poniedziałek, 23 listopada 2015

Rozdział 40

 Z dedykacją dla mycha
*** Violetta ***
Krystian poprawił mi humor. Nie powiem , że go polubiłam ale inaczej już na niego patrzę. Nie chce gadać ani z Leonem ani z Diego. Nie po tym jak mnie okłamali. Najlepiej bym się pocięła czytałam kiedyś że to pomaga. Siedziałam z Krystianem na kanapie , oglądaliśmy Epoke Lodowcową. On przynajmniej się ze mnie nie śmieje , to nie moja wina że lubie czasem pooglądać bajeczki. Dokończałam swój deser , kiedy objął mnie ręką. Wcale mi to nie przeszkadzało ale spytałam.

- Nie powinieneś się nade mną znęcać ?
- Powinienem - powiedział patrząc na mnie 
- To czemu tego nie robisz ?
- Tak wyszło , mój plan był nie dopracowany 
- Chyba nie powiesz że ty we mnie ...
- Nie ! No coś ty ! Nie słodź tak sobie złotko
- Nie mów tak ...
- Czemu ? Przecież cie porwałem ? Jesteś moją 
- Leon tak mówił ...
- Ups ... przepraszam już nie będę 
- I nie jestem twoja 
- Ależ jesteś tylko o tym nie wiesz 
 
 

Wzruszyłam ramionami , nie mam siły sie z nim kłócić. Oparłam głowe o jego ramie i nadal oglądałam bajeczkę. 




  *** Francesca ***
Czekałam w samochodzie na chłopaka jak mi kazał. Wiedziałam , że przez Krystiana go stracę , podobnie jak przyjaciół. Nie sądziłam , że wpadnie na pomysł by porwać siostrę Diego. Zobaczyłam jak chłopak wściekły zmierza do samochodu. Usiadł na miejscu kierowcy i odpalił silnik. Po jego minie wnioskowałam , że nie znalazł Violetty. Po parunastu minutach byliśmy już w domu. Otworzył drzwi , weszliśmy do środka. Chciałam iść do pokoju , ale mnie zaskoczył.

- A ty gdzie się wybierasz kurwo ?
- Na górę - powiedziałam cicho
- Ale śmieszne , okłamałaś mnie !
- Yyy ... co ?
- Chronisz go ? Myślisz , że go nie znajdę ?! Mylisz się !
- Nie było go tam ?
- Nie udawaj debilki , ściągaj spodnie 
- Co ?! - krzyknęłam przestraszona 
- To co usłyszałaś - zaczął ściągać pasek 
-  Diego ...
- Zamknij się ! Rób co mówię póki jestem cierpliwy !
- Ale ja jestem pewna że ...
- Cholera mam ci pomóc ?!  

Zrobiłam to , ściągnęłam spodnie. Kazał mi stanąć przed komodą , ręce miałam wciąż mieć na niej. Poczułam mocne uderzenie pasem , za nim było kolejne. Widocznie było mu mało , nie wiem kiedy zdjął mi majtki. Nie wytrzymałam , z każdym uderzeniem ból był coraz większy. Czułam gorący strumień na pośladkach. Krzyczałam co tylko chyba sprawiało mu satysfakcje. Łzy same spływały mi po policzku nie wiem czy z cierpienia czy raczej z upokorzenia. Po wszystkim otwartą dłonią klepnął mnie w tyłek i pocałował w szyje.

- Mam nadzieje , że po tej karze będziesz grzeczna. Zmykaj na górę się umyć widzimy się jutro. Jak chcesz zrób sobie coś do jedzenia. Dobranoc księżniczko.

Jeszcze długo stałam w miejscu. Nie wierzyłam w to co przed chwilą się stało. W końcu się pozbierałam. Założyłam ubranie , zapłakana poszłam spać. W nocy wciąż się budziłam.
_________________________________________________________________
No i to tyle na dziś. Dziękuje za wczorajsze ponad 200 wejść.
Jestem zadowolona głównie z końcówki. 
Mam nadzieje , że już wam lepiej jak jest zły Diego.

1) Krystian pocałuje Violette ?
2) Francesca będzie czuła odraze do Diego ?
3) Kto chce dedykacje ?

11 komentarzy:

  1. 1. Tak2. Tak 3 ja hehe
    Rozdział cudny kochaną aż się piplakalam przypomniał mi się Grey Xdd Diego jako on kmdr całkiem nieźle xd
    A. Gdzie Leos ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A leoś pojawi się niedługo nie mogę zdradzić :*

      Usuń
  2. 1.tag
    2.ag
    3.ja julka a takie pytanko ty zrobiłaś już ten maraton TAK???
    czyli mogę jutro spodziewać się kolerjnego

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Tak ;)) Teraz Krystian w moich oczach stał się lepszym człowiekiem. Mam nadzieję, że zmieni się i będzie coś świrował z Vivi
    2. Tak
    3. Jeżeli mogę prosić o dedykację to z chęcią <3

    Czekam na jutro :*
    Pozdrowionka, Alice Verdas :**

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Tak !!! Teraz Krystian jest taki dobry... I niech tak zostanie ;)
    2. Tak
    3. Ja chcę :p

    Czekam na jutro ;))
    Buziaczki, Julcix V. :****

    OdpowiedzUsuń
  5. Booski!
    Polubiłam ,,Kryslettę" :D
    Nom już Diecesca się popsuła :(
    Ok przejdźmy do pytań :)
    1) Tak! Musi być z Vilas xD
    2) Tak?
    3) Ja najbardziej!!
    Czekam na kolejny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdział.Powiem że dziś polubiłam Krystiana
    1) Tak
    2) Może Tak?
    3) Z chęcią

    Czekam na jutro :-)
    Pozdrawiam Natalia!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj na lekcjach czytalam 3 blogi o diecesce: twój, Alice i "Moja Diecesca" Natalii Głowackiej.


    Wszystkie uwielbiam. Ale nie znoszę złego Diego. Może dlatego że jestem romantyczką?


    Porąbało ? Ok. Jak na razie Krystian i Violetta mogą być razem. Może Fran spróbuje się zabić? Bo tak wsumie nic innego jej nie zostało...

    Wiem, mam dziwne pomysły.


    1. Haha. Fajnie by było...
    2. Odpowiedź na to pytanie została zawarta wyżej /\
    |
    3. Mam dwa blogi... roboty jest dużo więc... ja?

    mynewlifebypaula.blogspot.com i moje-zycie-zwie-sie-ksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń