niedziela, 10 stycznia 2016

Rozdział 71

*** Krystian ***
Razem z Violettą oglądałem jakiś film. Wróciliśmy do siebie , nareszcie. Może nadal coś czuje do Francescy , muszę się jednak pogodzić że ona kocha Diego. Słyszeliśmy , że dziewczyna krzyczy. Nagle cisza , może się pozabijali. Koło dwudziestej drugiej zeszli na dół.

- Ty podły ! Ty gwałcicielu ! Ty ! - wykrzyczała 
- I jak mój plan , przypomniałaś sobie. - przytuliła ją Viola
- Nie , nadal nic nie pamiętam. 
- Serio ? - spytałem 
- No ... 
- Kurka. Poddaje się. - powiedziała Violetta
- A ja nie. Jesteśmy blisko wiem o tym. 
- Słodziak. - uśmiechnęła się Francesca 

Ktoś zapukał , wstałem i otworzyłem. Zobaczyłem dwóch policjantów. Wpuściłem ich , przepraszam sami się wprosili. Powiedzieli , że mają nakaz zatrzymani Diego Dominguez. Wszyscy staliśmy w szoku , Francesca mocno się w niego wtuliła.

- Nic nie zrobiłem. - rzekł 
- Owszem. Porwał pan pół roku temu Francesce Resto. 
- Co ? To nie tak. - powiedziała Violetta
- Pójdzie pan z nami. Pani też. 
- Nie ! Ona zostaje ! Diego też ! - krzyknąłem
-  Krystian luzik. Zaopiekuj się nią. 
- Diego ! 
- To pogorszy sprawę. Proszę cie ... weź ją. 
- Nie puszczę cie ! - krzyknęła zapłakana czarnowłosa 
- Słońce spokojnie. Pan może ją przesłuchać , ale teraz jest w szoku. Proszę dać jej czas. Słońce będzie dobrze , kocham cie.
- Diego prosze ... 
- Zaufaj mi kochanie.  

Przytuliłem ją , Violetta jeszcze chwile rozmawiała z bratem. Szukali dowodu Diego , gdy go znaleźli wyszedł z jedynym z funkcjonariuszy. Francesca ciągle płakała. Policjant chciał ją ze sobą zabrać. Powiedziałem by przyjechał jutro. Zgodził się , jednak ostrzegł że ma tutaj być bo mój kumpel będzie mieć kłopoty. Ta sytuacja wszystkich zaskoczyła. Dziewczyna usiadła na kanapie , Viola obok.

- Dlaczego go zabrali ...
- Porwał cie , myśleliśmy że to ucichnie. 
- Dlaczego ...
- Lekarze musieli zadzwonić do twoich rodziców.
- Będzie dobrze. - przytuliła ją Violetta

Poszedłem do kuchni , wykręciłem numer do Diego. Nie odbierał dlatego zadzwoniłem do osoby której ufałem najbardziej na całym świecie. Do osoby tak sprytnej , że obejdzie wszystko. Do mojej 
młodszej siostry Kate. Odebrała od razu.

 Ka : Co chcesz ? Nie mam czasu.
 K : Znowu się bawisz w tajną agentkę ?
Ka : Może. Do rzeczy braciszku. 
 K : Diego jest na komisariacie. 
Ka : Dał się złapać ? Jak ? To Diego przecież.
K : Zaskoczyli nas. Musisz pomóc. Proszę. 
Ka : Jasne zaraz będę. Dalej nie pamięta ?
K : Mnie tylko pamięta.
Ka : Mmm ... ostro.


 Rozłączyła się , wróciłem do dziewczyn. Francesca spała na kanapie. Po dwudziestu minutach moja siostra już u nas była. Powiedziałem jej co wiem. Oddała mi kluczyki do samochodu , kiedy je wzięła nie wiem. Wzięła laptopa Diego , szybko złamała hasło wypowiadając je na głos : Diecesca. Połączył ich imiona cwaniak , ja bym nie wpadł na to.

- No wiec. Rodzice Francescy nie zgłosili tego , że ich córka została porwana. Więc formalnie nie mają prawa go zgarnąć.
- Jak to nie zgłosili ? - zdziwiłem sie 
- Normalnie , nic nie ma takiego. 
- Na pewno ?
- Nie wierzysz mi ? 
- No wierze , ale przyszli i gadali ...
- Ktoś musiał im coś podesłać . 
- Leon ? - spytała Violetta 
- Zabije go ! - wstałem wściekły , a Fran się obudziła 
- Diego wrócił ? 
- Nie. 
- O hej Kate. - powiedziała , wszyscy byli zaskoczeni 
- Pamiętasz mnie ? Jak ! 
- Yyy ... niby czemu miałabym nie pamiętać ?
- No ...
- Pomogłaś nam jak sie z Diego pokłóciliśmy. 
- Francesca pamiętasz wszystko ? 
- Nie. Tylko to.

 Dziwna sprawa , pamięta mnie i Kate. Mnie rozumiem , ale moja siostrę nie. Widziała ją parę razy. Ciągle wypytywała o Diego , nie wiedziałem co mam jej powiedzieć.
___________________________________________________

Taki zwrot akcji. Jak ja to lubie. Diego w więzieniu. Ha ha i powraca Kate. Czy zaskoczyłam , nie wiem ale mam taką nadzieje. Pojawiła się nowa ankieta , jakby ktoś nie widział.

1) Kate oczywiści chłopaka z zarzutów ?
2) To Leon nasłał policje na przyjaciela ?
3) Francesca przypomni sobie kolejne wątki z życia ?

7 komentarzy:

  1. Kiedy kolejna część one shota?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo *-*
    1. Tak
    2. Tak
    3. Tak
    Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szymon tęsknie księżniczko dla mnie ok dobrze ci idzie myszko <3
    1.tak
    2.tak
    3.tak

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu wiem jak Kate wygląda XDD
    tyle razy starałam się ją sobie wyobrazić i w końcu mam..
    Jest piękna.. Muszę Ci powiedzieć, że tak jej sobie nie wyobrażałam, ale znów zaskoczyłaś mnie pozytywnie..

    Diego w pudle? Od razu wiedziałam, że to sprawka Leona, bo tylko jemu zależało na tym, żeby znów był sobą..
    To hasło ♥ Diecesca ♥ Jejku no jakie to słodziaśne ♥

    Jakim cudem Fran pamięta Kate, a nie pamięta Diego?! Przecież z nim spędziła więcej czasu niż z nią... Coś tu jest na rzeczy.

    1. Przecież to jest Kate, ona jest sprytniejsza niż policja .. XDD Oczywiście, że tak
    2. Tak.
    3. TAK !
    3x tak przechodzisz dalej XDD

    Właśnie kiedy kolejna część OS? Bo strasznie chciałabym już ją przeczytać :))
    Czekam na kolejny z niecierpliwością ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebiście powodzonka w pisaniu dalej

    OdpowiedzUsuń
  6. diecesca wygra wszystko hahahahaha nie no odwala mi serio kochaniutka G.E.N.I.A.L.N.I.E.
    TYLKO to chyba potrafi opisać ten rozdzial haha okey czekam na następny zajrze o 18
    1. Tak
    2. Tak
    3. Tak

    OdpowiedzUsuń