sobota, 7 maja 2016

Rozdział 13

••• Diego •••

Złapałem z Francescą dobry kontakt. Chodziło mi o zaliczenie , ale ona jest inna niż dziewczyny które znałem. Jest zabawna ,  piękna , mądra , a co najważniejsze szczera. Jej jeden uśmiech zmienia wszystko. Jesteśmy już tutaj trzy dni i wcale nie chce mi się wracać. Byliśmy u lekarza jest już 28 dni w ciąży. Wszystko obliczyliśmy to na pewno nie jest moje dziecko bo jej wtedy nie znałem.

- A jak to będzie dziecko Leona ?
- To będzie luz. 
- Luz ?
- Wolałabyś mieć dziecko z jakimś klientem ?
- Nie ... 
- No właśnie. Pociągniemy go o alimenty. 
- Okej ...
- Ej spokojnie poradzimy sobie. Wychowam je jak swoje. 
- Serio ?
- No tak. Uśmiech ?

 
Dziewczyna zrobiła głupią minę. Potem wtuliła się we mnie. Kolejne dni mijały spokojnie , nie byliśmy parą. Nawet ze sobą nie sypiamy , ale sama jej obecność sprawia mi przyjemność. Nie wiem czemu , ale od wczoraj mam wrażenie że ktoś nas obserwuje. Pewno Leon , będziemy musieli zmienić miejsce pobytu by miała cisze i spokój.


- Masz może jakieś marzenie ?
- W sensie ?
- Może chciałaś gdzieś pojechać. 
- Nie masz na co kasy wydawać ?
- Być może ...
 - Paryż. 
- Paryż ... no to niedługo je spełnimy. 
- Jak uważasz. 
- Ej nie bądź oschła. 
- Daje ci znaki , że masz wziąć tabletki. 
- Jak ty o mnie dbasz. 
- No widzisz doczekałeś się niańki.


Pocałowałem ją w czoło. Ona siedziała na ławce , a ja poszedłem po wodę. Jesteśmy w mieście więc tu nic jej nie grozi. Wróciłem po minucie , ale jej nie było. Rozglądałem się dookoła myśląc ,  że się zgrywa. Uciekła , a ja zrobiłbym dla niej wszystko. Dałem się wykiwać osiemnastolatce. Jestem głupi , ale jak ją znajdę nie będzie tak miło.




••• Francesca ••• 

 
Ból i dziwny zapach. To jedyne co pamiętam. A teraz ciemność. Chciałam wstać , ale nie mogłam. Sznury , ucisk i ślepota. Po chwili światło , o co w ogóle chodzi.



- Hej śliczna ...
- Gdzie ... gdzie jestem ...
- U mnie. Ten fagas to kto ?
- Diego ...
- Diego ... to twój chłopak ?
- Kim jesteś ? Nic nie wiedzę. 
- I dobrze. Dowiesz się w swoim czasie.

Potem ból , ponowny ból. Najpierw jeden policzek potem drugi. Ciemność , zapałka zgasła. Nie wiem kto to jest i czego ode mnie chce. Czułam jak krew spływa z mojej wargi. Próbowałam uwolnić ręce , ale na marne. Mężczyzn wrócił i zakneblował mnie.

- Więc tak powiesz mi wszystko co wiesz na temat Gardenii , 
a ja nie tknę twojego kochasia spoko ? 
- Co tak zamilkłaś ?
- Aaa ... nie możesz mówić. 

Czy on jest taki głupi. Zadaje mi pytanie , a wcześniej zakrywa mi usta. W ogóle jakiej Gardenii o co mu chodzi. Głos wydawał mi się znajomy , ale nie mogłam przypasować twarzy do niego.



••• Diego •••

Wróciłem do domku. Włączyłem laptopa by ją namierzyć. Fran wie , że w opasce ma nadajnik by Leon jej nie skrzywdził. Od razu znalazłem sygnał. Nie wiem czy ją wyrzuciła czy po prostu coś się stało. Wziąłem telefon i kluczyki do samochodu. Jechałem zgodnie z mapką , las. Opaska leżała przy drzewie. Musiało sie coś stać , Fran nie uciekłaby tak daleko. Jest strachliwa nie przyszłaby do lasu.

________________________________________________________

Tada ! Jest porwanie !
Zapraszam do posta o bohaterach. 
Mamy tam dwie nowe postacie ;)

1) Diego znajdzie dziewczynę ?
2) Poprosi kogoś o pomoc ?
3) Francesca zdoła uciec od mężczyzny ?

8 komentarzy:

  1. Rozdział Śliczny
    Czy mi się wydaje, czy to ten kretyn Leon.
    Diego znajdź Fran. Pojedz z nią do Paryża.
    Miasto zakochanych AAhh.
    Byłam tam, było wspaniale.
    Pozdrawiam Marzenka

    OdpowiedzUsuń
  2. Porwanie... mmm... Ciekawie będzie ;D
    Chciałabym żeby był to ojciec Leona :)
    Takie chore urojenie xD
    1. Tak.
    2. Lajona.
    3. Tak jakby... Diego ją znajdzie w lesie xD
    Paryż. Awww...
    Lovki <33
    Wapaniały :^
    Candy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fran nie jest w ciąży z Diego. Albo jakiś kontakt, albo To serio dziecko Leona i wtedy sobie w łeb strzele 😞
    Fran została porwana. Nie sądzę, że byłby to Leon. O jaką Gardenie chodzi? Nie mam pojęcia. Diego namierzył Fran. Znajdzie ją?
    Zajebisty.

    1. Tak
    2. Nie
    3. Nie

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie nowe postacie...mega;)
    Kiedy diecesca???;(
    jestem #smutek ;(
    Diego znajdzie Fran zanim się jej coś stanie tak?
    Te dziecko to nie Lajona prawda ????
    Jeżeli jest to grrrr ;p
    1Tak to w końcu Diego ;)
    2Nie
    3Tak
    Paulina
    Ps.Mam nadzieje że jak będzie dziecko to nie będę miała powodu do grrrrr ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny rozdział *-*
    1. Tak
    2. Nie
    3. Tak
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  6. 1) Taaaak
    2)Violette
    3)Hym hym chyba nie ale Dieguito ją uratujee ❤
    Pozdrawiam Klaudia i zapraszam do mnie =D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szymon na telefonie mi blog nie działa :( dobra ale jestem rozdział jak zwykle super ale ty to wiesz haha jest porwanie więc jest moc szybko kocie nabijasz wyświetleń
    1.tak
    2.Violette
    3.nie
    Do następnego misiu

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Tak
    2.Violette
    3.Tak leon ją znajdzie na polanie w lesie

    OdpowiedzUsuń