czwartek, 5 maja 2016

Wejścia [ 50 000 ]

Mój cel na ten rok to 50 000 tysięcy. 
Właśnie został osiągnięty dziękuje wam. 

Miałam odejść , ale jednak zostanę szkoda was zostawić. 
Poznałam tutaj wielu cudownych ludzi. 
Z większością się zaprzyjaźniłam. 

Jeszcze raz dziękuje.
I tyle komentarzy pod ostatnim rozdziałem !
Kocham was normalnie !

Miałam zrobić zdjęcie z kartkami. 
Jednak jestem zbyt leniwa może na 60 000 tysięcy. 
Ps. Postaram się dodawać rozdział codziennie od 5 maja do 15 maja.
Jeśli sie nie uda wybaczcie będzie jeden dzień mniej.

Ps.2 Wbiliście 10 tysięcy w krótkim czasie.
Bardzo wam dziękuje.


1 komentarz:

  1. Gratuluję osiągnięć na blogu! Jak najbardziej zasłużone. Nie jestem od początku, ale nadrobiłam poprzednią historię i teraz czytam tą i wciągnęłam się. Także ja się nigdzie nie wybieram. Nawet jak odejdzie to tu zostane i będę chętnie wracać do historii. Chyba, że usuniesz bloga 😞
    Czekam na rozdział!
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń