środa, 3 lutego 2016

Rozdział X19

Diego był zły wiedziałam o tym. Dawno go nie widziałam w takim stanie. Jednak udawał , że wszystko jest w porządku. Zeszliśmy na dół do kuchni. Podał mi kartkę i długopis. Potem zaczął robić obiad. Spojrzałam na kartkę , była pusta. Chłopak wyjął coś z lodówki.

- Po co mi ta kartka ?
- Wypisz tam osoby , które cie skrzywdziły w burdelu.
- Po co ?
- Bo chce wiedzieć , ja to załatwię. 
- Diego nie trzeba ...
- Proszę cie wypisz i co się tam działo. Powoli masz czas.
- Ale po co ?
- Proszę cie ... zrób to. Od początku opisz cały tydzień.
- Eh ... muszę ?
- Tak gwiazdeczko. 
 
Zaczęłam pisać , co jakiś czas zerkał na kartkę lub dawał mi próbować zupy. Dziwiło mnie to , nie znałam go od miłej strony. Wyjął coś z szafki i podał mi to. Pudełko z tabletkami , uśmiechnął się i pokazał na etykietkę. Zaczęłam czytać , on usiadł , potem mu je oddałam. On podał mi szklankę wody i tabletkę. Łyknęłam. Przypomniałam sobie nagle o Violettcie. Podniosłam wzrok i zobaczyłam jego czekoladowe oczy.


- Violetta ona ... podobno umarła , ale w to nie wierze.
- Dlaczego nie wierzysz ?
- Bo jakoś ... no intuicja ...
- Wiedziałem , że jesteś mądra. - Uśmiechnął się 
- Co to ma znaczyć ?
- Leon wykupił ją trzy dni temu z burdelu. 
- Co ! 
- No to było proste , z tobą nie do końca bo byłaś dziewczyną na pokaz. Teraz wiem czemu nie mogłem cie wykupić przez ten czas.
- Czyli Viola ! Ona żyje ! 
- Tak , ale się nie denerwuj dobrze ? 
- Jejku jak ja się ciesze ! 
- A w ogóle dużo rzeczy się o tobie dowiedziałem.
- Em co ?
- Gadasz przez sen gwiazdko. 
- Co ?! Co gadałam.
- Nie ważne. 
- Diego ! 

Chłopak wstał rozbawiony i zaczął dokończać zupę. Fajna jest teraz atmosfera mogłabym się do tego przyzwyczaić. Wiem jednak , że za parę dni wszystko wróci do normy. Znowu zostanę dziwką i znowu jego.

- W ogóle miśka zawiozę cie do Leona. 
- Em ... po co ?
- Muszę zaruchać.
- Co ! - Krzyknęłam 
- No posiedzisz sobie z nimi , a ja pojadę do burdelu. 
- Weź jesteś obleśny. 
- Chcesz , żebym się wstrzymał ? To nie narzekaj. 
- Seksocholik.
- Tak wiem przyznaje się. Lubie ostro rżnąć kobiety. 
- Mhm ...
- Oj uśmiechnij się. Zobaczysz Violette. 
- Yey ... - Powiedziałam sztucznie 
- Czyżby gwiazdeczka była o mnie zazdrosna ? - Położył talerz zupy
- O ciebie ? Żartujesz ? Gwałć kogo chcesz. 
- Niedługo nadrobimy zaległości kochanie. 
- Yey ...
- Wiem zajebiście. Jedz ładnie. Smacznego. 

Czy się cieszę , pewna nie jestem. Owszem zobaczę Violettę , co najważniejsze ona żyje. Diego będzie gwałcił niewinną kobietę. Serio ma z tym jakieś problemy. Zaruchałby wszystko co się porusza. Powinien się leczyć w jakieś poradni czy coś. Przydałoby się.
_______________________________________________________________ 

Rozdział XIX dedykuje wszystkim czytelnikom.

W rozdziale XXI będzie już zły Diego więc zapowiadam.  
Em ... nie wiem co dzisiaj pod rozdziałem pisać. 
Więc no miłego dnia ha ha ha

1) Jak będzie wyglądać spotkanie dziewczyn ?
2) Diego rozliczy się z Krystianem ?
3) Francesca ulegnie Diego ?

9 komentarzy:

  1. Pierwsza ! Kochana rozdział perełka <333 Przepraszam że komentuję w kratkę, ale to wszystko wychodzi z mojego lenistwa lub braku czasu :( Przejdę do pytań ;)

    1. Nie wiem. Na pewno się ucieszą jak się zobaczą ;*
    2. Tak.
    3. No nie wiem, nie wiem....

    Czekam na kolejny rozdział :)

    Buziaczki :****

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Obiecałam, że wrócę to wracam, ale na chwileczkę bo spadam spać :'(
      1. Krzyki, piski i wgl XDDD
      2. Ojjj takkk ... Współczuję Krystianowi :D
      3. Tak :)))))))))))))))

      Usuń
  3. Booski! ;**
    Wróciłam właśnie ze szkoły, a tu taka niespodzianka :) :P
    Tak więc;
    1. O jejcia.. Nie wiem xD Pewnie ucieszą się, że w końcu się widzą, no nie? xD
    2. Znając Diegusia.. Pewnie tak ;D :P
    3. Ym.. Możliwe ;) <3
    No, no.. Dobry Diego jest taki słodki xD ;** :D A zły to już w ogóle! ;D <33
    No to czekam na kolejny! :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Szymmon no perełko idealnie mraśnie haha zrobisz prezencik i dodasz jeszcze jeden :)
    1.ucieszą
    2.tak
    3.tak
    dobry diego ale później zły ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka tu Nata. Kochana te zdjęcie Diego♥ A ogółem Diego taki och... i ach... co kilka rozdziałów mógłby być taki uroczy. A krystian!!! MENDA!!! KŁAMCA!!! Kochana czy możesz przypomnieć kiedy będziesz w poznaniu i o której tak mniej więcej ;) Dobra kochana weny i udanych feri.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej jest :0 zgadzam się co kilka rozdziałów mógłby być taki przesłodki misiek mój <3
    1. ucieszą
    2. tak
    3.tak
    dodasz dziś :( (: plis Martyna

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam pytanie.
    A co robiła ta Luisa w burdelu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było w jkims rozdziale że to dziwka

      Usuń