niedziela, 17 stycznia 2016

Rozdział 3

Przyszedł , usłyszałam trzask drzwi. Powiedział bym na niego spojrzała. Zrobiłam to , miał spokojny głos nauczyłam się to wykorzystywać. Usiadł na stole i powiedział , żebym zmazała makijaż który sam mi zrobił. Czułam wciąż jego wzrok. Gdy skończyłam wskazał ręką bym do niego podeszła. Ostrożnie zdjął moją skórzaną kurtkę. Nie patrzył mi w oczy , zdziwiło mnie to trochę. Zaczął całować moją szyje , zawsze mam wtedy fale dreszczy. Rękę położył na moich plecach. Stałam nieruchomo. Nie chciałam go drażnić , pogorszyło by to moją sytuacje. Nie wiem czy sparaliżował mnie strach czy jednak po raz kolejny nie miałam siły się bronić. Wolałam chyba by już mnie przeleciał i dał spokój. Odpiął sukienkę , zsunął ją na dół. Pchnął na łóżko. Bardzo powoli zaczął całować moją szyje , wie że tego nie lubię.

- Diego ...
- Oj nie udawaj. Lubisz to. 
- Wręcz przeciwnie ...
- Wiem co moja własność lubi.
- Nie jestem twoja ...
- Jesteś. Już cichutko. Nie denerwuj mnie. Chce dzisiaj na miło.

Coraz namiętniej całował moją szyje. Ja czułam coraz większe dreszcze. Nic mnie nie podniecało tak jak te pocałunki. Wyczuł to chyba po trzecim seksie. Jak zawsze zdjął mój stanik. Potem zaczął całować moje dwa skarby. Ręką co chwile dotykał mojej dolnej bielizny. Robi to ze mną , gwałci mnie. Jednak jedno muszę przyznać , kontroluje się do tego czasu aż jestem bardzo wilgotna. Gdy osiągnę ten "stan" wchodzi we mnie. Od razu mocno , głęboko i stanowczo. Nie bawi się w grę wstępną. Sam nadaje tępa , sam decyduje kiedy skończy i gdzie. Często robi przerwę na minute. Nie chce szybko zrobić wielkiego finału. Gdy go zrobi , każe mi wylizać jego przyjaciela. Robię to resztkami sił. Następnie przykrywa mnie kołdrą , dziękuje mi za seks i całuje w czoło. Zabiera swoje rzeczy , uśmiecha się do mnie przy drzwiach i wychodzi. Tak samo jest zawsze , podobnie dzisiaj.

- Hej mała. Trzymasz się ? Mam herbatę. 
- Dzięki. - Wrócił po pięciu minutach 
- Zanieść cie pod prysznic ?
- Nie. Poleżę na razie. 
- Myszka boli ? - zaśmiała się 
- Nie ...
- Mmm ... to zachęta ?
- Nie ! - krzyknęłam wystraszona 

Herbatę postawił na stoliku obok łóżka. Usiadł obok mnie. Odgarnął włosy z mojej twarzy. Super znowu mnie przeleci. Uśmiechnął się , już pewno wymyśla chory plan. Nie mam siły nawet usiąść. Nachylił się i musnął moje usta. Rzadko mnie całuje , a na pewno nie w czasie seksu.

- Jesteś u mnie już miesiąc i dwa dni. 
- I mnie wypuścisz ? - spytałam radosna 
- No coś ty. Wprowadzimy nowe zasady bo w miarę jesteś grzeczna. 
- Jak piesek ...
- No słodka , ładna sunia ...
- Uhh ...
- Znowu marszczysz nosek. 
- Jakie zasady ?
- Po pierwsze od dzisiejszej nocy śpisz ze mną. Po drugie teraz ty mi robisz śniadanie , ja już się narobiłem. Po trzecie zarabiasz. 
- Zarabiam ?
- No będziesz to robić z innymi. 
- Fu ... ble ... nie ?
- A co wolisz tylko mnie ?
- Jak mam wybrać to ta ...
- Fajnie. Na to liczyłem. Nie pozwolę by inni cie rżnęli. Jeki z twoich ust mają być wydobywane tylko przez ze mnie gwiazdeczko.
 - Fajnie. 
- Bardzo. - Zaśmiał się 

Nie wiem czy żartował. Mógł mówić poważnie i pewno mówi. Będzie brał kasę od kolegów by ze mną sypiali. Po co ja szłam na dyskotekę . mogłabym teraz kończyć szkołę. Mieć kochanego chłopaka , założyć rodzinę. Mam za to więzienie , chłopaka który ciągle chce seksu i zmarnowane życie. Nie mam naprawdę siły. Na dodatek znowu masuje moje piesi po prostu bosko. Znowu zmusi mnie do seksu , pewno teraz nie tylko moja cipeczka będzie cierpieć ale i coś jeszcze. Jak mówiłam , wyglądam jak dziwka , czuje się jak dziwka i zachowuje jak dziwka.
  ________________________________________________________________

Trzeci rozdział dedykuje Candy

Kolejny rozdział. Więcej opisów bo jakoś tak się wczułam w Francesce. Nie wiem , przeszkadza wam to ? Niedługo będę mieć 17 lat. Czuje się staro ha ha ha A w ogóle kto już ferie ma ?

1) Znowu się z nią prześpi ?
2) Naprawdę każe jej na siebie zarabiać ?

6 komentarzy:

  1. Daria, ty będziesz mieć urodziny, ja gorączkę.
    Odpowiedź jest jedna na oba pytania: Tak. Po prostu.... Ferie będę miała od 25 stycznia. To niedługo^^

    http://keepcalmandbeyouself.blogspot.com - wpadnij jak będziesz miała czas.

    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem XD
    No rozkręcasz się XD
    U mnie same flaki z olejem więc nie dziwię się, że nikt nie czyta ;/

    1. Tak XD Biedna Fran :'(
    2. Tak, ale nie sądze, żeby akurat w ten sposób, bo on będzie chciał mieć ją tylko dla siebie :D

    Kochana czekam na rozdział i idę pisać swój, choć i tak nie wiem po co :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, ja już mam ferie :D
    1. Pewnie tak
    2. Nw
    Czekam na kolejny :)
    ~I❤Diecesca~

    OdpowiedzUsuń
  4. szymon super mrr jak ostro :) nie no ty niedługo urodzinki ? w takim razie napisz kiedy to zyczenia złoże ja mam Ferie od jutra jej
    1.Tag
    2.Nei
    a myślałem że będzie piesek (0)_ <:::::::3 (.)(.) podro dla tych co mają skojarzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. julka szymon ty zboku hahaha
    1.SI
    2.SI
    Tak mam ferię a ty ??? rozdział supi

    OdpowiedzUsuń