sobota, 9 stycznia 2016

Rozdział 70

*** Diego ***
Lekarz powiedział , że jutro nie przyjdzie. Jakby coś się działo mam dzwonić. Za trzy dni powtórzy wszystkie badania. Zamknąłem drzwi , Francesca siedziała na kanapie. Spojrzałem na Krystiana , kiwnął głową na tak. Wziąłem jeden głęboki oddech. Powiedziałem jej , że idziemy na górę. Uśmiechnęła się i poszła tam za mną. Zamknąłem drzwi na klucz. Obróciłem się w jej stronę.

- To co misiu. Kochamy się ? - spytałem 
- Serio ? Tak ! 
- No to rozbieraj się kochanie. - zdjąłem koszulkę
- Tak się ciesze. - zaczęła się rozbierać
- Ja też ... 

Została w samej bieliźnie. Wziąłem jeszcze raz głęboki oddech. Podszedłem do niej i dotknąłem jej piersi uwięzionych w staniku. O dziwo odsunęła się , spojrzałem zdziwiony. Wykonałem jeszcze raz ten sam ruch. Tym razem zareagowała ostrzej. Odsunęła się na drugi koniec kanapy. Nie wierze , to działa.

- Zostaw mnie ... 
- Ale chciałaś ? - powiedziałem z uśmiechem
- Już nie chce ...
- Czemu ? No chodź zaspokoję cie troszeczkę myszko.
- Zostaw ! Nie zbliżaj się !
- Spokojnie ... 
- Zgwałciłeś mnie ! 
- Nie ja. Nie wierze , że to podziałało ... 
- Odsuń się ... 
- Spokojnie , załóż moją koszulkę.

Rzuciłem w jej stronę koszulkę. Założyła ją , cała się trzęsła. Usiadłem na końcu łóżka. Wciąż mnie obserwowała , podkuliła nogi. Nie wiedziałem jak zacząć rozmowę , bała się.

- Posłuchaj ... kilka miesięcy temu zostałaś zgwałcona.
- Wiem ! Pamiętam !
- Co pamiętasz ? 
- Krzyczałam , miałam związane ręce .... 
- Tak. Byłem pijany , ja tego nie pamiętam. Straciłaś dziedzictwo. My nigdy nie uprawialiśmy seksu. Obiecałem ci , że jak będziesz gotowa to to zrobimy. Chciałem byś to zapamięta , by było miło.
- Ile jesteśmy razem ? - spytała 
- Pół roku temu ... porwałem cie.
- Co ? - popatrzyła zdziwiona 
- Tak. Porwałem. Zgwałcić cie Krystian. Pokłóciłem się z nim. 

Zacząłem jej opowiadać wszystko. Od dnia gdy ją porwałem , starałem się niczego nie ominąć. Mówiłem o wszystkim , o krzykach , biciu , karaniu pasem. Płakała co jakiś czas , tuliła się do poduszki. Moje opowieści trwały około czterdzieści minut. Strasznie płakała przez ten czas lub coś krzyczała. Znosiłem to , musiałem dla mnie to też nie jest łatwe. Chciałem ją przytulić , jednak uderzyła mnie w twarz. Obróciłem się do okna , starałem się nad sobą zapanować.

- Idiota ! I co nawet na mnie nie spojrzysz !
- Zamknij się ! 
- O tak na mnie krzyczałeś ! Chce do rodziców !
- Oni ci nie kochają ! 
- Kochają !
- Nie ! Ja cie kocham !
- I dlatego mnie biłeś ! 
- Jechaliśmy do psychologa chciałem z nim pogadać. By się zmienić dla ciebie. Wyskoczył jeleń , nie chciałem go potrącić. Był wypadek ! Nie dojechaliśmy tam rozumiesz ?! Kocham cie najbardziej na świecie !
- Porwałeś mnie ! 
- Wiem , ale to ty mnie zmieniłaś ! Ty !
- Nienawidzę cie ! 
- Raz mnie kochasz , raz nienawidzisz przyzwyczaiłem się. 

Usiadłem na krześle , minęło parę sekund a poczułem ją. Jej ciepłe ramiona , obejmowały mnie od tyłu. Wyszeptała , że mi wierzy. Wstałem i namiętnie ją pocałowałem. Nie wiem jednak czy coś sobie przypomniała. Popatrzyłem w jej oczy , widziałem zagubienie. 

- Przypomniałaś coś sobie ? 
______________________________________________________________ 

Niedługo 20 tysięcy. Powoli tracę wenę :o No to już 70 rozdział , niedługo przydałoby się skończyć. Rozdział krótki bo dziś był , a pomysł miałam więc dodałam. Dziękuje za komentarze.

1) Francesca sobie coś przypomniała ?
2) Dlaczego Diego będzie mieć kłopoty ?
3) Kogo przez przypadek spotka Violetta ?

6 komentarzy:

  1. Nie kończ! Znowu pierwsza xd świetny rozdział Fran mu wierzy płaczeee ;))
    1. Wypadek?
    2. Pojęcia nie mam
    3. Leona
    Czekam na next <3 :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana cudownie!
    Dwa rozdziały jednego dnia, chociaż wszyscy już wiedzą, że to koniec. Pewnie zostało Ci jeszcze kilka rozdziałów i tyle.
    Mam jednak nadzieję, że wrócisz tutaj z nową weną i nową historią.

    1. Przypomniała sobie, że zależało jej na na Diego i będzie przypominać sobie coraz więcej rzeczy.
    2. Diego będzie mieć kłopoty ponieważ Leonn w coś go wkopie XD
    3. Hm... Tutaj do głowy przychodzi mi tylko jedna osoba - Leon.. Nie wiem czm tak jakoś XDD

    No to życze weny i czekam na nexta :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. O luju!
    Przypomniała sobie <3
    Długo czekałam na ten moment :*
    Niestety dzisiaj nie mam humou więc komek będzie krótki ;/
    1) Znów zakocha się w Diego i wszystko sobie przypomni
    2) Może coś z Leónem?
    3) Swoich ridziców? XD
    Czekam na nextt ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej tu szymon następne opowiadanie tez będzie o fran?
    1.przypomni sobie jej dzieciństwo
    2.leon
    3.Rodziców

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny!!
    Kiedy next one shota?
    I nie kończ, rozumiem że nie masz weny ale piszesz super!!

    OdpowiedzUsuń