jej nie zgwałcił 
- Weź nawet mi o tym nie gadaj !
- Sory , trzeba wymyślić plan 
- Gdzie ta szmata ? To jej wina !
- Zamknąłem ją w pokoju 
- I dobrze ! Nie bądź już dla niej miły , zwykła kurwa i tyle !
- Tak , ale tylko ona może nas do niego doprowadzić 
- Wiem , pogadaj z nią - powiedział stanowczo Leon 
- Dobra to ja idę się czegoś dowiedzieć 
- Czekaj Krystian pisze !
- Co pisze ?
- Po co dzwonisz ? I tak nie odbiorę matole całuje twoją laskę 
- Debil , Viola by się nie dała - zaśmiał się Diego 
- Wiem , boję się o nią .... 
- Trzymaj się widzimy się potem  



*** Krystian *** 
Nie sądziłem , że dziewczyna tak to przeżyje. Naprawdę musiała zakochać się w Leonie. Sam się sobie dziwie , ale gdy patrze na nią jak płacze , coś we mnie pęka. Wciąż trzymałem ją w swoich ramionach , nie wyrywała się. Bardzo mi sie to podobało , nie powiem żeby mi to jakoś przeszkadzało. W końcu nie wytrzymałem tego.

- Ej malutka bo ci łez zabraknie 
- Bardzo śmieszne - powiedziała oschle
- Choć do kuchni zrobimy wielki deser na poprawę humoru. Potem wspólnie go zjemy , nie załamuj się mi tutaj
- Nie mam ochoty ...
- Jeszcze dzis Villas się uśmiechniesz obiecuje 
- Nie mów tak ! - krzyknęła 
- Już się uśmiechasz 
- Nie ! 
- Tak ! 
- Nie ! Zamawiam czekolade !
- Co ? - spytałem zdziwiony 
- Nie masz czekolady ? Jak możesz - powiedziała zawiedziona 
- Oj mam bardzo dużo rzeczy chodź 

Zaprowadziłem ją do kuchni , nie spojrzała nawet na drzwi wyjściowe. Z szafki wyjąłem tofi , czekolade i różne sosy owocowe. Dziewczyna od razu sie uśmiechnęła. Od razy przejęła inicjatywę , prosiła żebym zrobił naleśniki , przy okazji dałem jej gofrownice i wtedy pojawił się uśmiech. Chciałem jej pomóc , ale za każdym razem krzyczała że ona sama. Przystałem na tą opcje , zrobiłem naleśniki i gofry. Potem przyglądałem się jej inwencji twórczej.
 
- Mmmm ... artystę mam pod domem  

- Oj tam , drobiazg 

- Z głodu przy tobie nie umrę 

- Ja tylko dekorowałam - słodko się zaśmiała 

- Ale robiłaś to cudownie 

- Dziękuje , to co jemy ?

- Tak i mówiłem że się uśmiechniesz 

- Tak ... - wyszeptała

*** Diego ***
Poszedłem do siebie. Otworzyłem drzwi , dziewczyna siedziała wciąż w tym samym miejscu. Nie dotknęła ani soku , ani chrupek. Wziąłem ją za ramie i wyprowadziłem z pokoju. W salonie rzuciłem na łóżko.

- Popatrz na mnie do cholery !
- Co chcesz ? No zabij mnie ! - krzyknęła odważnie
- Nie krzycz - uderzyłem ją w lewy policzek otwartą dłonią
- Mógłbym cie zabić ! Ale jesteś mi potrzebna !
- Do zabawy ?!
- Tak , ale po to by odnaleźć Violette
- Nie wiem gdzie ona jest !
- Nie krzycz kurwa - ponownie ją uderzyłem 
- Gdzie mieszka Krystian !
- Za miastem ....
- Pojedziesz tam ze mną ! 
- Ale ... 
- Zamknij się ! Teraz tam jedziemy wstawaj !

Dziewczyna wstała , wziąłem kluczyki i wsiedliśmy do samochodu. Było już ciemno , jednak wiedziała jaka jest droga. W końcu jego dziewczyna była tam na pewno. W głowie miałem już dokładny plan działania. Nie myślałem o tym kto ucierpi , ważna jest teraz tylko moja siostra. Przeszukałem dokładnie dom , który mi wskazała. Nie było go , wkurzyłem się wiedziałem że mnie okłamała.
____________________________________________________
1) Jak Diego ukarze Fran ?
2) Krystian będzie dobierał sie do Violi ?
3) Leon znajdzie Krystiana ? 

10 tysięcy ! Taka radość jak weszłam do tego moim oczom ukazała się liczba 10010 ! Więc zaczynamy maraton. Codziennie przez tydzień jeden rozdział. Jeśli nie dodam w którymś dniu będą dwa pod rząd. Jeszcze raz dziękuje.

7 komentarzy:

  1. 1.STRZELI W NIA ALE WEZWIE POMOC POTEM BO JEDNAK JĄ KOCHA
    2.NIE
    3.NIE
    JULKA GRATULACJE

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski :*
    Dlaczego ten Diego jest taki niemiły? ;(
    1) Odda ją do burdelu?
    2) Tak
    3) NWM :/
    No to czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Diego zły... Lubię to !!
    1. Nie wiem :(
    2. Nie
    3. Nw
    No to czekam na kolejny ;))
    Przepraszam za brak mojego koma pod ostatnim :(

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny czekam na kolejny. Dars zapraszam na mojego nowego bloga http://diecescalovestory.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebisty czekam na kolejny zrobisz mi kolejny z dedykacją dla mnie ?? ♥
    1. Zaprowadzi ja do burdelu czego potem będzie żałował
    2. Nie
    3. Tak

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie odpowiem na pytania poniewaz czytałam już 40 rozdział.
    Cudowne choć spóźniłam się o jeden dzień :))
    Gratuluje 10 tyś wyświetleń i mam nadzieję, że będziesz tutaj do 100 tyś wyświetleń <34

    Pozdrawiam, Alice :*

    OdpowiedzUsuń