niedziela, 18 października 2015

Rozdział 23

*** Francesca ***
Siedziałam zakłopotana , moje myśli były różne. Naprawdę myślałam by się zabić , ale coś mi na to nie pozwalało , a raczej ktoś. Nie mogę go tak zostawić ja wiem że on w głębi duszy jest całkiem inny. To narkotyki i otoczenie tak na niego działa. trzeba opracować plan. Nie zauważyłam nawet gdy wszedł do pokoju. W ręką trzymał waciki i wodę utlenioną. Czyli jednak nie stałam mu sie całkiem obojętna , punkt dla mnie. Klęknął przede mną i nalał płyn na wacik.

- Może trochę zapiec ostrzegam 
- Auć ...
- No mówiłem przecież 
- To , że powiedziałeś nic nie zmienia  
- Niech ci będzie , więc tu czy tam ?
- W sensie o co pytasz ?
- Boziu Francesca. No dziwka 
- Nigdzie najlepiej 
- Masz szczęście , że daje ci wybierać więc mnie nie denerwuj 
- Będziesz mnie bił ?
- Jak będziesz niegrzeczna , tam by cie bili codziennie 
- Jak to ?
- Jesteś wtedy wykupywana na godzinę , robią z tobą co im się żywnie podoba. Nie mają żadnych ograniczeń im więcej zapłacą tym dłużej.
- Eh ... wole być z tobą ...
- No i słuszna decyzja 
- Cholera kto tu to postawił ! - usłyszałam Krystiana 

Wystraszona spojrzałam na Diego , on chytrze się uśmiechał. Czyli tak chce pogrywać , myśli że taki cwany , sam się przekona na co mnie stać. Brunet wszedł do pomieszczenia z paczką paluszków.

- Oto ja , przybyłem po nowy towar 
 - Hej Kris - powiedziałam , a oni dziwnie na mnie spojrzeli 
- Yyy ... hej mała ? 
- Co ty taki zdziwiony ? Ciesze się , że już jesteś
- Okej - oboje byli zdezorientowani
- Pamiętam jak nam było dobrze w wakacje 
- Dotykałeś ją ?! - krzyknął Diego 
- No coś ty nie dała mi 
- Nie pamiętasz ? Wtedy na łódce się mizialiście 
- Mówiłeś , że nic nie było !
- Bo nie było !
- Dlatego ci powiedział , że była bym dobra - uśmiechnęłam się  
- Cholera jeszcze z nią spałeś !
- Kurwa nie spałem z nią !
- No jasne wypierdalaj stąd !
- Diego ogarnij się ona robi to specjalnie !
- Wyjdź !
- Pa Kris czekam na następny raz 

Oboje wyszli wkurzeni , słyszałam jak długo się kłócili. Punkt pierwszy zaliczony , chyba Krystian już nie będzie sie wtrącał. Teraz punkt drugi sprawić by wrócił mój kochany Diego. Przed sobą zobaczyłam :

- No dobra śliczna mówiłaś prawdę ?
- Tak 
- No to sprawdzimy czy nie jesteś już dziewicą 
- Co !!! - pisnęłam
- No ściągaj ciuszki będzie miło zobaczysz
- Mówiłeś , że nie chodzi co o seks  
- Mówiłem , a mówię teraz że tego chce
- Oj Dieguś nie bądź taki 
- Mówiłem ci coś na ten temat 
- No plose 

Delikatnie musnęłam jego usta , przypominając sobie co mówił o pocałunku ze mną. On wykorzystuje moją słabość do klaty , a ja do tego logiczne. W pewnym momencie wziął mnie na ręce i zaniósł na kanapę. Tam położył i dalej się całowaliśmy.

- Wiesz , że i tak to zrobimy ? - mówił między pocałunkami 
- Proszę nie dziś 
- A co rozdziewiczysz się do jutra ?
- Nie jestem już dziewicą 
-  Nie ? To daj mi sprawdzić 
- Nie dam 
- Tylko zobaczę jak głęboko palce wejdą  
- Zboczeniec !  
- Ale serio mam na to ochotę 
- Proszę cie ...
- Dobra niech ci będzie , ale jutro się nie wymigasz 
- Dziękuję - wtuliłam się w niego 
- Nie chcę cie krzywdzić pamiętaj o tym
- Wiem 

Chłopak pocałował mnie w czoło. Wstał z kanapy i ubrał bluzkę. Puścił mi oczko , potem wyszedł z pokoju zamykając drzwi na klucz. 
Leżałam na tej wersalce patrząc w sufit. Próbowałam wymyślić jaki chytry plan , jednak szybko zasnęłam.
____________________________________________________
Natchnęło mnie na rozdział wiec proszę. Coś w połowie zepsułam bo miało być troszkę inaczej ale trudno. No więc kto czytał uważnie wie co się dzieje. Następny rozdział może we wtorek lub w piątek.

1) Na jaki pomysł wpadnie Fran ?
2) Do czego doprowadzi Krystian ?
3) Dlaczego czarnowłosa będzie płakać ?

5 komentarzy:

  1. Dlaczego mnie ta historia kojarzy się z przestępstwem? xD
    Jak zawsze BOOSKI!
    1.Sprowokuje Diego żeby się pobił z Krystianem?
    2.Diego o mały włos by sie nie zabił?
    3.Diego ją uderzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jezuniu jakie to jest boskie ♥
    Dlatego uwielbiam Twoje opowiadania.
    Zastanawiam się tylko co wymyśli Fran i kiedy Diego znów będzie taki kochany..
    1. Nie mam pojęcia
    2. Do jakiegoś nieszczęścia..
    3. Pewnie dlatego, że Diego coś się stanie i będzie w szpitalu w ciężkim stanie.

    Kochana z niecierpliwością czekam do wtorku ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski kocham !!! jestem chora więc bende miała czas na główkowanie XD
    1.zrobi to z Krystianem i zżuci na niego winę a diego uwierzy
    2do nieszczęścia jakiegoś
    3 diego ją uderzy za to że z nim spała
    julka <3 kc

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski kocham !!! jestem chora więc będę miała czas na wysilenie moich szarych komórek ;)
    1.nie mam pojęcia
    2.do bójki między nim ,a Diego...
    3.bo Diego po tej bójce trafi do szpitala...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jenyyy! Boskie! 1) może będzie udawać że chce uprawiać sex z diego a jemu się to nie będzie podobało 2) nw 3)bo krystian pobił diego pozdrawiam nata z bloga kira12345.pinger

    OdpowiedzUsuń