środa, 2 grudnia 2015

Rozdział 46

 Z dedykacją dla Marzena Bejkot
*** Francesca ***
Gdy skończył związywanie nie mogłam prawie nic. Ręce nogi , 
nawet usta były uwięzione. Usiadł radosny na mnie rozkrokiem. Zamknęłam oczy , poczułam lekkie klepanie po policzku. Gdy je otworzyłam zobaczyłam jego rozbawienie. Zszedł ze mnie i z szafki wyjął mały scyzoryk. Super najpierw Diego , a teraz on mam 
szczęście do facetów. Powoli rozciął moje spodnie , zostałam 
jedynie w majtkach , góry jednak nawet nie ruszył. Położył się obok mnie z durnym uśmiechem i zaczął ręką jechać od dołu do góry. 
 Pewno doszło by do czegoś więcej , gdyby do pomieszczenia 
nie wszedł wysoki szatyn. Zaśmiał się tylko i wskazał na drzwi. 
Tomas lekko się skrzywił i wyszedł. Chłopak podszedł bliżej przyjrzał
 mi się bardzo uważnie , potem również wyszedł. Zostałam sama w pokoju czując chłód na moich nagich nogach. 


*** Violetta ***
Na lotnisku w Gdańsku nie jest pięknie. Z tego co mówił mi Krystian nie jest też bezpiecznie. Ma tutaj rodzinę i czasem do nich przyjeżdża. Powiedział mi , że grasuje tu jakaś szajka która porywa młode dziewczynę do celów seksualnych. Chłopak trzymał mnie blisko siebie , ciągle obejmował ręką do momentu aż byliśmy w taksówce. Zdziwiłam się , słyszałam jak ktoś krzyczy ale nikt nie chciał pomóc dziewczynie. Krystian powiedział , żebyśmy się martwili o siebie a nie o nią.

- Violuś. Może w hotelu , no wiesz ty i ja.
- Zapomnij o durnym pomyśle !
- No weź no. Miły jestem , porwałem cie chyba tak ?
- Porwałeś nie odpowiednią osobę wiesz Kris. Nie wskoczę ci do łóżka.
- Tylko jeden seks. Będę delikatny.
- Powiedziałam , że nie ! 
- Proszę cie , zrobię wszystko. Potrzebuje tego stosunku.
- To znajdź sobie prostytutkę.
- Dobra nie to nie ! 

Widziałam wzrok taksówkarza. Zaczęli coś gadać po polsku zrozumiałam tylko słowo "dziewczyna". Nie rozumiem jak 
on mnie może prosić o seks. Dalsza jazda minęła w ciszy. 
Może nie zupełnie , oni sobie rozmawiali. Już mnie drażni ten język 
wydaje się jakiś szeleszczący. Gdy byliśmy pod hotelem , widziałam że
 Krystian jest zły. Mimo to jak dżentelmen otworzył mi drzwi i pomógł wysiąść z samochodu. Pokój był piękny , od razu położyłam się na łóżku. Krystian wziął moją torebkę. Zaczęłam na niego strasznie krzyczeć , wszystko z niej wysypał. W końcu znalazł to czego szukał czyli żyletki. Popatrzył na mnie. 

- I co po dupie mam dać ? 
- Nie wiem jak to się tam znalazło naprawdę.
- Jasne. Słuchaj mnie uważnie. Będę codziennie rano , po południu i wieczorem sprawdzał całe twoje ciało. Ręce , nogi , brzuch i w ogóle. Za każdą nową ranę będziesz miała coraz mniej swobody.
- Nie możesz tak ...
- Porwałem cie i mogę młoda panno.
- Pf ... zobaczymy.
- No zobaczymy kochanie nosek słodko marszczysz.
- A weź się weź.


*** Francesca ***
Zegar , który wsiał na ścianie strasznie mnie irytował. 
Słyszałam wciąż ruch wskazówek. Po około dwudziestu minutach
 do pokoju weszło dwóch mężczyzn. Szatyn , który w pewniej 
sposób uratował mnie od Tomasa i blondyn. Zamknęli za sobą drzwi. 
Podeszli bliżej , jeden usiadł po mojej prawej stronie. 
Wiedziałam już , że dla mnie to się źle skończy. 
Zaczęłam żałować , że wyszłam z domu mojego byłego chłopaka.
 __________________________________________________
Dziękuje za rekordową liczbę komentarzy. 
No i za dość długie , które mnie zmotywowały.
 Dalej nie mam weny no , ale coś udało mi się wymyślić. 

1) Dojdzie do gwałtu ?
2) Krystian wynajmie sobie prostytutkę?
3) Dlaczego Fran została porwana ?

12 komentarzy:

  1. Ja zawsze staram się pisać długie komy ;)

    1. Hmmm... Nie chce ,ale chyba jak dojdzie to będzi ciekawiej... A zresztą nie wiem :(
    2. Nie... Za bardzo "zauroczył" się w Violi <333
    3. Chce się zemścić za coś na Diego ;)

    Szkoda Fran... Jacyś typole się na nią gapią... grrr... . Diego ratuj ! Czekam na następny rozdział :*
    J.V.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem :D
    Świetny rozdział :*
    1) Nie.Tak.A może nie? Nie wiem xD
    2) O nie nie nie! On musi być z Vilas <3
    3) A to to już sama wymyśl xD
    No to czekam na NEXT :*
    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  3. julka powróciła z zapaleniem płuc ale tak rozdział super zawsze bomba i ty o tym wiesz :0
    1. nie diegusiak ją uratuje
    2.nie koffa violuśke
    3.żeby zemścić się na Diego

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLICZNY, ZAJEBISTY, NIE MAM SŁÓW
    1 Nie Diego przyjdzie i ją uratuje
    2 Tak ponieważ nie żal weży mu na Violi
    3 Żeby wykorzystać ją seksualnie

    ROZDZIAŁ PROSZE JAK NAJSZYBCIEJ

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebisty rozdział czekam na kolejny i proszproszę jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  6. Błagam rozdział jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham twoje rozdziały
    1 Tak
    2 Tak
    3 nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 Nie
    2 Tak
    3 zemsta na diego

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybko rozdział plisss

    OdpowiedzUsuń
  10. I oto i jestem :DD
    Rozdział cudny i oczywiście pełen niespodzianek <3
    Dlaczego w ogóle Fran odezwała się do tego gościa? Przecież wiadomo było, że to wróży kłopoty ;-;
    Nie mam weny na długi kom więc odpowiem tylko na pytania XDD

    1. Nie
    2. Nie
    3. Albo Diego, albo Marco, ale raczej nie więc obstawiam, że to sprawka Diego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozdział bardzo mi sie spodobał!! Widze wena wraca !! Pisz tak dalej, a na pewno bedzie jeszcze wiecej ludzi cie czytało !!
    1) Nie Nie za duzo gwałtu ostatnio
    2) Przejdzie mu to przez myśl, ale sie opanuje, poniewaz Violetta zaskoczy go swoim uroczym zachowaniem
    3) Domyslam sie, ze to sa ci goscie, o ktorych mowil Kris Violettcie, ze porywaja dziewczyny, zeby je wykorzystac

    OdpowiedzUsuń
  12. Super Super Super
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń