niedziela, 29 maja 2016

Rozdział 22

••• Narrator •••

Francesca z Violettą zjadły obiad u cioci szatynki. Czarnowłosa nie chciała rozmawiać z Diego , nie wierząc , że on żyje. Wzięła gitarę i usiadła na podwórku śpiewając piosenkę. Diego zrobił podobnie śpiewając również piosenkę którą niedawno napisał.

Wiem , że kochasz mnie nad życie. Ja także czuję to jakaś dziwna moc przyciąga nas do siebie.  Mocno biją nasze serca znalazły jeden rytm.
Światło twoich oczu rozpala moje zmysły.



 
Nie chce innego chce tylko ciebie. 
Ludzie mówią , że oszalałam.
Czy na jawie śnie nie ważne.
Tak cudownie nam z sobą jest.
Niech się dzieje co chcę.



 
Czy nie widzisz , że czy nie widzisz że ...      Ja pragnę ciebie ty pragniesz mnie ...      Zobacz to nie to , nie to nie to. Gdy nie jesteś gdy nie jesteś ze mną.
 
Szkoda twych łez , po co ma być źle. Czy nie jest lepiej gdy widzisz mnie ? Bo to prosta rzecz , że gorzej jest ...   Gdy nie jesteś gdy nie jesteś ze mną. 


Chłopak odłożył gitarę i poszedł po leki. Przeszukał cały dom , ale ich nie było. Na jego nieszczęście zjawiła się Megan. Szesnastolatka niewiele wiedziała o jego chorobie. Diego widząc jej obcisły strój od razu jej zapragnął. Przeliczył się gdy próbował się do niej dobrać uderzyła go. Oddał jej tak , że upadła na ziemie. Z godnością wstała i wyszła , a on został sam. Po paru minutach pojechał do burdelu. 

Francesca wstała i poszła do Violetty. Postanowiła porozmawiać z chłopakiem. Jednak on nie odbierał. Przebrała się więc i wyszła z domu. To był jej największy błąd , wyszła sama.  Po około dwóch minutach zemdlała. Przechodnie zawiadomili pogotowie. Nie miała żadnych dokumentów przy sobie. Zabrali ją do szpitala.
_____________________________________________________________

Krótki , ale jest. Ta radość. 
Zapraszam wszystkich na ciasto ha ha

1) Co będzie z Francescą ?
2) Diego zapomni o niej ?
3) Megan już nie pomoże chłopakowi ?

5 komentarzy:

  1. Diego zapodział gdzieś tabletki czy ktoś mu je zabrał?
    Prawie wykorzystał Megan, ale jej udało się uciec.
    Zajebisty.

    1. Nwm
    2. Nie
    3. Nwm

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. To wpadam do cb xD O looool. Fran i Diego są dopasowani. Dwie osoby na jedną czynność xD
    1) Zacznie rodzić (o ile to 9 miesiąc xD)
    2) Ja ci kuwa dam zapomni. NIE
    3) Pomoże, pomoże
    To czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Alex ja cie normalnie XD
    1.poroni nie będzie małej fran haha
    2.musiała byś być postrzelona oczywiście że nie
    3.pomoże
    u a co to za okazja ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejoooo
    1)mam nadzieje że nie poroni
    2) Nie no co ty... Jak tylko tak zrobisz to udusze
    O kurde ale burza u mnie xd zaczyna grzmiać nie ważne haha
    3) nie sądze spróbuj tylko zrobić Diego i Megan to zamorduje normalnie .
    Rozdział cudo *-*
    Czyli kolejny dopiero w środe ? ;( smutam ;( lepsze to niż nic a po za tym sorka że teraz dopiero pisze ale teraz zobaczyłam że rozdział dałaś haha mam nadzieje że wybaczysz ;) ja spadam :( weny życze. Pozdrawiam Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Martyna szybko bo cytuje "Ucz się mas 2 sprawdziany"
    1.poroni
    2.,nie !!!!
    3,pomoze

    OdpowiedzUsuń