środa, 13 stycznia 2016

Rozdział 75 [ Zakończenie ]

Nie udało się oczyścić Diego z zarzutów. Został skazany na dwa lata pozbawienia wolności. Wyrok był łagodny bo Francesca była na sali. Mimo to nie uratowała go przed karą za porwanie. Leon za zabójstw Violetty Dominguez oraz próby zabójstwa Francescy Resto został skazany na dwadzieścia lat. Na jaw wyszło także kto mu zapłacił. To byli rodzice Francescy. Dziewczynie ciężko było w to uwierzyć. Nie chcieli się przyznać do winy. Zostały
 przedstawione dowody. Dostali dożywocie.

Krystian , nie mógł pozbierać się po stracie Violetty. Pomogła mu Francesca. Złapał okazję. Otworzył własną firmę , czarnowłosa została jego asystentką. Dziewczyna mieszkała u niego , jednak chciała zarabiać na siebie. Odwiedzali Diego w każdy poniedziałek i czwartek. Raz razem , innym tylko dziewczyna. Chłopak raz w tygodniu rozmawiał z psychologiem. Pracował z nim nad jego agresją. Tak było przez cały rok i osiem miesięcy. Aż pewnego dnia coś się wydarzyło.

 Francesca pomagała swojemu szefowi przy papierach. Krystian starał się ją trzymać w gabinecie tak długo , jak było to możliwe. Diego wcześniej do niego zadzwonił , że wyszedł już. Wypuścili go za dobre sprawowanie. W końcu wszedł do pomieszczenia. Dziewczyna stała zaszokowana w miejscu. Posłał jej swoje spojrzenie. Podszedł powoli , do swojej obecnej dziewczyny , nigdy nie zerwali.

- Tak to ja. - szepnął jej na ucho

Pisnęła ze szczęścia. Mocno się w niego wtuliła. Krystian stał i uśmiechał się. Szatyn wbił w nią swoje usta. Odwzajemniała pocałunek. Wciąż uśmiech gościł na jej twarzy , miała swoje roześmiane oczy. Dni mijały , czas leciał. Diego wyszedł na prostą z pomocą przyjaciela i dziewczyny. Został jego wspólnikiem. Kate dostała staż w policji. Po pół roku została policjantką. Zrobili z tej okazji małą imprezę. Chłopak klęknął i wyjął pierścionek.

- Księżniczko wiem , że cie porwałem. Zmieniłem twoje życie , tak jak ty zmieniłaś moje. Zrozumiałem wszystko. Jesteś dla mnie najważniejsza. Nie przechodzi mi przez myśl to , że mogę zobaczyć cie w innych ramionach. Francesco kocham cie i zrobię wszystko byś była szczęśliwa. Przepraszam za wszystko. Wyjdziesz za mnie ?

- Tak ! 

Po tym namiętnie się pocałowali. Ślub wzięli pół roku później. Dziewczyna nigdy nie odwiedziła swoich rodziców. Mieli skromną ceremonie oni , Krystian , Kate i ksiądz. Ich pierwszy seks był ciężki , wydarzenia z przeszłości zostały w jej głowie. Udało im się , za trzecim razem dziewczyna zaszła w ciąże. W sumie urodziła Diego dwie córeczki Milenę i Emilie. Miał przy sobie trzy księżniczki , traktował je jak najlepiej umiał. Krystian znalazł sobie dziewczynę , miała na imię Laura. Nigdy jednak nie zapomniał o Violettcie.

______________________________________________________

Ta ... zakończenie historii. Miałam dać inne ,  ale nie będę już taka zła. Zostawię wam tą Diecesce. Nie lubię pisać zakończeń. No i nie umiem , szczegół. Przepraszam. Dziękuje osobą , które czytały. Żegnam.

14 komentarzy:

  1. tu szymon żałuje ze tak puzno zaczołem ale cóż a co z tym one shotem ? dokończysz go ? i z tamtymi blogami ? odpowiedz dziękuje i weny myszko czekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam dokończyć one shot ... tamte blogi nie wiem ...

      Usuń
    2. Okey to czekam na One shota czekam na kolejne opowiadanka w twojim wykonaniu :3

      Usuń
  2. No i przez Ciebie płaczę :C
    Szkoda że już nie ma tej historii :(
    I co ty dziewczyno gadasz że nie umiesz pisać? To jest cudowne, wzruszające i... i brak mi słów żeby to określić <3
    Mam nadzieję że nas nie opuścisz i będziesz dalej pisać <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde jak ja ci zazdroszcze weny i wgl ... a i też fajnie sie masz bardzo fajnie żę masz takiego czytelnika jak Szymon (chodzi o to żę jest chłopakiem ..) dziękuję za piękne rozdziały ♥ i jak masz jakieś inne blogi t mam prośbę a mianowicie abyś mi podała linki napewno zajrze :D
    Pozdrawiam ;* :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://darslovki.blogspot.com/ - zawieszony (19 rozdziałów więc masz co czytać)
      http://dars131.blogspot.com/ - Pojedyncze historie , pisze w wolnej chwili zapraszam

      Usuń
  4. :'( Piękne pożegnanie.. Szkoda, że odchodzisz... Na miesiąc tak?
    Co ja będę teraz czytać? :'(
    Nie zostało mi nic innego jak rozpaczać :'(

    Historia była piękna ♥ Wzloty i upadki, rozstania i powroty. No co ja więcej mogę powiedzeć...

    Mam nadzieję, że wrócisz z nowym zapałem i nową historią.. Jest mi przykro, że tak szybko się skończyło :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam kończyć historii. Miśka nie znasz mnie ? Wiesz , że po przeżywam i wrócę hahaha. Nowa zapowiedź jeszcze dzisiaj zapraszam :*

      Usuń
  5. Julka szkoda wielka :( zabiłaś mnie następne też o diecesce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz kochana. Ale w ankiecie było 10 do 5 niestety. Też żałuje , ale nic nie poradzę. Oczywiście , że tak jakże inaczej :D

      Usuń
    2. Wybaczam :) weny bardzoooooo duży kochana czekam zajrze puzniej

      Usuń
  6. Zamorduję ! Ale chyba ty mnie ! Nie pisałam dawno komentarzy, wiem... Przez ciebie płaczę, a miałam być silna, ale nie jestem :( Odchodzisz ? Na miesiąc, tak ? Ale tylko na miesiąc, na dłużej nie pozwalam !
    Tak długo ciągnełaś tę historię... Były wzloty i upadki, miłość i rozstanie.... Jakie to było cudowne !!! A teraz to wszystko zakończyłaś pięknym epilogiem <3 No po prostu nie wiem co dodać...
    Weny na kolejne takie cudowne opowiadanie :***
    Dziękuję Ci kochana za cudowne opowiadanie :***
    Candy

    OdpowiedzUsuń
  7. Wruciłas no nieiwierze szybko

    OdpowiedzUsuń