wtorek, 3 maja 2016

Rozdział 8

••• Diego •••

Minął już tydzień. Leon nadal szuka swojej ukochanej Francescy. Nie wiem czemu się nie podda skoro i tak jej nie znajdzie. Owszem był na dobrym tropie , ale go zmyliłem. Sam nawiązałem już jakiś kontakt z Fran. Marny , ale zawsze jakiś. Ma więcej swobody chodzi po całym domu , ale zawsze ją znajdę.

- Hej śliczna. 
- Cześć. Znowu mnie znalazłeś. 
- No widzisz przede mną się raczej nie ukryjesz. 
- Chyba ... 
- Ej coś się stało ?
- Leon ... 
- Co Leon ? Odezwał się ?
- Naprawdę wyjechał bez słowa ?
- Oj Fran. Mówiłem ci już on zawsze tak gada. Wrócę obiecuje 
bla bla bla. Wyjechał z ojcem w interesach. 
- Ale sądziłam ... 
- Kotek tylko o to chodzi ?
- Nie powiesz nikomu ?
- A coś poważnego ?
- Obiecaj , że nie powiesz. Nie mam komu się zwierzyć. 
- Obiecuje. 
- Hej wam. - Federico jak zawsze w odpowiednim momencie

Skończyło się na tym , że się nie dowiedziałam. Przez moment mi zaufała , a on to zepsuł. Musiała iść się bzykać z jego starym. Powoli robię się zazdrosny. Spodobała mi się i nie chodzi tylko o to jak wygląda. Czekałem na nią w pokoju. Potem pomogłem jej się położyć i zrobiłem herbatę. W ten sposób zdobywam jej zaufanie.

- Chciałaś mi o czymś powiedzieć kotku. 
- Em ... 
- Nie bój się. 
- Obiecaj. 
- Obiecuje to zostanie między nami.
 - Spóźnia mi się okres ... 
- Co ... ile ?
- Jedenaście dni ...
- Cholera. Ale się wszyscy zabezpieczają. 
- Właśnie ... em ... 
- Stój. Ja się zabezpieczam ... Fede nie ?
- Jego ojciec nie lubi w gumce. Niby wyciąga przed ... 
- Kurwa przejebane. 
- Ta ... ojcem mojego dziecka będzie gość po trzydziestce.. 
- Może jeszcze dostaniesz ?
- Wczoraj mnie mdliło ... 
- Nosz ... nikomu nie mów dobrze ?
- Czemu ?
- Bo nie ... zaczekaj tutaj na mnie.

Wyszedłem z pokoju i zadzwoniłem po Federico i Violette. Zjawili się błyskawicznie. Opowiedzieliśmy im o przypuszczeniach Francescy. Najbardziej zareagowała moja siostra. Wręcz wybuchła złością.


- Może to twoje dziecko co !
- Tsa ... 
- Żart ?!
- Pękła z dwa razy nie Fran ?
- Może ... 
- No pięknie. Będziesz miał dziecko z dziwką brawo kochanie. 
- Oj uspokój się Violka. 
- Zamknij się Diego nie z tobą gadam !
- Ale Violu ... 
- Jeśli ono jest twoje z nami koniec. 
- Nie zgrywaj się. 
- No , a co ty myślisz ? Luźny związek okej. 
Ale na dziecko się nie godzę ! 

Wyszedłem z pokoju bo dzwonił Leon. Chwile z nim pogadałem i wróciłem. Teraz była moja kolej więc wszyscy wyszli. Nie bzykałem się z Francescą. Oglądaliśmy jakiś film , po paru minutach zasnęła wtulona we mnie. Nie wiem kiedy też odpłynąłem.
______________________________________________________

Dobra przyspiesze akcje hihi
Tak Fran w ciąży i uwaga nie będzie usuwanie. 
Kto będzie ojcem stoi pod znakiem zapytania. 
Niedługo historia nabierze akcji i będzie Porwanie.

1) Kto jest ojcem dziecka ? 
2) Diego zaopiekuje się Francescą ?
3) Dziewczyna mu zaufa ?
4) Violetta otrząśnie się i zerwie z Federico ?

10 komentarzy:

  1. No żesz w morde. Fran w ciąży? Nie będzie usuwania ciąży? Może poroni? Nie? Kurde. Kto jest ojcem? Błagam nie Leon, bo mnie wywiozą do wariatkowa.

    1. Fede
    2. Tak
    3. Będzie ciężko, ale myślę, że tak.
    4. Tak

    Zajebisty.
    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak sobie czytałem twoje LBA to muszę przyznać że chyba mnie opisałaś jako idealnego chłopaka tylko trochę mi zajmie wyhodowanie zarostu bo raczej lekki koper to nie to:/
    1Nw
    2tak
    3nie
    4tak
    Tak naprawdę to nie wiem o co w tym wszystkim chodzi ale i tak zajebiste ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dziękuje panie nieznajomy ♥

      Usuń
    2. Jaki nieznajomy...przecież jestem twoim mężem ;)

      Usuń
    3. ??? SZ.

      Usuń
    4. Własnie dars czy ja o czymś nie wiem ?

      Usuń
  3. Szymon Siema Kotek mam dla ciebie wmiarę dobre wiadomości ale wszystko stoji kochanie pod znakiem ogromnego zapytania :(
    1.Leon
    2.Tak
    3.Tak
    4.Tak
    dobra Kochanie pamiętasz jak mówiłem że przyjadę ?? PRAWDOPODOBNIE się to stanie :(
    No chyba że znalazłaś sobie innego haha :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoo zaskoczyłaś mnie tą ciążą Fran xD
    Ciekawe, a nawet bardzo ciekawe

    1. Leon <3
    2. Chyba tak
    3. Myślę, że nie
    4. Mam przeczucie, że tak

    Czekam na next, życzę weny
    ~I♥Leoncesca~

    OdpowiedzUsuń
  5. ŁOOŁ
    Wiem, wiem na bloggerze nie przebywam, ale każdy rozdział czytam i nio..
    WKRÓTCE 50 tysięcy wyświetleń!
    Boże jak ja Ci gratuluje! ♥
    Widać, że starasz się, żeby o Diecesce nikt nie zapomniał ♥
    1. Fede XD
    2. Yep
    3. Postara się.
    4. Nie wiem XD Jak jej taki układ pasuje to niech se z nim będzie ja tam nie mówie, że nie XD
    Dobra ja lece pisać na wattpada i czekam na kolejny ♥

    OdpowiedzUsuń