niedziela, 14 lutego 2016

Rozdział 30

*** Francesca ***

Po kąpieli zaniósł mnie do pokoju. Położył na łóżku i po prostu wyszedł. Leżałam i myślałam. Dawno nie miałam okresu , co jeśli jestem w ciąży. Dotknęłam swojego brzuch. Wstałam i ubrałam szlafrok. Drzwi były zamknięte. Zaczęłam walić w nie pięściami. Nareszcie otworzył.

- Fran jest późno. Rano pogadamy.
- Teraz ! 
- Francesca nie denerwuj mnie , spać mi się chce.
- Jestem w ciąży !
- Yyy ... powtórz ?
- Dawno nie miałam okresu ...
- Cholera ... przecież brałaś tabletki. Znaczy przez chwile nie ...
- No właśnie ...
- Eh ... nie myśl o tym. Chodź spać.
 

Wziął mnie za rękę i zaprowadził do siebie. Położyliśmy się razem. Długo nie mogłam zasnąć , w sumie nie wiem kiedy i czy w ogóle spałam. Rano Diego nie było. Wyszłam z pokoju , słyszałam jak z kimś. Nie wierze Krystian tutaj jest. Schowałam się i podsłuchiwałam. Rozmawiali chyba o mnie , znowu mnie odda do burdelu. Raczej o dziecku. 



- Jesteś pewny , że jest w ciąży ?
- Nie wiem. Tak mówi. Ale fakt nie miałam okresu. 
- Dobra nie ważne. Musisz się nią zająć.
- Nie jestem na to gotowy.
- Diego opanuj się ! 
- Przecież Francesce mam.
- Nie obchodzi mnie to , ona ci pomoże.
- Musimy się go pozbyć rozumiesz ?
- Oszalałeś ? 
- Nie to już pewne , trzeba ją usunąć póki jest to możliwe.

Nie pozwolę skrzywdzić mojego dziecka. Wciąż rozmawiali , siedzieli na kanapie. Po cichu zdołałam dojść do drzwi. Otworzyłam je i wyszłam. Spojrzałam na dwie drogi. Tym razem wybrałam tą drugą w stronę miasta. Minęło paręnaście minut. Miałam gołe stopy i byłam jedynie w sukience. Po paru godzinach marszu robiło się ciemno. Usłyszałam szmer , cofnęłam się i potknęłam. Straciłam przytomność.
 
- Hej pobudka. 
- Co ? Światło ... - Wydukałam 
- A przepraszam już zgaszam. 
- Kim jesteś ?
- Jestem Sam , a ty jesteś ?
- Francesca ...
 - Mocno się uderzyłaś , ale opatrzyłem rane.
- Dzięki ... muszę iść ...
- Nie puszczę cie teraz. Skąd idziesz ?
- Nie ważne ...


Chłopak już nic nie odpowiedział , wstał i odszedł. Był przystojny i ciągle się uśmiechał. Nie podoba mi się to. Dotknęłam czoła , plaster. Mam nadzieje , że to normalny koleś , a nie gwałciciel lub jakiś psychopata. Nie wierze , udało mi się uciec od Diego. Tutaj mnie nie znajdzie. Chłopak przyniósł mi herbatę. Spojrzałam na niego i powąchałam. Popatrzył na mnie rozbawiony , a ja zaczęłam pić.

 - To mi powiesz co się stało ?
- Nie musisz wiedzieć. 
- No sorka , znajduję laskę. Bez butów , idącą nie wiadomo skąd. Zabieram ją do domu , a ona na mnie naskakuje ? Dzięki wiesz.
 - Przepraszam ...
- Dobra nie ważne. Nocujesz u mnie.
- Dziękuje ...
- Idę ci podścielać na górze.

 Kiwnęłam głową na tak. Ściągnęłam opaskę i wrzuciłam ją do kosza. Nie chce wracać do Diego. Oczywiście moje dziecko nie będzie mieć ojca. Jednak uważam , że lepsze to niż mieć ojca gwałciciela. Sam wydaje się miły , może mi pomoże. Po chwili przyszedł i zaprowadził mnie na górę. Położyłam się i zasnęłam.
 __________________________________________________________

Szczęśliwych walentynek miśki. Tak Fran uciekła , jak zostało zapowiedziane , no i ciąża. Troszkę namieszałam ha ha ha 
Jest 30 rozdział i 30 tysięcy wyświetleń. Dziękuje.

1) Czy Sam powstrzyma Diego ?
2)  To koniec historii ?
3) Wymyślcie sami , bo nie chce nic zdradzać ♥

5 komentarzy:

  1. szymon dawno mnie tutaj chyba niebyło :( no ale szpital nic ciekawego :(
    1.tak
    2.nie plisekk chyba że zaczniesz nową historie ?
    3.zaczniesz inną diecesce? albo leoncesce? nie wiem wkażdym razie czekam buziak szymon

    OdpowiedzUsuń
  2. martyna kochana przepraszam wiem nie komentowałam ale Matma siła wyższa :(
    1.nie
    2/nie chyba że nowa
    3.niewiem zostawiam tobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy Diego będzie jej szukać przecież nie może się pozbyć swojego dziecka bo sam się przyczynił do tego że fran jest z nim ciąży A możesz zrobić rozdział erotyczny z fran i sam i się wsobie zakochaja i będą razem A Diego zrozumie że popełnił wielki błąd swojego życia że stracił fran i dziecko czekam z niecierpliwością na next

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny *-*
    1. Nie
    2. Nie!
    3. Nwm
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  5. OŁŁ ... Nawet nie warz mi się kończyć!
    Ja mogę, Ty nie XDDDD
    Ja się chyba potne jak skończysz tą historię...

    1. Nie
    2. NIE!!!
    3. Czy Fran na prawdę jest w ciąży? Myślę, że tak...

    OdpowiedzUsuń