niedziela, 29 listopada 2015

Rozdział 44

 Z dedykacją dla Julcix Verdes
*** Narrator ***
Krystian nie potrafił upilnować Violetty. Starał się mieć ją ciągle przy sobie , ale dziewczyna była bardzo mądra. Najpierw pocięła się w łazience , jednak Krystian ją powstrzymał zrobiła tylko dwa cięcia. Oczywiście wybuchła z tego wielka awantura. Chłopak ją uderzył , chociaż lekko się wahał. Gdy to zrobił opamiętał się i mimo tego że go odpychała przytulił ją. Kolejne cięcie zrobiła na jego oczach gdy wszedł ze śniadaniem. 
Po raz kolejny zaczęli się okropnie kłócić.  

- To już jest choroba do cholery !!!
- Chce umrzeć ! Pozwól mi !
- Nie pozwolę , zrozum to w końcu
- Ale ja chce ! 
- A mnie to nie obchodzi ! Jesteś mi potrzebna !
- Nikomu nie jestem potrzebna !
- Mi jesteś ! Nie rozumiesz , że przy tobie jestem inny ? 
Nie zauważyłaś tego , że cholernie mi się podobasz ? 
- Ja ... ja ... chce umrzeć ...
- Żałuje , że ci o tym powiedziałem ! 
Teraz nie mogę spać bo boje się , że zrobisz sobie krzywdę ! 
- Pozwól mi umrzeć ....

Podszedł do niej i ją przytulił. Czuł , że emocje nad nim górowały i w każdej chwili może ja uderzyć. Słyszał jak płacze , każda jej łza spadała na jego koszulkę. Nagle jakby coś go uderzyło , wpadł na pomysły.

- Wyjedziemy na małe wakacje 
- Co ? - otarła łzy 
- A no wakacje nad morzem 
- Nie chce ... 
- Chcesz skarbie chcesz jedziemy i koniec 
- Ale Krystian ... 
- Spróbuj mi się jeszcze raz pociąć 
- Proszę ... 
- Ja proszę. Jedziemy do Polski zobaczysz będzie fajnie 



*** Francesca ***
Siedzę w samolocie. Kupiłam tani bilet do Gdańska , nawet nie wiem gdzie to jest. Ale bilet był najtańszy , a chciałam by zostało mi trochę na jakiś hotel. Spróbuje znaleźć jakąś prace , może mi się uda zapomnieć o Diego. Koło mnie usiadł jakiś brunet. Zauważyłam że zmierzył mnie wzrokiem. Powiedział coś , ale w zupełnie obcym dla mnie języku. Patrzył na niego jak jakaś idiotka.

- Nie rozumiem - powiedziałam cicho 
- Aaa Włoszka trzeba było tak od razu
- Rozumiesz mnie ?
- Tak uczę się włoskiego chyba już dwa lata
- Po jakim języku do mnie powiedziałeś ?
- Po polsku , przywitałem się 
- Nic nie zrozumiałam 
 
- To dlaczego jedziesz do Polski ?
- Gdańsk jest  w Polsce ?
- Yyy ... to ty nie wiesz ?
- Wybrałam pierwszy lepszy samolot i trafiło na ten
- Dlaczego tak ?
- Nie ważne .... 
- No okej więc. Hej jestem Tomas mogę się przysiąść ? 
- Jasne , Francesca


Zapadła cisza , próbowałam ukryć moją rękę na której był bandaż. Modliłam się by już nic do mnie nie mówił. 
Po jakiś czterdziestu minutach odezwał się.

- Ktoś cie bił ?
- Nie , skąd niby to pytanie ?
- Bo mam wrażenie że się mnie boisz. Do tego ta ręką , którą tak bardzo chowasz. I wygląda jakbyś nie spała  przez kilka dni.
- To nie twoja sprawa co się ze mną dzieje ! 
- Ciszej Francesca 
- Sorka ... 
- Wszystko w porządku ? 
- Teraz już tak ...
- Uciekłaś od kogoś prawda ? Były chłopak ? Bił cie ?
- Tomas nie zadawaj tylu pytań 

Zapadła cisza , podeszła do nas jakaś pani. Zapytała coś po języku , którego nie rozumiałam. Ponownie patrzyłam jak idiotka. Po co ja wybrałam ten samolot. Jadę do kraju , który jest mi całkiem obcy.

- Pyta czy masz dowód 
- Nie mam - powiedziałam cicho 

On zaczął z nią rozmawiać. Ich język jest dla mnie niezrozumiały. Wciąż nowe słowo. Potem kobieta odeszła. A ja mu podziękowałam i zasnęłam.
______________________________________________________________ 
A no więc wena mi uciekła. 
Za dużo już chyba pisze. Macie tutaj taki rozdział nijaki.

1) Czy ktoś okradnie Fran z samolocie ?
2) Viola spotka Francesce ?
3) Diego szuka czarnowłosej dziewczyny ?

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Polska <3
      Czemu akurat do Polski? Xd
      Widać kochana, że wena zrobiła sobie wakacja, mimo to i tak jest wspaniale.
      Nie mam pomysłu na dłuższy komentarz więc odpowiem tylko na pytania i znikam :))

      1. Tak XD
      2. Tak spotka ją z Krystianem i zabiorą ją z powrotem jak będą wyjeżdżać.
      3. Szuka <3 Proszę powiedz, że tak :)))

      Życzę weny na dalsze rozdziały chociaż nie wiem czemu, ale mam przeczucie, że powoli to koniec..
      Dobra mniejsza ..
      Pozdrowionka i Weny <33

      Usuń
  2. jest i julka już komentuje
    1.tah
    2Tak spotka ją z Krystianem i zabiorą ją z powrotem jak będą wyjeżdżać.
    3. szuka szuka

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ^^
    1. Tak
    2. Tak i zabiorą ją do Diego
    3. Tak
    Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu akurat do Polski ? xD
    Odpowiem na pytania i może coś jeszcze na dole napiszę i znikam :)))

    1. Tak xDD

    2. Spotka ją na wakacjach z Krystianem i jak będą wracać wezmą ją "pod pachę" ;)

    3. Tak ,powiedz że tak!

    Nie mam pomysłu na komentarz więc napiszę że DZIĘKUJĘ ZA DEDYKACJE ;* Wena udała się na wakacje razem z Violą i Krystianem :) Moja zresztą też ;) Życzę powrotu weny :*
    J.V.

    OdpowiedzUsuń