środa, 30 grudnia 2015

Dzisiaj pełny rok !

Hej kochani. Tak nadal jestem na emeryturze. Jednak bardzo chciałam wam podziękować za pełny rok. Tak dzisiaj mija rocznica od kiedy założyłam właśnie tego bloga.

Patrząc na ten wstęp stwierdzam , że jest bez sensu ha ha ha co ja tam w ogóle napisałam. Opis postaci , zdecydowanie już mocno się zmieniły. Wiedzą o tym osoby , które są od początku.



Powitaliście mnie miło 3 komentarze , a w sumie do teraz ponad 125 wyświetleń tego posta. Pierwszy rozdział ? Szczerze powiem masakra , zapoznawałam się z Blogerem i ciągle coś psułam. Jednak do tej pory jest to najpopularniejszy post łącznie 345 wyświetleń. Po kilku dniowej przerwie drugi rozdział też zebrał spore laury. A potem ? Blokada. Kolejny post w sierpniu i walka z odzyskaniem czytelników :

No cóż sama byłam sobie winna. Musiałam walczyć. Jednak zawsze była ze mną jedna osoba czyli Justyna. Ona jest inspiracją dla mnie
 , a ja dla niej. Dziękuje ci kochana.

Traciłam i zyskałam wenę , tak jest do dzisiaj. Napisałam łącznie 59 rozdziałów. No i zaczęłam pierwszego One shota w życiu. Niedługo będzie 17 tysięcy. Tyle zdołaliście wbić na licznik. Dziękuje wszystkim , komentatorom lub po prostu czytelnikom. Tym , którzy byli ze mną na chwile. Oraz tym którzy są , byli i będą. Bez was to by się nie udało.

Wiem pewno post wam znudził. Ale musiałam go napisać bo to dla mnie ważne. Jeszcze raz bardzo wam dziękuje.

4 komentarze:

  1. Nie ma za co dziękować Miśka <3
    Zawsze byłam z Tobą i nigdzie się nie wybieram. Zawsze z Tobą będę <3

    Ja Tobie też dziękuję, choć tyle razy powtarzałaś mi, że to nie Twoja zasługa, że założyłam bloga, jednak ja sądzę i będę sądziła, że to właśnie dzięki Tobie założyłam tego bloga i jest on dość ''popularny''. Nigdy Ci tego nie zapomne i mam nadzieję, że będziesz tutaj przez kolejne lata <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :*
    Bardzo Cię uwielbiam <3
    Mam nadzieję że będziesz z nami na długie lata :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana nie dziękuj nam my powinniśmy dziękować tobie. Wiele chwil wolnych przeznaczanych na bloga. Kochana zainspirowałaś mnie do pisania opowiadań. Rok baardzo szybko minął. Walka o czytelników, mało komów które bardzo motywują, ty walczyłaś pomimo wielu przeszkud. Kochana mam nadzieje że wytrzymasz tu z nami jeszcze kilka dobrych lat. Buziaki i korzystaj z urlopu. Nata.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co dziękować. Pamiętaj ja czytam każdy rozdział ale czasami nie chcę się pisać kom.
    Życzę ci udanego sylwestra i weny która też się przyda.
    Więcej nie napiszę bo nie mam takiej jednej rzeczy jaką jest wena.
    Pozdrawiam Natalia 😊

    OdpowiedzUsuń