wtorek, 2 lutego 2016

Rozdział 18

Rano obudził mnie Diego. Nie wiem czego mogę się po nim spodziewać. Podał mi talerz z pokrojonymi owocami. Spojrzałam na niego , pewno coś dosypał. Wzruszył ramionami i wyszedł. Cały on , nie zmienił się ani trochę. Zaczęłam jeść , przyniósł mi szklankę wody  jakaś tabletkę. Położył to na stoliku , obok łóżku. Spojrzałam na niego.

- Co to ?
- Lekarstwo. - Powiedział
- Na pewno ?
- Cholera Francesca ! Nie chcesz nie bierz proste !
- Spokojnie. 
- Wkurwiasz mnie ! Wydaje kasę by było ci dobrze , a ty mnie o 
coś podejrzewasz ! Źle ci tutaj mogę cie tam zawieźć jak chcesz !
 - Przepraszam ...
- Okej ... będę u siebie jak coś. 

Chyba go zezłościłam. To nie jest moja wina , że sam załatwił sobie taką opinie u mnie.  Zjadłam owoce i łyknęłam tabletkę , wstałam i ubrałam się. Ciężko było zrobić to bez lustra , ale udało się jakoś , chyba. Poszłam do chłopaka , rozmawiał przez telefon. Pokazał bym usiadła na łóżku.

- Jak się czujesz ?
- W miarę , z kim gadałeś ?
- Z kolegą. Nie bój się nie oddaje cie gwiazdeczko. 
- Dziękuje Diego ...
- Powiedz mi co ci zrobili. No przyszłaś kazali ci wybrać to wiem. Wybrałaś Luise no i co było dalej ?
- Tak ... w ogóle Lusie to facet czy kobieta ? 
-Lusie , kobieta czyli dziwka. Gwałciciel , facet czyli seks publiczny. A czemu pytasz gwiazdko ? - Kucnął przede mną
- No bo wiesz ... no ....
- Proszę cie ... powiedz , że żartujesz. 
- Em ...
- Co cie do tego skłoniło ?! Oszalałaś !
- Raczej kto ! - Krzyknęłam , aż brzuch mnie zabolał
- Spokojnie ... nie denerwuj się bo będzie cie boleć.

Usiadł obok mnie i czule przytulił.  Takie jest życie z Diego. Tyran lub słodziak. Nie wiem jaki jest naprawdę. Nie wiem kogo gra i która połowa jego jest silniejsza. Rozum podpowiada , że zła. Serce mówi na odwrót. Miesiąc spędzony z nim wiele mnie nauczył. Wylałam milion łez , ale to co przeżyłam w burdelu było gorszę. 

- Kto ci kazał go wybrać ?
- Nie mogę ci powiedzieć ...
- Fran proszę ... ty byś tego nie robiła. Jesteś mądra wiem o tym. 
- Miło ...
- Tak wiem ... więc czemu go wybrałaś ?
- Eh ... będziesz zły. 
- Nie będę ...
- Obiecaj , że jak ci powiem ... nie skrzywdzisz mnie ...
- Misiek przez tydzień masz ochronę. Ale tylko tydzień.
- Dzień przez wyjazdem. Po tym trójkącie ... 
Krystian gadał bym wybrała gwałciciela.
- Krystian ? Przecież ... pieprzył cie tak ?!
- Tak ...
- Zabije gnoja ! Gadał , że nie wie gdzie jesteś ! 
Że nie ma z tobą kontaktu !
- Diego spokojnie.
- Spokojnie ?! Prosiłem go o pomoc ! To mój kumpel ! 
A on co ! Zabije go !
- Uspokój się ! - Krzyknęłam i złapałam za brzuch 
- Przepraszam ... no już ... 

Znowu mnie przytulił , prosił go o pomoc. Krystian go okłamał , ale dlaczego. Miałam wrażenie , że chce mi pomóc , a on okłamuje swojego kumpla. Z drugiej strony Diego prosił go o pomoc w odzyskaniu mnie. Czy powinnam się cieszyć , nie jestem pewna. Widać jednak , że się przejął. Może jednak do końca nie jest zimnym draniem.
_______________________________________________________________

Rozdział XVIII dedykuje Alice Verdas

Więc misiaki informacja dla was. Dnia 26 lutego jadę na Międzynarodowe Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu w Poznaniu. Kto by chciał się ze mną spotkać zapraszam ;)

1) Jakie były intencje Krystiana ?
2) Stan Francescy się poprawi czy pogorszy ?
3)  Z kim rozmawiał Diego przez telefon ?

6 komentarzy:

  1. Jestem i ja (wreszcie)
    Rozdział jak zawsze mega
    1) Na pewno nie za dobre
    2) No Diego będzie o nią dbał ale czasami jak Diego się wkurzy
    3) Krystian?
    Pozdrawiam Natalia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem szymon ja chciał bym ale nie wiem jak z czasem
    1.złe
    2.pogorszy
    3.lekarzem czy cos
    Super rozdział misia

    OdpowiedzUsuń
  3. super uuu jaki uroczy diego
    1.złe
    2.diego się wkurzy i ją uderzy i ona się przewróci i szwy jej puszczą czy cós
    3.krystian?
    no super super Martyna

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde.. Ile się dzieje! xD
    Od razu przechodzę do pytań, bo co tu napisać? :) Świetny rozdział!
    1. O jaa.. Nie wiem, ale z tego co podejrzewam to nie za dobre xD
    2. Coś czuję, że pogorszy.. :P
    3. Ym.. Z Krystianem? Lub z lekarzem? Albo z Leonem xD ;D
    No to życzę weny! :* <33
    Do następnego! ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  5. L.o.v.e D.i.e.c.e.s.c.a. miska no Bajer co mogę powiedzieć
    1. nie za dobre
    2. pogorszy przez diego ale jak zobaczy ja cierpi to się popłacze
    3. Krystian

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo *-* Diego taki kochany <3
    1. Złe
    2. Pogorszy
    3. Krystian
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń