niedziela, 8 maja 2016

Rozdział 14

••• Francesca •••

Jestem tu już dzień lub kilka godzin. Nie wiem wciąż jest ciemno i straciłam rachubę czasu. Nic nie jadłam , dał mi się napić raz wody. Wciąż wypytuje o Gardenie , a ja nawet nie wiem czy to sklep czy firma. Raz pytał o Times czy coś w tym rodzaju.

- Zaczniesz w końcu gadać ?
- Skoro nie wiem o co chodzi to nie. 
- Oj Francesca przestań udawać. 
- Kim w ogóle jesteś ?
- Byłem u ciebie dwa razy. Uważaj.
- Na co ? - Zapalił światło , oczy bolą
- Poznajesz już ?
- Em ... 
- Max ? Max Blue. 
- Aaa no coś kojarzę.
- To zacznij w końcu mówić. 
- Ale ja nie wiem co za Gardenia !
 - Nie chce cie skrzywdzić ... chociaż ...
- Co !

Uśmiechnął się i wyszedł. Po raz kolejny próbowałam się uwolnić. Czułam , że nie mam na sobie opaski. Gdyby Diego dał mi telefon było by łatwiej. Przez tyle już przeszłam , a tu kolejny psychol. Wrócił po chwili. Odwiązał mnie chciałam uciec , ale mnie uderzył. Rzucił na łóżku i zaczął rozbierać. Co było dalej wiadomo. Chciałam uciec , ale zawsze mi się oberwało.



••• Diego •••

Bezskutecznie jej szukam , może naprawdę uciekła. Pomyślałbym tak , ale nie mogę. Była szczęśliwa , nie udawałaby tego. Pytam ludzi , ktoś widział jakiś gości z dziewczyną która płakała. Opis wyglądu się zgadzał , szukam teraz czarnego mercedesa. Nigdy jej nie znajdę.

- Diego ?
- Em .. a ty to ? - Spytałem dziewczyny 
- Jestem Megan. Miło mi poznać. 
- Tsa ... fajnie nie mam ochoty na randki. 
- Nie o to chodzi. Wiem gdzie jest Francesca. 
- Co ? 
- Jestem jej siostrą. 
- Ona nie ma rodzeństwa , jest jedynaczką. 
- Tak jej się wydaję. 
- Jej ojciec zrobił komuś dziecko ? Bosko widzę. 
- Nie. Możemy pogadać gdzie indziej ? 
- Okej niech ci będzie.

Ta dziewczyna jest podejrzana. Weszliśmy do domku , gadam z nią tylko dlatego że może wiedzieć gdzie jest Fran. Usiadła na kanapie , a ja na krześle naprzeciw jej. Zacząłem się niecierpliwić.

- No mów.
- Została porwana. 
- Wiedziałem ! Chwila widziałaś to ?
- Od dwóch tygodniu ją śledzę.
- Co ?
- Jestem jej siostrą jak mówiłam.
- Jakaś psychiczna. 
- Dzięki wiesz. Jest w niebezpieczeństwie. 
- No skoro ją śledzisz.
- Dobra idę sobie !
- Nie ! Zaczekaj ...
- Masz adres. Jest z nią Max. 
- Co za Max ?
- On ją porwał matole ?
- Skąd o tym wiesz. 
- Po prostu wiem. Radze ci się pospieszyć.  

Wstała i wyszła , wyszedłem za nią , ale już jej nie było. Dziwna dziewczyna , ale to mój jedyny trop. Wsiadłem do samochodu i włączyłem GPS. Byłem po paru minutach. Stara szopa , przeszukałem ją całą , ale jej nie było. Została jedynie jej sukienka , jakieś krzesło i sznury.  Sam jej nie znajdę , muszę poprosić kogoś o pomoc.

___________________________________________________

No i macie rozdział. 
Sumtego jutro do szkoły :/
W następnym tylko Leonetta , ale rozdział jutro.
Już go wczoraj napisałam ♥

1) Kto mu pomoże ?
2) Czy Fran jest w niebezpieczeństwie ?
3) Co to jest Gardenia ?

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Co to za Max?
      Fran ma siostre? Nieźle. Powiedziała Diego gdzie jest Fran, ale już jej tam nie było. Zabrał ją stamtąd. Cholera.
      Diego chce kogoś prosić o pomoc. Kogo? Leona? Chyba nie.
      W następnym będzie więcej Leonetty?? Będzie ciekawie.
      Cuuuddooowny :* ❤
      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      Maddy ❤

      Aaaa jeszcze pytania.

      1. Może Leon
      2. Tak
      3. Nie mam pojęcia. Jakaś firma? Kurde o kwiatkach takich nawet słyszałam 😂😂😂😂

      Usuń
  2. Hejo :*

    Rodział cudo *-* jutro do szkoły ten ból :(
    1) Violka
    2)Chyba tak
    3)jakaś magiczna kraina :D
    Pozdrawiam i czekam na next Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejo :*

    Rodział cudo *-* jutro do szkoły ten ból :(
    1) Violka
    2)Chyba tak
    3)jakaś magiczna kraina :D
    Pozdrawiam i czekam na next Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Szymon Witam i o zdrowie pytam !
    1.VIVI
    2.Jeszcze pytasz ?
    3.Gardena – niemiecki producent narzędzi ogrodniczych a Gardenia to nw

    OdpowiedzUsuń
  5. Love diecesca FRAN MA SIOSTRE !!!!!?
    jaka ja podjarana dokładnie za 5 dni wychodzi nowa piosenka Lodusi !!! ‎NonCadiamoMai taki cud :*
    1.viola
    2.tak
    3.nw
    widziałaś nową sesje lodo?? przesłuchasz jej nową piosenke ?
    jak nie widziałaś sesji mogę Sz.poprosić żeby ci przesłał jak chcesz

    OdpowiedzUsuń
  6. Alex Siema młoda :* co tam jak tam jak ci zycie ?
    1.viola
    2.tak
    3.cos napewno

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu uzależniłam się od twojego bloga;*
    Cudowny!
    Pierwszy blog który czytam o Fran i Diego i muszę nadrobić zaległości z poprzednich rozdziałów;*
    1 Violetta
    2 Tak
    3 Nw jedyne co mi chodzi po głowie to coś do roślin
    Leonetta!?Już tu zostaję na zawsze:*

    OdpowiedzUsuń