poniedziałek, 8 lutego 2016

Rozdział 24 (Erotyczny)

Chłopak wziął gitarę i zaczął coś nucić pod nosem. Chyba przypominał sobie akordy. Przez chwile też ją stroił. Potem zaczął grać melodie. Chciałam go nagrać by wiedział , że ma talent. Kamera leżała niedaleko mnie. Wzięłam ją oraz statyw i postawiłam przed nim. Wtedy on przestał grać. Spojrzał na mnie , a ja lekko się uśmiechnęłam.


- Co ty robisz ? - Spytał 
- Nic. Graj śmiało. 
- Czy ty chcesz mnie nagrać ? - Odłożył gitarę 
- Yyy ... może ...
- Wiesz za dużo już sobie pozwalasz. 
- Ale Diego ...
- Żadnych , ale wciąż mnie prowokujesz !
- Niby czym ?
- Tym , że oddychasz ! - Wykrzyczał to i wyszedł 

O co mu w ogóle chodzi. Wyszłam z pokoju i poszłam za nim. Udał się do swojego azylu czyli swojego pokoju. Wyjął coś z szafki i obrócił się do mnie. Popatrzył mi w oczy i pocałował w czoło. Znowu to zmieszanie , krzyczy a potem miły chłopak.

- O co ci chodzi z tym oddychaniem ?
- O nic ...
- Diego !
- Denerwuje mnie twoja osoba rozumiesz ?!
- To mnie zabij ?
- Nie mogę ! 
- Dlaczego ?
- Cholera Francesca ! Bo z tobą jest mi dobrze jasne !
- Uspokój się ...
- Nie mów mi co mam robić !
- Przepraszam ...
- Eh ... idź do siebie. 
- Nie chce ...
- Ale masz iść ! Zaraz tam przyjdę i będziemy się bzykać. 
- Diego ...
- Zamknij się ! Idź już ! Proszę ... 

Poszłam do siebie tak jak mówił. Nie było go długo. Co on ukrywa , chyba się zakochał we mnie. To niemożliwe , to Diego. Facet , który mnie porwał , gwałci , więzi i wywiózł do burdelu. Jednak mi pomógł i dał więcej swobody. O czym ja myślę. Nareszcie przyszedł. W ręku miał szklankę z jakimś napojem. A w drugiej wibrator.

- Proszę ...
- Po co ?
- Oj słońce to do cipki się wkłada. 
- Aham ... 
- No , ja sobie usiądę a ty się baw. 
- W jakim celu ? 
- Chce żebyś doszła na moich oczach. Bez mojej pomocy. 
- Yyy ...
- No rozbieraj się gwiazdeczko. Chyba , że chcesz się pieprzyć ? 

Wybrałam zabawę wibratorem. Krępowało mnie to , że on siedzi i patrzy. Nawet nie drgnął gdy się rozbierałam. To było podejrzane. Spojrzałam na niego , on ręką pokazał że mam zaczynać. Usiadłam na łóżku i powoli zaczęłam to robić. Chłopak odłożył szklankę i usiadł obok mnie. Spojrzałam na niego , zaczął dotykać moje piersi.

- Nie przestawaj słońce. 
- Diego ... 
- Cichutko zrób to gwiazdeczko dla mnie ....

Zaczął mnie całować , jedną ręką macał na przemian moje piersi. Drugą zaczął razem ze mną wkładać głębiej wibrator. Chyba wyczuł , że mnie to boli bo się oderwał. Odłożył sprzęt i uśmiechnął się do mnie. Klęknął przed łóżkiem i rozstawił szerzej moje nogi. Pocałował delikatnie moją myszkę. Zaczął ją lizać. Nie wierze , pierwszy raz robi mi minetkę. Już po chwili zaczęło mi to sprawiać przyjemność , cicho jęczałam. Ręką ściskał moją pierś. Doszłam chyba po dwóch minutach. Czułam się nieziemsko. Opadłam na plecach na łóżku. On położył się na brzuchu obok mnie. Głowę miał centralnie nad moją.

- Zrezygnujemy z wibratora gwiazdeczko.
- Mhm ... - Zdołałam wydukać 
- Podobało się mojej księżniczce ?
- Mhm ... - Powtórzyłam 
- Bardzo ?
- Mhm ... 
- Ale cie wymęczyłem gwiazda. A twoja cipeczka ... mmm zajebista. 
- Mhm ...
- Ha ha płyta ci się zacięła złotko. 
- Tak ... 
- No już. Na dzisiaj masz chyba spokój. 
- Dziękuje ... 
- Drobiazg. Chodź tutaj do mnie. 

Spojrzałam na niego. Obrócił się na plecy i rozłożył ręce. Wtuliłam się w niego , on mnie zakleszczył. Zamknęłam oczy , czuje się bosko teraz. Pierwsza minetka od niego ,a tyle doznań. Ręką gładził mnie po ramieniu. W drugą rękę wziął wibrator. Przez chwile go trzymał w górze. Po chwili rzucił idealnie do kosza. Wziął koc i przykrył nas.
_______________________________________________________________

Tak więc , weny nadal nie mam. Ale wiecie erotyki to moja rzecz ha ha ha . Nie chciałam żeby był zbyt , ale i za mało erotyczny wiec starłam się jakoś DOGODZIĆ każdemu. I jeszcze raz bardzo serdecznie zapraszam na nowego bloga.

1) Diego zakochał się w czarnowłosej ?
2) Jaką kolejną niespodziankę dla niej ma ?
3) Dlaczego Francesca będzie się bała ? 

5 komentarzy:

  1. IDEOLO!
    No kochana... Postarałaś się choć niczym nie różni się od pozostałych.. CUDO JAK WSZYSTKIE <3

    1. Raczej nie inaczej.
    2. Hmm... Nic nie przychodzi mi do głowy.
    3. Ona zawsze się go boi, ale tym razem nie wiem dlaczego XD

    Czekam na nexta :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Szymon myszko czytam tamte ale nie komentuje moja psinka haha nie no serio super weny kochana uuuu Erotyk
    1.Oczywiście
    2.możliwe że nie wiem
    3.bo będzie kara ! coś takiego coś ? Misia zajrze jutroo buziak a teraz uczyć się na Geografię !

    OdpowiedzUsuń
  3. Martyna dobra trzecia zajebiaszcze kiedy będziesz w poznaniu
    1.tak
    2. nie wiem
    3.będzie kara

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny
    1.Tak
    2. Nie wiem
    3. Nie potrzebnie się będzie go bała skoro on taki kochany jest
    I zrób następnym rozdziale też rozdział erotyczny

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Tak ...
    2. Hmmm... nie mam pojęcia ale błagam cie zrób taki rozdział żeby fran sie go nie bala a on był miły tak jakby byli parą ♥
    3.nie wiem .... może będzie sie o Diegusia bała nie mam pojęcia
    Czekam na kolejne pozdrawiam Klaudia

    OdpowiedzUsuń