środa, 13 stycznia 2016

Prolog (2)

Los Angeles , nadzwyczaj spokojne miasto. To tam wychowywała się dziewiętnaście lat Francesca Resto. Tam przeżyła swoje pierwsze miłości , rozstania , smutki , radości i przyjaźnie. To właśnie w tym mieście została także porwana. Liczne gwałty , bicie , upokorzenia i krzyki. To była dla niej już codzienność. Nie liczyła na ratunek, z każdym dniem stawała się bardziej bezsilna. Nie było już widać jej roześmianych oczu , jedynie , ból , strach , cierpienie. Rano modliła się do Boga , by dzisiaj jej oprawca był łagodny. Z czasem miała wrażenie , że on ją wysłuchał. Jednak wciąż się bała , czuła że koniec zbliża się z każdym kolejnym wieczorem.



12 komentarzy:

  1. Szymon hmmmm nie no kochana jak na razie wydaje się ciekawie no zobaczymy co będzie jak się rozkręcisz kiedy będziesz dodawać rozdziały ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością Julka

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spodziewałam się tak szybko prologa :) Jestem miło zaskoczona :*** Czekam na 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałam się tak szybko prologa :) Jestem miło zaskoczona :*** Czekam na 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :) życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super czekam na rozdział 1 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli to dla Ciebie jest miesiąc wolnego, to okej XDD
    Kochana cudooo ♥
    Czekam na 1 rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. *.*
    Cuuuuuudooowne♥♥♥
    Ja chcę już rozdział. :*
    Jak najszybciej.
    Chcę już wiedzieć kto prawie doprowadza Fran do zgonu.
    Uprzedzam cie Diego że jeżeli to ty to ci współczuję. Odwiedzę cię.

    OdpowiedzUsuń