wtorek, 30 grudnia 2014

Powitanie :* Prolog historii (1)

Hej jestem Daria. Już za pół miesiąca będę miała szesnaście lat.
Możecie mnie kojarzyć z Pingera a dokładniej http://diecesca2.pinger.pl/ ?
Będę pisać tutaj coś nowego. Na razie przedstawiam postacie.
 
Dwudziestodwuletni brunet o ciemnych oczach. Lubi zabawę z dziewczynami i imprezy. Jest dosyć agresywny, pali oraz pije dużo alkoholu. Przyjaźni się z Leonem, stracił rodziców dwa lata temu, mieszka w wielkim domu sam. Ma dość nietypowe hobby, długo nie trzyma uczuć do jednej osoby, jeśli kogoś pokocha.

Siedemnastoletnia ciemnowłosa Włoszka, kochająca muzykę. Jest troszkę nieśmiała, a  rodzina i przyjaciele są dla niej bardzo ważni. Nie miała jeszcze chłopaka bo często się przeprowadzała. Marzy by spotkać tego jedynego i spędzić z nim życie. Czasem myśli, że życie to bajka z szczęśliwym zakończeniem.

4 komentarze:

  1. Znam Cię. :* i będę czytać. <3

    PS.
    Jestem z bloga converso00 i skomentujesz moje wpisy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć czytałam twojego bloga na ,,Pinger" od samego początku, bardzo przypadł mi do gustu, pomimo tego, że mało co czytam na ,,Pingerze". Nigdy nie komentowałam twojego bloga, wiec nadrabiam to komentując teraz. :) Nawet nie wyobrażasz sobie, jak bardzo cieszy mnie to, że postanowiłaś zacząć swoją przygodę na Blogspocie :D :* Dziękuję za niespodziankę, o której dowiedziałam się przed chwilką. Chciałabym ci napisać coś, co pozostałoby w Twojej pamięci, aczkolwiek nie potrafię, przepraszam...
    Czekam na kolejną historię i obiecuje że jak tylko przeczytam rozdział bądź cokolwiek co napiszesz na pewno skomentuje ;)
    Ale spokojnie, dopracuj sobie wszystko i dodaj kiedy będziesz miała czas, zaczekamy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji jakbyś miała ochotę to wpadnij do mnie, zapraszam :)
      Zostaw po sobie ślad, bardzo by mnie to ucieszyło :*
      http://violetta-amor-musica.blogspot.com/
      Całuski :*

      Usuń
  3. W końcu :) Na pingerze zawsze czytałam i tutaj też będę :))

    OdpowiedzUsuń