wtorek, 26 stycznia 2016

Rozdział 11

Weszliśmy do budynku , Diego kurczowo trzymał mnie przy sobie. Dookoła słyszałam krzyki , było pełno mężczyzn. Gdy pomyśle , że któryś mnie tknie od razu mam odruchy wymiotne. Weszliśmy do jakiegoś pomieszczenia gdzie był wysoki blondyn. Spojrzał na mnie , Diego zamknął drzwi. Podał mu jakiś papier.

- Uległa ? - Uniósł brew
- Trudno to określić. Zależy od jej humorków. 
- Diego ... 
- Cichutko gwiazdeczko. To co mogę ją już zostawić ? Wszystko napisałem. 
- Tak chyba tak. Dzięki. 
- Nie zostawiaj mnie. - Miałam łzy w oczach
- Uważaj na siebie.

Pocałował mnie w czoło , do pokoju weszło dwóch mężczyzn. Chciał go zatrzymać , ale jeden mnie pochwycił. Wyrywałam się na marne. Był silniejszy od mnie , Diego wyszedł. Nawet się nie obejrzał , na co ja liczyłam.Stałam w pokoju z trzema całkiem obcymi mi osobami płci przeciwnej. Przeszywał mnie strach. Blondyn siedział i czytał kartkę. 

- Flancesca. - Powiedział 
- Francesca ! - Wysyczałam 
- Mhm ... pyskata Fran. Podobno dobra i wytrzymała w łóżku. Piersi średnie , myszka ciasna. No ciekawe nie powiem. Więc Francesco ...
- Wole Fran. - Powiedziałam cicho , nadal próbując się wyrwać
- Puść ją i tak nie ucieknie. 
- Dobra. - Mężczyzna mnie puścił
- Masz do wyboru Luise lub gwałciciela. 
- O co chodzi ? - Spytałam patrząc na niego
- No odpowiedz szybko. 
- Em ...
- Czas tyka , bo ja wybiorę miśka.
- Gwałciciel. - Powiedziałam niepewnie , on na mnie spojrzał 
- Serio ?
- Yyyy ... tak ?
- Ciekawe. 

Zapadła cisza , on coś notował. Gwałciciel dziwnie to brzmi. Chciałam nawet zmienić zdanie , ale zaufałam Krystiana. Może jestem idiotką , nie mam nic do stracenia. Blondyn skończył pisać i podał kartkę jednemu z mężczyzn. Drugi otworzył drzwi i mocno złapał mnie za ramie. Szliśmy korytarzem , czułam jak ręka mi drętwieje. Wrzucił mnie do jakiegoś pokoju niczym szmatę. Wstałam z ziemi i otrzepałam się. Na łóżku zobaczyłam Violette , miała całą posiniaczoną twarz.

- Viola ? Nic ci nie jest ? 
- Fran ... to ty ?
- Tak. Co oni ci zrobili ? - Podbiegłam do niej. 
- Nie wiem , to stało się tak szybko.
- Kogo wybrałaś ?
- Luise ... łagodniej brzmiała i mnie pobili. Ciebie nie ?
- Wybrałam drugą opcje. 
- Serio ? Dlaczego ?
- Nie wiem ... było mi to obojętne. 
- W co my się wpakowałyśmy ...
- Nie wiem ... mogłyśmy tam nie iść ...

Siedziałyśmy na łóżku , gadałyśmy o wszystkim jakbyśmy sie nie widziały miesiąc. Rzeczywiście tak było , stęskniłyśmy się za sobą. Razem płakałyśmy opowiadając sobie o wydarzeniach z tego miesiąca. Do pokoju weszli znajomi mi już mężczyźni.

- Violetta masz szkolenie zapraszam. 
- Nie chce ... 
- Mam cie uderzyć , żebyś łaskawie poszła ?!
- Mam iść z nią ? - Spytałam by dodać jej otuchy
- Nie ty masz dzisiaj wolne. Potem będziesz miała jedynie partnera. 
- Co ?
- No wybrałaś gwałciciela czyli seks na pokaz przed innymi.
- Co !!! - Wrzasnęłam 
- Twój wybór. - Wzruszył ramionami i pchnął Violette na korytarz

Seks na pokaz. Co ja będę z kimś seks przed innymi uprawiać , co to ma być niby. Krystian mówił , że będzie mi lepiej. W czym to ma niby pomóc. Niepotrzebnie to wybrałam , Violetta jest na szkoleniu. Jakim w ogóle szkoleniu , znowu ją pobiją. Moja przyjaciółka nie jest uległa , walczy o swoje. Ja tego nie potrafię , strach decyduje za mnie. Rozejrzałam się po pokoju. Dwa łóżka , brak okien , stół na którym leżała woda i dwie szklanki. W szafce jedynie seksowna bielizna , lusterko i kosmetyki. Usiadłam na łóżku , moje myśli były przy Diego.
_________________________________________________________________
Rozdział XI dedykuje Pani Domiguez

Coraz mniej komentarzy , coraz mniej wejść. Troszkę mnie to niepokoi. No , ale cóż na razie jestem jeszcze. Na jak długo zobaczymy. Wiem nie trzymam się wyznaczonych dat rozdziałów , ale to wstępne daty bo pisze w wolnym czasie. Dzisiaj bez zdjęć bo nic mi nie pasowało.

1) Co zrobią Violettcie ?
2) Na czym polega seks na pokaz ?
3) Diego wróci po dziewczynę ?

13 komentarzy:

  1. 1. Zgwałcą, pobiją, no nie wiem.
    2. No, że się kochają przed ludźmi? Nie mam zielonego pojęcia.
    3. Mam nadzieję, że tak. Ale jeszcze tutaj troszkę pobędzie.
    Cieszę się, że rozdział jest, troszkę się martwię o Fran, bo następny rozdział będzie erotyczny, ale się cieszę! Tak, wiem jestem nienormalna. xDD
    Kochanie, przepraszam, że tak nie komentowałam. Jak będzie dużo komentarzy do dodasz dziś, albo jutro, proszę?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cecylia zatwierdza rozdział i nie może się doczekać następnego! :D Przeprasza, że nie komentowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, przepraszam, przepraszam, że tak nie komentowałam, ale kompletnie mi się nie chciało, obiecuję, że od teraz będę komentowała każdy rozdział, przysięgam, ale no po prostu miałam lenia! Żal mi cię [jak w mojej nazwie] ciebie zrobiło, więc jestem i naprawdę będę komentować.
    x Zgwałcą! Jej! xdd
    x Myślę, że no tak jak w nazwie, na pieprzeniu się przy ludziach [Sorry za wyrażenie. Ale tego chyba się nie da nazwać kochaniem. :)]
    x OBY, ALE PEWNIE TROCHĘ TU JESZCZE ZOSTANIE!
    I po punkt ode mnie
    x cieszę się z tego jaki będzie następny rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz znów zaczęłam komentować.
    1) Coś zrobią
    2) A ja z kąt mam wiedzieć
    3) Wróci bo Kristian go namówi
    Życzę weny i czekam na next
    Pozdrawiam Natalia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebisty rozdział, ale jestem tak wściekła, jak ktoś mógł obrazić Fran! "Piersi średnie, myszka ciasna." Hehs. idę do testu i naprawdę świetny rozdział, ja również winna Ci jestem przeprosiny, ale wróciłam, bo szkoda mi się ciebie zrobiło, że tracisz dla nas czas, a ja cię olewam, przepraszam.
    1.Najprędzej zgwałcą.
    2.Aj hef noł ajdija. :P
    3.Chyba na sam koniec.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarąbisty rozdział fajnie mi się go czytało.
    1. Zgwałcą.
    2. Nie mam bladego pojęcia.
    3. Uratuję ją zapewne pod koniec znając ciebie.
    Ja również lecę na test.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przybywam XD Nie mam weny wybacz XD
    1. Zgwałcą albo pobiją.
    2. No na publicznym seksie czyli uprawiasz z kimś seks przed grupą ludzi .. Chyba
    3. Pewnie tak XD

    A jak by Cię interesowały jeszcze moje wypociny to zapraszam na 8 rozdział na Life changes every day :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny rozdział, jestem tu nowa, jej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedziałam, że rozdział będzie jeszcze dzisiaj! :D :**
    No więc nie przeciągając:
    1. No pewno zgwałcą.. Ale mogę się mylić :)
    2. No, że będzie uprawiała seks przy wszystkich?
    3. Tak, tak, tak! Musi wrócić! :**
    Świetny rozdział jak zawsze. Życzę Ci, żeby te wejścia i komentarze się jakoś zrehabilitowały, bo te opowiadanie naprawdę potrafi wciągnąć :) Pozdrawiam <3
    I weny na kolejne rozdziały!

    OdpowiedzUsuń
  10. szymon widzisz masz 10 komentarzy :) nie jest tak zle rozdział Super kurde no jak można określić "Myszka ciasna" powinni się cieszyć że nie jak załóżmy rura bo niebyło by tak fjnie haha nieno serio odjebało mi po WDŻ
    1.zbiją zabiją zgwałcą :0
    2.będzie uprawiać seks przed facetami a na "widowni" będzie diego zal mu się jej zrobi i ją zabierze
    3.odpowiedz masz napisaną wyżej
    czekam do nexta zajże potem

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny rozdział, przepraszam, że nie komentowałam obiecuję się poprawić. Jak on mógł ją tam zostawić??
    1. pewnie zgwałcą, albo pobiją
    2. że będzie uprawiała seks przed ludźmi
    3. Tak, musi wrócić
    Czekam na kolejny i życzę dużo weny
    ~I♥Diecesca~

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochanaa! Nie martw się że jest mało komów! Ciesz się że są! U mnie nie ma więcej jak 2 :D :D No kochana... A myślałam że Diego się rozmyśli. Uch... Mam nadzieje że zrobią coś vivi i zniknie :D :D Jakoś jej nie lubię tu w tym opowiadaniu, nw czemu ale nie lubię jej tu i tyle. A sądziłam że jednak Fran nie wybierze gwałciciela.
    1) Nw ale mam nadzieje że coś złego xd
    2) Pewno będzie grupa ludzi i Fran będzie z kimś ten uprawiac sex a inni się będą gapić.
    3) Nw ale ja bym chciała żeby fran trochę tam została. Ale może Diego przyjdzie na ten sex na pokaz. No nie wiem nie wiem :D

    Pozdrawiam i duuużo weny. Buziaki Nata z bloga kira12345.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajefajny rozdział. Bardzo fajnie mi się go czytało, mam nadzieję, że rozdział pojawi się jeszcze dziś. OBY, OBY, OBY! BŁAGAM CIĘ, JEST DUŻO KOMENTARZY!!
    1. Mam nadzieję,że ją zgwałcą, hehs, a Diego będzie na widowni i mu się bardzo smutno zrobi.
    2. No seks na pokaz.
    3. Niech ją tam troszkę pobiją, zgwałcą, apotem przyjdzie Diego, uratuję ją, bo zda sobie sprawę, że ją kocha i Fran stwierdzi, że Diego jest uroczy i, że nie jest zły.
    Nie mogę się doczekać erotyka! Hahahaha

    OdpowiedzUsuń