sobota, 17 października 2015

Rozdział 22

*** Francesca ***
- Misiu wszystko sie ułoży zobaczysz 
- Nie chce tak ... 
- Chcesz być wolna prawda ?

Zapadła cisza , moje myśli były różne. Co mam mu odpowiedzieć. Że mi sie podoba , czy że chce być wolna. Chłopak wstał z kanapy.

- Zadałem ci pytanie 
- Chyba tak - wydukałam 
- Dobrze , od dzisiaj dowiesz sie co tak naprawdę znaczy wolność , a uwięzienie w moim znaczeniu. Sama się o to prosiłaś
- O co ci chodzi ?
- Wkrótce się dowiesz  
- Diego - wydukałam przestraszona 
- Go już nie ma , teraz chodź 

Złapał mnie za ramie i zaprowadził do jakiego pokoju. Potem wyszedł z niego , usłyszałam jak zamyka drzwi. Chyba źle zrobiłam , co teraz ze mną będzie. Rozejrzałam się po pomieszczeniu. Widziałam tylko szare ściany , stolik krzesło i starą kanapę. W rogu stał sedes i umywalka. Pokój był bez okien , chyba go pogięło że tu zostanę. Pewno chce tylko mnie nastraszyć. Minęło parę godzin lub minut sama nie wiem , nie ma tu zegarka. Drzwi otworzyły się i zobaczyłam go. W ręku miał butelkę wody i talerz z kanapkami. Położył je na stoliku i już chciał wyjść.

 - Diego przepraszam 
- Smacznego - powiedział chłodno 
- Mogę stąd wyjść ?
- To twój nowy pokój 
- Ale ... 
- Masz do wybór 
- Jaki wybór ?
- Oddaje cie do burdelu albo jesteś moją dziwką 
- Co ? - głos mi zadrżał 
- To ślicznotko - uśmiechnął się 
- Ty ... nie jesteś taki ... 
- Nie znasz mnie , ale poznasz głębiej 
- Yyy - na słowo głębiej się uśmiechnął 
- Wrócę za godzinę po odpowiedź 
- Moja odpowiedź brzmi nie !
- Nie podnoś na mnie głosu

Uderzył mnie po raz któryś. Jednak tym razem o wiele mocniej , jakby to nie był ten sam człowiek. Dotknęłam dolnej wargi , która bardzo mnie bolała. Rozwalił mi ją , zaczęłam krwawić.

- Wziąłeś narkotyki !
- Głowno cie to obchodzi szmato !
- Jestem twoją dziewczyną !
- Raczej kurwą do zabawy ! - auć zabolało 
- Zwykła suką , którą ciągle sie bawię taka prawda pogódź się z tym !
- To nie prawda - powiedział wciąż trzymając się za wargę 
- Oj niunia naprawdę uwierzyła , że ja jestem łagodny ? 
- Bo jesteś 
- Proszę cie ! Popatrz na siebie ! Jesteś nikim !
- Diego ...
- Dla ciebie Panie szmato !
- Ale ...
- Oj zamknij się już kurwa , na stole są chusteczki 
- Diego prosze cie ...
- Cholera jasna zamknij się w końcu !

Wyszedł trzaskając drzwiami. Czułam się okropnie upokorzona. wzięłam chusteczkę i przyłożyłam do wargi. Zaczęłąm po cichu płakać.
________________________________________________________
Dobra wracam ale rozdział będzie się pojawiać prawdopodobnie tylko w sobotę. Dużo nauki mam i w ogóle przepraszam. No i zaczęłam sie "era" złego Diega. Przez kilka rozdziałów będzie nie ciekawie między nimi tak jako prosiliście. Buziaki kochani ♥

1) Do czego posunie sie Diego ?
2) Jak Fran przechytrzy chłopaka ?
3)  W którym momencie chłopak wymięknie ?

9 komentarzy:

  1. Jezuu popłakałam sięprzez Ciebie!
    Nie rób mi tego więcej!
    Chociaż mimo moich łez podoba mi się ten rozdział.
    Diego ... to przez niego zaczęłam płakać. Na początku taki łagodny, a później?
    Rozdział cudowny ♥
    Szkoda mi Fran, ale i tak jest wspaniale ♥

    1. Zgwałci ją?
    2. Przyzna się, że chłopak jej się podoba?
    3. W tym, w którym będzie miało dojść do seksu..

    Czekam na next z niecierpliwością ♥
    Troszku się rozpisałam :))
    Pozdrowionka.
    Obyś jak najszybciej napisała rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Przyprowadzi na złość Fran drugą dziewczynę.
    2.Powie że go kocha...
    3.Będzie chciała się zabić.
    (rycze ;( )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej nie znam odpowiedzi...Jestem chora i z tego samego powodu moje szare komórki nie chcą działać :( ale rozdział cudowny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu kocham cie normalnie! jesteś wspaniała nie rób mi tego więcej bo na zawał zejde :)
    1. będzie robił na złość francesca ale jak zobaczy jej łzy to przestanie
    2.powie że go kocha
    3. jak będzie chciała się zabić ale on jej nie pozwoli
    k.c. julka

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.przyprowadzi Krystiana ale jej nie odda
    2.powie mu prawde na swój temat
    3. 3.nw
    julek

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że jesteś. Rozdział jak zawsze super. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. Nata z bloga kira12345.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń