wtorek, 24 listopada 2015

Rozdział 41

 Z dedykacją dla NataliaPonte
*** Narrator ***
Dzień zapowiadał się wspaniale. Słońce od rana świeciło bardzo mocno. Na niebie nie dało się zauważyć żadnej chmury. Ptaki śpiewały , a koniki polne grały. Violetta delikatnie otworzyła oczy , przetarła je. Zobaczyła , że leży na jakimś łóżku. Wstała i ubrała bluzkę oraz spodenki które leżały na krześle. Wyszła z pokoju , jakby dokładnie wiedziała gdzie zmierza. Otworzyła pierwsze drzwi , zobaczyła Krystiana , leżał na swoim łóżku.

- Odwieziesz mnie do domu ? 
- Już mówiłem , że teraz jesteś tylko moja 
- Leon proszę - powiedziała siadając obok 
- Jestem Krystian , nadal go kochasz ?
- Eh ... mówiłeś prawdę ?
- Tak , ciągle do mnie dzwoni , chyba mu na tobie zależy 
- Naprawdę ? - szybko się rozpromieniła 
- Chcesz z nim pogadać ? 
- Jak będziesz grzeczna 
- Będę !
 Dziewczyna złapała go za ręce z radości. 
Chłopak przyciągnął ją do ciebie i pocałował w czoło. Czuł , że zaczyna się w niej zakochiwać ale nie potrafił nad tym zapanować. Z kieszeni wyciągnął telefon , wybrał numer chłopaka i dał na głośnik.

- Tak ? - dało się słyszeć dziewczęcy głos
 V: Kto mówi ?
- Narzeczona Leona a tam ?


Zapadła cisza , Violetta złapała się za usta.
 Krystian usiadł i objął ją ręką.


- Halo ?!
K: Daj mi Leona , powiedz że Krystian 
- Okej. Leon jakiś Krystian. 
L: Czego chcesz ?! 
K: Lepiej wyjdź z pokoju bo narzeczona usłyszy 
 L: No już gadaj gdzie Violetta ! 
V: Dzwonie , chciałam pogadać ale zajęty jesteś 
 L: Violuś ! To nie tak posłuchaj mnie 
V: Nie chce ! Jesteś pieprzonym draniem ! Okłamałeś mnie ! Nie dzwoń do mnie ! Z nami koniec na zawsze !
L : Skarbie wiem że kazał ci to powiedzieć 
V: Nikt mi nic nie kazał ! Skończyłam rozmowę !
K: No stary nagrabiłeś sobie ostro 
L: Zabije cie !
 K: Powodzenia życzę

 Gdy połączenie zostało zakończone , dziewczyna wybuchła płaczem. Chłopak zakleszczył ją w swoich ramionach. Powtarzał , że znajdzie lepszego , że nie powinna wylewać przez niego łzy. Ona jednak z każdym jego słowem płakało coraz mocniej. Pocałował ją w czubek głowy i już nic nie mówił. Pozwolił jej pozbyć się wszystkich smutków , cierpienia które było ukryte w jej sercu. 

  

 Razem położyli się na łóżku. Ona wtuliła się w niego , a on objął ją ręką. Mógł teraz zrobić wszystko , widział że jest roztrzęsiona i ma przewagę. Ręką kładzi ją po biodrze. Z każdą chwilą uspakajała się. W końcu nie czuł już łez , ale ciche westchnienia.

_______________________________________________

A więc na wstępie przepraszam za nie zgodność drugiego zdj z treścią. 

Następnie za lekko zepsuty rozdział , ale 
po dwóch dniach nastała blokada wenowa.

Dzisiaj rozdział z Krystianem i Violettą jutro Diecesca.

1) Dojdzie między nimi do pocałunku ?
2) Leon wytłumaczy wszystko Violi ?
3) Dziewczyna będzie chciała uciec ?

8 komentarzy:

  1. Jestem <3333
    Nie będę się rozpisywać, bo jestem podjarana tym, że Krystian chce zmienić się dla Villas <33 ONI MUSZĄ BYĆ RAZEM
    Przechodząc do pytań
    1. Tak <3333333
    2. Tak, ale nie będzie chciała go słuchać
    3. Nie, bo też będzie się przekonywała do Krystiana <3

    Czekam na jutro i myślę, że pozytywnie mnie zaskoczysz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. jupia ja i jest rozdział wiedziałam że mnie nie zawiedziesz a teraz pytanka
    1.tagg
    2.niee
    3.tagg
    czekam na diecesce bo w twojim wykonaniu jest boska
    myśle że kiedyś jeszcze ich połączysz
    bo diecesca wygra wszystko
    a więc czekam i ale bym się zdziwiła jakby diego ją znalazł a villas by zobaczyła w jakim stanie jest fran i by mu w pysk dała
    to na tyle na dziś buziaczek julka czekam <3 CIUT SIE ROZPISAŁAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem :)))
    Jestem mega podjarana tym że Krystian chce zmienić się dla Vilu <3333
    BĘDĄ RAZEM ?
    1. Tak !!!!
    2. Tak ,ale da mu z liścia i pobiegnie do Krystiana :)
    3. Hmm... Na początku chce ,ale później się przekonuje do Krystiana i z nim zostaje <333

    Czekam na jutro ;) Myśle że pozytywnie mnie zaskoczysz :)
    J.V.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1) nie 2) tak 3) tak mogę kolejny z Dedykacją ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział super trochę mnie rozśmieszył (o ile ktoś ma taki humor jak ja)
    1)TAK!!!
    2) Będzie chciał wytłumaczyć ale przyjdzie Krystian i przerwie mu
    3) Przekona się od Krystiana i zostanie <3
    Pozdrawiam Natalia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej przeprqszm za krótki kom ale nie mam czasu. Bardzo fajny rozdział. Bardzo fqjnie że krystian się zakochał. Moja droga przepraszam że się upominam ale chodzi o nagrodę s pierwszego testu. Pozdrawiam i dużo wejy. Natavz bloga kira12345.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przepraszam za błędy ale pisałam z telefonu ;)

      Usuń
  7. Świetny <3
    Krysletta *.*
    1) Tak!!
    2) Tak ale Vilu mu nie uwierzy.
    3) Nie!
    Dasz mi z dedykacją? Pliska!

    OdpowiedzUsuń