poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Rozdział 13 : A co ja ci zrobiłam Leonku ?

••• Francesca •••
 
Ludmiła uśmiechnęła się do mnie. Nie wiedziałam czy mam uciekać. Ona widziała jak się przytulaliśmy i tyle. Przecież Viola mnie za to znienawidzi. Już miała coś powiedzieć , ale do pokoju wszedł Diego z dwiema reklamówkami.

- No siemcia.
- Co ty tutaj robisz ? - Spytała Violetta
- Nocowanko bez słodyczy ? Braciszek o to zadbał. 
- Ooo dziękuje. 
- To idź po miski.
- Cami pomożesz mi ?
- Jasne. - Poszły we dwie
- Słuchaj blondyneczko ja nie wiem co ty widziałaś , ale się zamknij.
- I tak jej powiem.
- To szybko tego pożałujesz. Ostrzegam cie.
- Wcale się ciebie nie boje.
- Ja na twoim miejscu bym się bał.

Widocznie Diego wszystko słyszał i w porę zareagował.  Posiedział z nami trochę i poszedł. Odkąd jest  moją matką mam więcej swobody.  Rano wyszłam z Violą do szkoły. Ona poszła do sklepu zaczepił mnie Leon.


- Mam dosyć ciebie. 
- A co ja ci zrobiłam Leonku ?
- Przez ciebie Diego jest inny. Co ty myślisz , że jesteś jakąś królową ?
- Ja wcale tak nie myślę. 
- Trzeba to zakończyć. Wciągnęłaś go w swój chory plan. 
- Ja ? To on to wymyślił. 
- Jasne. 
- Zresztą sam go spytaj bo idzie. 
- Siema , a wy co tutaj razem ?
- Viola jest w sklepie , a Leon podszedł czyż nie tak było ? 
- Tak ... 
- To odprowadzimy was z Leonem.
- Nie !
- Tak ! 
- Nie !
- Co u mojej mamy ?
- Przestań buzi wczoraj chciała. Ledwo się wymknąłem. 
- I byłeś lekko wstawiony. 
- Ta bo szykowałem się na najgorsze.
- Fran ! Dzisiaj jest konkurs ! Ooo hej wam. 
- Jaki konkurs ?
- Każdy ma zaśpiewać , a pierwsze miejsce nagra teledysk.
- Jak to każdy ?!
- Normalnie. Dyrektor tak zarządził. Trzy dni nie mamy lekcji !
- Ale kiedy ? Dziś ...
- Nasza klasa jutro. Musimy wybrać piosenkę i kreacje.

Szłyśmy i gadałyśmy. Chłopaki szli za nami. Przypomniałam Violettcie o zakładzie z Diego. Moja przyjaciółka wzięła się do roboty , a ja przez chwile zostałam z Diego. Obserwowałam ją rozmawiała z Leonem. Chłopak cicho coś powiedział.

- Dzisiaj masz dwóch klientów ...
- Serio ?
- Tsa ... przepraszam uparła się. 
- Nie szkodzi ten plan i tak nie wypali poddaj się.
- Nie poddam się póki nie będziesz wolna jak kiedyś Francesca. 
- To słodkie ...
- Wczoraj śpiewałaś przez sen. 
- Co ?
- No jakąś piosenkę , ale jej nie poznałem.
- Aaa pamiętasz melodie ?
- Tak mniej więcej. A co ?
- Bo ostatnio pisałam piosenkę tylko melodii nie mam.
- Pokażesz mi słowa ?
- Tak.
- A zaśpiewasz ?
- Zobaczymy. 
- Wspólnie ułożymy do tego melodie i zaśpiewasz ją jutro.
- Nie zaśpiewam boję się , że mnie wyśmieją.
- Słyszałem jak śpiewasz przez chwile. Masz wspaniały głos. 
- Dziękuje ci za wszystko.

Wtuliłam się w niego. Tak naprawdę nie wiem dlaczego to zrobiłam. Wiem , że jesteśmy przed szkołą i każdy może nas zobaczyć. Kiedyś mnie to krępowało , w ogóle on mnie krępował. Dzisiaj jest dla mnie bardzo bliską osobą.




••• Natalia •••

Wywlokłam się z łóżka i poszłam do szkoły. Przez prawie tydzień mnie tutaj nie było. Nie chciało mi się po prostu. Mieszkam z Leonem więc powiedział , że mogę zostać. Uwielbiam mojego brata. Spotkałam się z Ludmiłą. Pokazała mi na Diego 
i Fran. Czyli to z nią się spotyka , dlatego był taki tajemniczy.
 
- Patrz ! Tam jest Viola i Leon !
- Co ty robisz ?
- Musze jej to pokazać !
- Po co ?
- Bo muszę !
- Nie pokażesz.

- Nie ! Naty postaw mnie !
- Nic jej nie powiesz !
- Natalia proszę cie !
- Koniec tematu ! Nic nie widziałaś !
- No weź taka okazja.
- Nic nie widziałaś jasne ?
- Tak ...

Nie chciałam by powiedziała coś Violettcie. Diego jest dla mnie jak drugi brat. Można powiedzieć , że się przyjaźnimy. Ludmiła ma trudny charakter , chce wszystkim udowodnić , że jest najlepsza. Szlifuje go , już trochę się zmieniła , ale zło nadal w niej siedzi. Podeszłam do szafki , był w niej biały miś.

