piątek, 8 stycznia 2016

Rozdział 68

*** Diego ***
 
 
Byłem zaskoczony tym wszystkim. Ona go pamięta , go a nie mnie. Chyba się pomyliłem i mieli ten durny romans. Tylko jak teraz mam się tego dowiedzieć , Violetta miała racje. Miłość nie istnieje. Francesca poszła do toalety. Długo nie wracała , zaczęliśmy jej szukać. Zobaczyłem ją , nie była sama. Z każdym krokiem nie mogłem uwierzyć w to co widzę. Schowałem się za drzewo i podsłuchiwałem.

 - Musimy wrócić.
 - Krystian ja nie chce. Ja go nie pamiętam. 
- Przypomnisz sobie. 
- Ale ja pamiętam ciebie. Było nam razem dobrze.
- Fran to trwało góra tydzień. Kochasz Diego. 
- To czemu przypomniałam sobie niby ciebie , a nie jego ?
 - Nie wiem. Tego musimy się dowiedzieć. 
- Bo kocham ciebie Krystian. 
- Kochasz Diego. Zrozum to. Tylko i wyłącznie jego. 
- Ale przypomniałam sobie ciebie !
- Bo się przyjaźnimy. 
- Nie uważasz , że to chore ? Nic nie pamiętam ... pustka jakbym nie żyła. Tak jakby mojego życia nie było.
- Będzie dobrze. Obiecuje.

 Szybko się usunąłem. Podbiegłem do Violetty , nie chciałem jej niepokoić. Krystian widoczni nie chce wykorzystać tego , że go pamięta. Wszystko mi się pomieszało. Podeszli do nas , przytuliłem ją. Wtuliła się we mnie , czułem że jest smutna. Krystian z Violettą pojechali samochodem. Postanowiłem się z nią przejść. Szliśmy za rękę.

- To tutaj. - powiedziałem 
- Po co tutaj przyszliśmy ? Chce do domu. 
- Tu pierwszy raz się całowaliśmy. Pierwszy raz całowałaś się ze mną.
- Z tobą ?
- Tak. Wiem masz mętlik w ślicznej głowie. Pamiętasz Krystiana , a nie mnie. Nie wiem do końca dlaczego. No trudno.
-  Diego ... - patrzyła na mnie 
- Tak ? Przypomina ci się coś ? 
- Nie bardzo ... 
- Dobrze. Złapałem cie za ręce. O tak. I ?
- Nic ... ja cie nie pamiętam.
- Eh ...
- Pocałuj mnie tak jak wtedy. 
- Chcesz tego ?
- Tak.

Zamknąłem oczy. Nachyliłem się i pocałowałem ją. Nic to nie dało , rozpłakała się. Zaczęła krzyczeć , że to nie pomaga. Trudno było mi ją uspokoić. Wróciliśmy do domu. Poszła na górę , chwile posiedziałem na kanapie. Tracę nadzieje z każdą kolejną godzinę , to już drugi dzień. Ona nadal nic oprócz Krystiana nie pamięta.

- Słońce jesteś głodna ? - spytałem
- Nie , nie wiem , może trochę. 
- Chodź na dół , zrobimy coś na kolacje dobrze ?
- A co ja jadam ? 
- Yyy ... coś na pewno. 
- Nie wiesz ? 
- Rzadko jadamy razem. 

Wystawiła do mnie ręce , uśmiechnąłem się. Wziąłem ją na swoje ręce. Oplotła mnie delikatnie nogami. Głowę położyła na moim ramieniu. Zniosłem ją na dół , przypomniałem sobie. Kiedy była zła po tym jak ją porwałem , wyżywała się na cieście od pizzy. Wykonałem to jeszcze raz. Zrobiłem ciasto , ona się uśmiechnęła i zaczęła ja miętosić.

- Po co to robimy ?
- Na kolacje , będzie pizza.
- Fajnie , chyba. 
- Jej. - próbowałem zrobić jej entuzjazm 
- Jej ... jej ! Ono jest moje !
- Pamiętasz ?! Wiedziałem. 
- Bo jej jest moje ! Ono jest moje ! Moje. - zaczęła się śmiać 
- Widzisz ? Coraz lepiej. 
- Diego ...
- Tak ?
- Jeśli cie nie pamiętam. To jest możliwe , że ponownie się w tobie zakocham ? Tak od samego początku jeśli sobie nie przypomnę ?
- To możliwe. 
- Ale mnie nie zostawisz ?
- Nie oddam cie nikomu. Nigdy. Bardzo cie kocham.
- I ten moment , gdy nie wiem co powiedzieć. 
- Wiem , po prostu mnie przytul. 

Uśmiechnęła się , wytarła ręce w szmatkę i wtuliła się. Mam taki sam mętlik jak ona. Jednak mimo wszystko kocham ją. Gdyby umarła , nie wiem co bym bez niej zrobił , umarłbym z nią.
_________________________________________________________

Więc , wena znowu zrobiła sobie wakacje. Szymon mnie opuścił , buuu wena odeszła z nim. Jego wina nie moja ! Ha ha żartuje. 

1) Krystian będzie realizował swój własny plan ?
2) Diego i Francesca spędzą razem noc ?
3) Jaką role odegra Leon ?
 

8 komentarzy:

  1. ymhy ta dzięki mi też nie jest z tym Fajnie :( brakuje mi rozmów z tobą kotek :)
    rozdział super kiedy kicia ma zamiar zrobić next ?
    1.tak
    2.tak ()<:::::3 69 itp.
    3. nie wiem myśle że odpowiesz brakuje mi ciebie księżniczko buzi szymon

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko ze ja nie usuwałem nie wiem co się stało zablokowałaś mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. OTO JAA XDD pisze w rękawiczkach bo jest mi mega zimno w ręce xdd tak jestem w domu :')
    Wiem jestem dziwna XD

    Kochana nie wiem co napisać...
    Dlaczego ona go nie pamięta i dlaczego nie możesz sprawić, żeby odzyskała pamięć? :'(
    Bo tak trochę szkoda, że nie pamięta tego co z nim przeżyła :'(

    1. Musi pomóc swojemu kumplowi
    2. Tak i wtedy sobie przypomni XDD
    3. Nie mam pojęcia XDD

    Trzymam kciuki za wenę i czekam na nexta :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Julka zajebiaszcze moim zdaniem masz talent do tego co robisz zrobisz Next jutro ?
    1.pomoże
    2.tak
    3.niewiem ale wiem ze ty wiesz
    będzie jutro?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super <3
    1. Tak
    2. Tak i przypomni go sobie
    3. Rozkocha w sobie Vivi?
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  6. Fasolka zmieniła nazwę na bliższą swemu sercu. To nadal ja <3
    I tak będą razem ^^
    Tak, tak, nie wiem

    OdpowiedzUsuń