wtorek, 12 stycznia 2016

Rozdział 73

*** Krystian ***
Minął tydzień. Diego nadal siedzi w więzieniu. Na mózg mu coś padło , uderzył nawet Francesce. Jeśli chodzi o nią , mieszka z ciocią. Jej rodzice , nikt nie wie gdzie mogą być. Widzimy ją z Violettą co około dwa dni. Przypomina sobie coraz więcej rzeczy , chyba dlatego że Diego ją odpycha. U niego jestem codziennie , raz rozmawia ze mną normalnie innym razem jakby mnie nienawidził. Właśnie idziemy spotkać się z Fran , z daleka ją widać , rozmawia przez telefon. 

- Hej gwiazda z kim gadasz ?
- Z Leonem. - powiedziała spokojnie
- Co ?! - krzyknęła Violetta
- Wyluzuj. - mówi i chowa telefon 
- Ta ...
- Musimy wyciągnąć mojego misia. 
- Co ? 
- Zaraz wam wszystko opowiem.




 Rzeczywiście wszystko nam opowiedziała dokładnie. Rano obudziła się wiedząc co się dzieje , kim jest. Wszystkie wspomnienia wróciły. Szyliśmy w stronę komisariatu załatwić jej przepustkę by mogła porozmawiać z Diego. Miałem dobrze , po jednej stronie Francesca , po drugiej Violetta. Lepszej opcji nie mogłem sobie wyśnić.


*** Leon ***
Wszystko było przygotowanie. Lubie Francesce , szkoda mi jej. Jednak wziąłem pieniądze i muszę wykonać swoją pracę. Jechałem samochodem. Zauważyłem ich z daleka. Zamknąłem oczy , nacisnąłem gaz. Usłyszałem pisk opon , krzyki. Otworzyłem oczy , Krystian stał i Francesce też. Jak oparzony wybiegłem z samochodu , wjechałem w Violette , a nie w Fran dlaczego to nie miała być ona.


*** Krystian ***
Nie wiem co się stało. Szliśmy spokojnie i nagle pisk opon. W ostatniej chwili zabrałem moją ukochaną. Przynajmniej tak mi się wydawało. Po paru sekundach zauważyłem , że obok jest czarnowłosa. Karetka szybko przyjechała , stałem sparaliżowany.
 ____________________________________________________________

 Krótki iż nie mam weny. Nigdy nie umiałam pisać końcówki.
Więc Fran odzyskuje pamięć , Violetta i wypadek. Kto zapłacił Leonowi raczej nie trudno się domyślić. Myślę nad nową historią.
Tak wiem najkrótszy rozdział w histori ha ha ha Aż się wstydzę ha ha ha

1) Violetta przeżyje ?
2) Diego wyjdzie z więzienia ?
3) Leon zapłaci za swój czyn ? Kto mu zapłacił ?

6 komentarzy:

  1. Cudo <3 Fran sobie przypomniała :*
    1. Nom
    2. Tak!
    3. Tak i nwm
    Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawaj dzisiaj rozdział Plisss


    Jak nie to umrę

    OdpowiedzUsuń
  3. I co, że krótki? WSPANIAŁY!
    Spodziewałam się, że Fran odzyska pamięć.. Ale i tak boski.


    1. Obawiam się, że nie :/
    2. Ucieknie
    3. Oczywiście zapłacił mu Diego. Nie wiem czemu chciał się pozbyć Fran ;'( Ojj zapłaci zapłaci.. Diego ucieknie, a Leona wsadzą...

    No kochana... Życzę powodzenia nad myśleniem nad nową historią .. Nie jest łatwo.. Wiem, ale pomysły same przychodzą XD
    Buziaki :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Szymon jakoś winny czuje się za brak twojej weny dziwne hm no trochę krótki ja się rozchorowałem liczyłem że bende miał co czytać a tu takie bum smuteczek zajrze jutro księżniczko tylko o której można się go spodziewać ?
    1.Tak
    2.Tak
    3.tak diego mu zapłacił żeby fran przypomniała sobie wszystko kiciu czekam na ciebie tęsknie :) masz twittera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem może jutro a potem zawieszam bloga na miesiąc jak skończe historie

      Usuń
    2. No dobrze niebende na ciebie naciskać Księżniczko to widzimy się jutro pa

      Usuń