- Podoba ci się ?
- Maxi ! - Przytuliłam chłopaka
- Ej słońce udusisz mnie.
- Przepraszam już. Poprawiam czapeczkę. 
- W końcu się z łóżka wywlokłaś. Wiesz jak mi było tęskno.
- Przecież przychodziłeś do mnie.
- Ale musiałem się skupić na lekcji bo ciebie nie było ?
- Ooo nauczyłeś się czegoś ?
- Nie bo pisałem z tobą sms.
- Czyli to moja wina ?
- Oj słońce ważne , że już jesteś. 
- Nie odpowiedziałeś na pytanie. - Zaśmiałam się
- Aaa no tak. Też cie kocham. 
- Mój wariat. 
- Moja wariatka niosła Ludmiłę przez korytarz.
- Bo sobie bicki robiłam ? Dotknij jakie duże.
- Dotknął bym coś innego.
- Maximilianom nie tutaj.
- Dobrze Natalio wieczorem u mnie ?
- A przyjedziesz po mnie limuzyną ?
- Owszem tylko przypomnij bym hulajnogę zatankował.
- Ej !
- No co ? Chodź na lekcje.
- Wrócimy do tego. 
- Tak królewno.

Uśmiechnęłam się. Zamknęłam szafkę , a chłopak splótł nasze palce. Teraz biologia , siedzę z Ludmiłą więc mogę się skupić na lekcji. Maxi jak zawsze kłóci się z panią , że on musi mieć czapkę w klasie. Zawsze przegrywa , ale w ten sposób zleci trochę lekcji. Tak bardzo go kocham.
______________________________________________________________________

Tada ! Zmieniam termin dodawania rozdziałów , dziś pojawi się nowa rozpiska.
Jest trochę Diecescy , Naxi i Leonetta w tle. 
No cóż jest i konkurs. Aaa kolejny erotyczny ♥

1) Kto będzie klientami Fran ?
2) Diego pocałuje w końcu Angie ?
3) Leonetta pójdzie na randkę ?
4) Natalia powstrzyma Ludmiłę przed powiedzeniem prawdy ?

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Kiedyś zejde z powodu śmiechu.
      Ten dialog między Naxi mnie rozwalił 😀
      Natka wyrabia sobie bicki 😂
      Ciekawe czy cały czas uda jej się pilnować Lu żeby nic nie powiedziała.
      Violka wkracza do akcji i rozmawia z Leonem. Coś z tego wyjdzie, ale nie wiem kiedy.
      Diego i tej jego plan. Ehh trochę mu nie wychodzi przekonywanie tej baby.

      Zajebisty.

      1. Jakieś stare oblechy, albo ktoś z jej szkoły.
      2. Tak
      3. Tak
      4. Możliwe

      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      Maddy ❤

      Usuń
  2. Przeczytane !!!!!!!!!!!!!
    Euforia !!!!!!!!!!!!!!
    Wybacz do piątku tak będzie !!!!!!!!!
    wiecej rozdziałów !!!!!!!!!!!!
    aaaaaaaaaaaaaaaaa
    oby do piątku xdd
    przez Sl za szybko mi wakacje minbeły
    Chociaz podszkoliłam język .. a pójde potem na to wiec potrzebne xdd
    Moje naxi !!!!!!!!!!!! w końcu !!!!!!
    zapraszam o mnie zajełam ci miejce..

    Do rozdziłu uwielbiam złego dieguito
    i lu i leosia
    i bicepsy Naty xd
    Maxi tki zbbok.. zrób erotyka z naxi błagam !!!!!!!

    1. nie mam pojecia
    2. tak i to na trzezwo xdd na oczkah fran ;/
    3. tak pójdzie ale będzie klapą
    4. zatrzyma !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział jak zawsze cudowny ❤️

    Rozmowa Naxi mnie rozwaliła 😂
    Naty przynajmniej się trochę wyrzeźbiła,po prostu umieram ze śmiechu 😂 wracają do rozdziału,
    Ciekawe jak długo zdoła powstrzymywać Ludmi żeby się nie wygadała.
    Jak ja czekam aż Leon i Violetta zrobią już coś w kierunku zostania parą *-* Niecierpliwa Diana już nie może się doczekać tej pary.Rozmawiali ze sobą więc może jest jakaś szansa żeby się do siebie zbliżyli.Jestem bardziej niecierpliwa niż myślałam ;*
    Diego,jak zawsze przy swoim,tak naprawdę lubię,że taki jest.
    Przynajmniej wie czego chce i się nie zniechęca.

    Rozdział jak zawsze perełka 💖
    Cudowny
    Wspaniały
    Genialny
    Po prostu cudo
    Jak ja kocham tą historię 💕
    Czekam na kolejny rozdział i zapraszam kochana do siebie;*

    1.Jakiś psychol?Coś w tym stylu albo ktoś bardzo bogaty,biznesmen albo ktoś znany?Sama mam tyle pomysłów i nie wiem która opcja jest najbardziej prawdopodobna.
    2.Wydaje mi się,że tak.
    3.Oby tak,byłabym wtedy prze szczęśliwa 😂
    4.Znając Ludmi nie wiem czy Naty ją powstrzyma.

    Buziaczki 😘 😘 😘
    Diana

    OdpowiedzUsuń