sobota, 9 stycznia 2016

Rozdział 69

 Z dedykacją dla Emi
*** Diego ***
Zjedliśmy pizze , potem dziewczyna poszła się wykąpać. Pomogłem jej ściągnąć usztywnienia i nasmarowałem jej nóżki maścią. Położyła się i szybko zasnęła , zbyt dużo zdarzeń jak na jeden dzień , nie dziwie się.
Zszedłem na dół w salonie siedział Leon.

- A ty co tutaj robisz ? 
- Jak tam Francesca ? Jest miłość ? 
- Nie pamięta mnie.
- I co ty ? Narzekasz ? Przecież teraz może być tylko twoja. Nikogo więcej.
- Ona była tylko moja. 
- Diego opamiętaj się. Po co ją porwaliśmy ?
- No dla seksu. 
- No właśnie. Ona nic nie pamięta. Możesz jej wszystko wkręcić. Rozumiesz ? Może być na twoje każde zawołanie. 

- Ja ją kocham. 
- Proszę cie. Obaj wiemy , że takie uczucie nie istnieje. 
- A ty i ta ... 
- Clara ? Ha ! Nawet nie wie , że porwałem inną. Jest taka głupia , myśli że zrezygnuje z wygód dla niej. Proszę cie Diego obudź się.
- Nie chce jej skrzywdzić ... 
- Ona nie musi cierpieć. Wkręć jej , że to taka zabawa. Uwierzy. 
- Skąd wiesz ? Boże o czym ja myślę ! 
- O tym o czym powinieneś. Niech wróci prawdziwy Diego. 

Stałem w miejscu. Miał racje , wiedziałem o tym. Ten pomysł wciąż przechodził mi przez myśl. Powoli ulegałem , gdy zaczął snuć fantazje o kochaniu się z Francescą w łóżku. Naprawdę mógłbym jej mówić wszystko. Na szczęście przyszedł Krystian.

- Siema Viola już śpi. On co tutaj robi ?
- A gadamy sobie , a ty co bzykasz już moją laskę ?
- Odwal się od niej. Nawet jej nie dotykaj !
- E tam ja starych zabawek nie ruszam , tak jak Diego nie ?
- Yyyy ... 
- Co ty mu pranie mózgu robisz. - wysyczał Krystian 
- Nie. Po prostu stary , dobry Diego wraca , radziłbym ci się nie wtrącać. Najlepiej by było gdybyś już się wyprowadził. Zniknął stąd jak najszybciej. Więc się już pakuj Krystianku.
- Ty się wynoś ! - krzyknąłem 
- Dobra , a Krystian. Twoja siostra , ostra w łóżku. 
- Czekaj ! Co ?!
- No wiesz trzeba się pobawić. 
- Co jej zrobiłeś ?!
- Siemka. Diego , a ty pomyśl.
- Daj mi telefon. Mój się rozładował proszę.
- Spoko trzymaj. Dzwoń do niej szybko. - powiedziałem 

Krystian natychmiast wstukał numer. Stał i czekał , siadłem na kanapie. Pogadał chwile z Kate , nic jej nie było. Usiadł już spokojniejszy. Powiedział mi , że pogodził się z Violettą. Nawet go pocałowała , fajnie będę spokojniejszy o Francesce. Opowiedział mi też o planie mojej siostry. Nie jestem pewny , ale spróbuje , nie mam nic do stracenia.

- Dobra to do jutra. 
- Spoko i powodzenia rano. Jak coś wołaj. 
- Jasne. Dzięki Krystian. 
- Zawsze możesz na mnie liczyć , przecież wiesz. 

Poszedłem na górę , dziewczyna spała. Położyłem się obok , przytuliłem ją od tyłu. Też zasnąłem dosyć szybko. Rano gdy się obudziłem , nie było jej. Wstałem jak oparzony. Zbiegłem na dół , Francesca oglądała z Violettą jakąś komedie.

- Hej misiek. - uśmiechnęła się 
- Hej słońce. Jak się czujesz ? - pocałowałem ją w czoło
- Dobrze. Czemu nie masz spodni ?
- Yyy ... no wiesz. - zaśmiałem sie 
- Mmm ... kusisz. 
- No , może potem pójdziemy na górę co ?
- Jasne , już nie mogę się doczekać. Zaraz przyjdzie doktor. 
- No tak. Serce. Zaraz wracam.

Pobiegłem na górę , wziąłem krótki prysznic i zszedłem do nich. Lekarz już był. Wykonywał badanie. Dziewczyna leżała na kanapie w staniku. Siadłem na przeciwko. Chciała bym złapał ją za rękę. Kucnąłem i złapałem ją ona się uśmiechnęła.

- Ooo ... prosze. Pan jest jej chłopakiem ?
- Tak , a czemu pan pyta. 
- Serce od razu zaczęło szybciej bić. 
- Miło. - spojrzałem na nią
- No myślę , że wszystko jest w porządku. Tak samo mózg. 
- To chyba dobrze ?
- Tak. Już wiem , że coś sobie przypomina mówili mi.
- No staramy się jakoś ...
- Bardzo dobrze. Są szanse , że się uda jej przywrócić pamięć. 

Pomogłem jej założyć koszulkę , przytuliła mnie. Zauważyłem , że jest w piżamie. Chciało mi się śmiać , jednak się powstrzymałem.
_________________________________________________________
 
No cóż moja kochana przyjaciółeczko. Wracaj mi szybko do zdrowia , bo bez ciebie nie przeżyje w poniedziałek w szkole. A co do rozdziału. Miałam lekkie problemy z dodaniem zdjęcia nie wiem czemu. Jestem ciekawa czy domyślicie się planu Violetty.

1) Jaki plan ma Violetta ?
2) Dziewczyna dzięki temu , przypomni sobie coś ?
3) Leon jeszcze powróci ?

8 komentarzy:

  1. Pierwsza! Cudo <3
    1. Nie mam pojęcia xd
    2. Przypomni sobie Diego
    3. Nie!
    Czekam na next <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 nie wiem
    2 wszystko
    3 nigdy w życiu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle cudownie.. Nie mam humoru :/ Wybacz
    1. Nie wiem..
    2. Coś na pewno
    3. Tak

    Buziaczki i pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo
    Proszę szybko rozdział

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na next!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szymon superowy czekam na nexta coś kotek niemam nastroju
    1.Niewiem
    2.przypomni sobie jak ją bił i karał przez co będzie się troszeczkę go bać
    3.Nie!!!! albo tak i zgwałci fran i ona sobie przypomni kiedy next? księżniczko

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wiem jaki pomysł będzie miała Viola!
    Albo zawiezie Fran do jej domu, albo ją uderzy w głowę xD

    OdpowiedzUsuń