środa, 4 maja 2016

Rozdział 9

••• Francesca •••

Obudziłam się wtulona w Diego. Wyswobodziłam się z jego objęć i spojrzałam na zegarek. Dochodziła dziewiąta więc mam jeszcze godzinę wolności. Mój kontakt z Diego poprawił się. Czasem nawet myślę , że źle go oceniłam. To Leon okazał się inny , odpuścił chociaż obiecywał. Jeszcze na pożegnanie mnie uderzył. Podejrzewam , że to jego dziecko lub jakiegoś faceta z burdelu.

- Śliczna już nie śpi ?
- Diego ... 
- Zawsze tak stajesz przed lustrem i na siebie patrzysz ?
- Bo myślę ? 
- Przed lustrem ? 
- Może ? 
- Ciekawie. 
- Bardzo. 
- Co dziś w planach ?
- Zabierz mnie stąd ... 
- Co ?
- Proszę ... gdziekolwiek tylko nie tutaj ... 
- O czym ty mówisz ?
- Zabierz ...
- Postaram się , ale nie płacz ...

Podszedł do mnie i przytulił mnie. Nie wiem czemu to powiedziałam. Może to był jego plan by mnie zdobyć , ale ja już nie mogę. Nie chce być dziwką trzech facetów. Wymieniają się mną zgodnie z godzinami , to jest chore. Wszedł Matias , ojciec Federico.

- Fran zapraszam do mnie. 
- Diego proszę ... - Wyszeptałam
- Nie chce się znowu z tobą szarpać Francesca. 
- Już idę ...
- Dziecko ... - Usłyszałam ciche słowa Diego
- A z tobą potem pogadam. - Dodał mężczyzna
- Nie potem teraz już. 
- Diego teraz moja kolej nie twoja.
- Musimy pogadać już ! 
- Ale twoim kosztem. 
- Spoko. Będzie dobrze kochanie ...

Diego wyszedł , a ja usiadłam na łóżku. Mężczyzna chwile na mnie patrzył i poszedł za nim. Jeśli on mnie stąd wyciągnie będę mu wdzięczna do końca życia. Siedziałam sama , aż przyszła Violetta. Skrzyczy mnie z Federico. Usiadła obok mnie. 

- Przepraszam za wczoraj wkurzyłam się. 
- Rozumiem. 
- Wiesz mi nie przeszkadza , że wy , ale jednak ...
- Zazdrosna ?
- Nie o to chodzi. Nie chce by miał dziecko z ... 
- Spoko powiedz to. Tak jestem dziwką. 
- Nie chciałam cie urazić. 
- Nie urazisz już się przyzwyczaiłam. 
- Przykro mi naprawdę.
- Nie musisz udawać. Takie jest moje życie. 
- Czemu nią zostałaś ? Potrzebujesz kasy ?
- Uważasz , że sama tego chce ?
- A nie ? 
- Mam durnego ojca i mnie oddał do burdelu , a potem tutaj.
- Auć ... nie wiedziałam. 
- Nikt nie wie. 
- Wstawaj idziemy. - Powiedział Diego
- Dokąd ?
- Daleko stąd jak chciałaś. Tylko szybko. 
- Skrzywdziłeś go ?
- Co ? Nie no coś ty. Viola pomóż jej się spakować.

Wstałam i zaczęłam pakować najpotrzebniejsze rzeczy raz z jego siostrą. Po paru minutach byłam gotowa. Objął mnie ręką i wziął ode mnie torbę. Zeszliśmy na dół i wsiedliśmy do samochodu. Chłopak kierował , ale nic nie mówił. Cisze przerwała Viola.

- Wykupiłeś ją ?
- Tak. 
- Poważnie ? - Spytałam z niedowierzaniem
- Tak. 
- Za ile ? 
- 200 tysięcy. 
- Co ! 
- Luz. - Wzruszył ramionami
- Skąd masz tyle kasy ?
- Nie zadawaj tyle durnych pytań bo prowadzę. 
- Przepraszam ... 
- Spoko , ale już nic lepiej nie mów.  

Czyli tak będzie wyglądać moje życie. Przekazywania z rąk do rąk jak jakaś zabawkę. Jeszcze zachowuje się nagle w stosunku do mnie oschle. Skąd miał tyle pieniędzy przecież to ogromna suma.
______________________________________________________________

Dziękuje za komentarze i odwiedziny. 
Zrobię kilkudniową Diecesce. 
Wiecie , że was kocham ? Ale muszę ją zniszczyć. 
Wybaczcie taka praca ha ha ha

1) Skąd Diego ma pieniądze ?
2) Leon dowie się gdzie jest Francesca ?
3) Matias sprzedał Fran dobrowolnie ?

5 komentarzy:

  1. Szymon Tu Szymon tam pam pam param
    1.nw
    2.nie
    3.nie
    bam bam bam rozdział genialny kociaku :*
    wiem że mnie kochasz hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Cholera. Coś czuje, że ty chcesz zrobić tak, że to będzie dziecko Leona. Idę szukać pistoletu. Strzele sobie w łeb. Już sobie to wyobrażam.
    Leonetta i Diecesca, ale Fran i Leona zawsze będzie łączyło dziecko 😞
    Diego wykupił Fran.
    Genialny rozdział!

    1. Może jakieś nielegalne interesy?
    2. Tak
    3. Nie

    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Za każdym razem jak pojawia się imię Leon to pierwsze co myślę to spasiony jamnik mojej sąsiadki ale mniejsza...
    1 Teraz to całkiem nie wiem o co chodzi ;p
    2 nie
    3 nie
    A tak wg chyba nie jestem samcem alfa w komentarzach;p ohh ale i tak cobie poczytam bo masz fajny styl jak o to chodzi mogłabyś mi pisać wypracowania z polaka?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy będzie Diecesca!?;(
    A może by tak aborcja lub darmowy upadek ze schodów(tylko podpowiadam) :)
    Oby to dziecko nie było Leona bo wtedy naprawdę będę tym rzygać;(
    1 Może ma klinikę aborcyjną przypadkiem?;)
    2 oby nie
    3 nie
    A z polskiego mamy rozprawkę na 9 ;)
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana cudo! No cóż nawet się cieszę że będziesz niszczyć diecesce. Będą emocje :D
    1) Obrabował bank? :D :D
    2) Hmmm... nie ale nw czm mam takie przeczucie że tą diecesce zniszczy fede :D
    3) Pewno nie.

    Buziaki kochana i weny!

    OdpowiedzUsuń