niedziela, 8 listopada 2015

Rozdział 31

*** Krystian ***
Zaniepokoiło mnie trochę to , że Fran jeszcze nie ma. Szedłem drogą od końca jej celu do początku. Nigdzie jej nie było. Wyciągnąłem telefon , potem wybrałem jej numer. Nie odbiera , coraz bardziej się nie pokoje. Po cichu podszedłem do jej okna. Było lekko uchylone więc z łatwością wszedłem do środka jej domu. Na stole po raz kolejny zobaczyłem żyletki , zwinąłem je w kartkę i schowałem do kieszeni. Przeszukałem jej pokój , łazienkę ale nigdzie nie znalazłem. Wciąż próbowałem się do niej dodzwonić , ale bez skutku.

*** Diego *** 
Byłem w trakcie krojenia ogórka , gdy przypomniałem sobie o dziewczynie którą porwałem. Co teraz mam z nią zrobić przecież , Fran mnie przez to znienawidzi. Z niepokojem kończyłem przygotowywać jej sałatkę. Swoją drogą co ją wzięło na taką sałatkę. Mam nadzieje , że ten debil ją nie zaciążył. Wziąłem półmisek i sok pomarańczowy. Czarnowłosa siedziała zapatrzona w telefon.

- Co robisz ? 
Em ... nic - szybko go schowała 
- Ukrywasz coś przede mną ?
- No coś ty , ooo masz sałatkę 
- No mam , sprawdzałaś czy no ... po gwałcie nie jesteś w ciąży ?
- Tak sprawdzałam spokojnie 
- Nie chciałbym żebyś miała z nim dziecko 
- Oj tam nie jest taki zły naprawdę 
- Widziałem was na polanie razem
- Śledziłeś mnie !
- Nie tylko przechodziłem , przytulał cie ...
- Widziałeś mnie i nawet nie podszedłeś ?! Wiesz co jesteś nie możliwy. Niby kochasz i takie coś odwalasz ? Zdecyduj się w końcu. A i wypuściłam dziewczynę na górze.
- Co zrobiłaś ?! 
- To co słyszysz i tak jestem w ciąży !
- Nie mówisz poważnie !
- A co mam ci na papierek nasikać ?!
- Fran uspokój się emocje cie poniosły !
- Sam sie uspokój i nie odzywaj się do mnie !
- Gdzie ty idziesz ? Zostań !
- Nie jestem twoja , należę do Krystiana pogódź się z tym !

Podniosłem już rękę gdy w drzwiach zobaczyłem Krystiana. Szybko ją opuściłem , moja cała złość w tym momencie przeniosła się na niego.

- Co tu robisz ?!
- Fran napisała sms , chodź tu skarbie 
- Zostaw ją ! - dziewczyna sie w niego wtuliła 
- Powinieneś się leczyć wiesz? - powiedziała Fran 
- Po co do niego napisałaś ?!
- Widziałam ją , miała pełno siniaków 
- Ciebie bym nie bił !
- Jasne , przy Krystianie czuję się bezpiecznie 
- On cie zgwałcił !
- To już przeszłość , on o mnie dba ty nie koniecznie 
- On ci zrobił pranie mózgu czy jak ?!
- Zrozumiałam swój błąd
- Radziłbym ci się do niej nie zbliżać 
- Ty tutaj jesteś zagrożeniem !
- Żegnaj Diego 

Obrócili się i powoli skierowali do drzwi. Krystian puścił mi oko z uśmiechem. Nie mogę na to pozwolić chwyciłem wazon i chciałem go uderzyć. W ostatniej chwili za rękę złapała mnie Violetta. Odstawiłem wazon , patrzyłem jak odchodzi z moją ukochaną. Siostra przytuliła mnie , lecz i tak łzy spływały mi po policzku. Muszę ja ratować jak najszybciej , on ją zniszczy a ona mu ufa.
____________________________________________________________ 
No i pojawia się zwrot akcji. Tak uwielbiam takie zwroty. Przepraszam za ponowne zniszczenie Diecescy ^.^ 

1) Krystian ma dobre czy złe intencje ? 
2) Diego porzuci narkotyki ?
3) Dziewczyna , którą wypuściła Francesca pójdzie na policje ?

7 komentarzy:

  1. Pierwsza !!!! Nigdy tego nie piszę ale za to teraz napisalam <333 hihi
    1. Złe ....
    2. Dla Fran jest gotowy zrobic wszystko <333
    3. No nie wiem ,nie wiem... . Wszystko możliwe ;) Wierzę w cb :)
    Znowu rozwaliłaś mi Diecesce ,ale myślę że szybko ich spikniesz ;) Jej napisałaś rozdział <33333333 Czekam na kolejny z niecierpliwością :****** Weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.złe
    2.dla fran wszystko !
    3.zaskocz mnie
    julka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. <3333333
    1. Oczywiście, że złe ://// Fran jest mega naiwna ...
    2. Tak <33 Zrobi to dla Fran :))
    3. Tak XD

    Kolejny miał być we wtorek, a tu kolejna niespodzianka <333
    Z niecierpliwością czekam do wtorku <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo wena mnie naszła , na wtorek też już napisany :D

      Usuń
    2. <33 Dzień po Twoim rozdziale będzie moja niespodzianka :))

      Usuń
  4. Hejka :*
    Zgłasza sie nowa czytelniczka ii komentatorka
    Mimo że ubustwiam Naxi polubiłam ostatnio bardziej diecesce i szukałam blogów o niej
    i znalazłam twój ;* Jest boski ;*
    w jeden dzień przeczytałam wówczas było 29 rozdziałów a dziś czytam ten
    tak bardzo mnie wciąga ta historia
    i ciesze się że diego jest z fran
    oby sie zmienił.. co widać
    oby jej nie stracił..
    nienawidze Kristiana bo ją zgwałcił.
    dobrze ze Fran była w stanie to wszystko znieść..
    1. Ma złe !!!!!! Sam jest zły !!!!!!!!!!!!!!
    2. Pewnie wróci by sie cos działo xd ale wkońcu da sb spokoj .. czuje że Fran da mu ultimatumm..
    3. Fran ją powstrzynma xd

    zapraszzam do mnie ;)
    opowiadania-naty.blogspot.com .. czasem daje diecesce
    pozdrawiam do wtorku ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubie już Fran!
    Jak mogła to zrobić?
    A o Krystianie to już nie wspomnę...
    1.Złe!
    2.No pewnie że tak <3
    3.Nie!
    Tęskno mi do wtorku :D

    OdpowiedzUsuń