czwartek, 3 grudnia 2015

Rozdział 47

 Z dedykacją dla mojej przyjaciółki Emili,
która w rekordowym tempie przeczytała wszystkie rozdziały.
 
*** Diego ***
Byłem już w Polsce , kraj jak kraj nic nowego. Kierowałem
 się według mojego telefonu , on zaprowadził mnie do szczątek
 telefonu dziewczyny. Podniosłem je i schowałem do kieszeni. Podszedłem do pani sprzedającej bilety. 

- W czym mogę służyć ?
- Dziewczyna , czarne włosy , tutaj pani ma zdjęcie.
- I co w związku z tym ?
- Widziała ją pani ? To bardzo ważne.
- Nie przykro mi .
- Kamery ? Gdzie jest płyta z nagraniem !
- Przykro mi nie mogę udzielić informacji.
- To inaczej. Gadaj gdzie jest płyta do cholery ! 
- Do widzenia , życzę miłego dnia.
- Kurwa kobiety ! 

Wskoczyłem za ladę z uśmiechem. Kobieta zaczęła coś tam krzyczeć. Kate zrobiła to co ja , w końcu wychowała się ze mną i Krystianem umie co nieco. Zaczęła z nią rozmawiać , a ja wszedłem do małego pokoju. Przewróciłem oczami i zacząłem szukać nagrania. Nic nie znalazłem , popatrzyłem na laptopa i podłączony do niego ekran. Siadłem na krzesło , było hasło zawołałem Kate. Ona zaczęła majstrować przy komputerze. Kobieta , która pracowała zaczynała
mnie drażnić. Uderzyłem ją , nie z całej siły ale widocznie zabolało
 bo szybko się zamknęła. Kazałem jej usiąść i nic nie mówić. Siostra Krystiana podała mi płytę. Jak gdyby nigdy nic opuściliśmy pomieszczenie. Potem wsiedliśmy do taksówki.


*** Francesca *** 
 Podeszli bliżej , jeden usiadł po mojej prawej stronie. Spojrzałam na niego , miał lekką bliznę na łuku brwiowym. Drugi , którego wcześniej już widziałam , usiadł delikatnie na mnie okrakiem. Dał ręce za moją głowę , poczułam że odwiązuje chustę , po chwili moje usta były już wolne. Delikatnie je otworzyłam , ale pokiwał głową na nie. Dla własnego bezpieczeństwa wolała nic nie mówić. Odłożył chustę na stolik obok łóżka. Popatrzył na mnie i usłyszałam jego głos.

- Jak masz na imię ? Odpowiedz od razu nie bawmy się.
- Fran ... Francesca.
- Skąd przyjechałaś i do kogo ?
- No mów maleńka szybko. - powiedział drugi 
- Z Buenos Aires ... na wakacje ...
- Ile masz lat ?
- Niedługo osiemnaście ... 
- Niepełnoletnia ? No to trafiliśmy. - zaśmiał się blondyn
- Co ze mną zrobicie ?
- Ja zadaje pytania malutka. Jesteś dziewicą ?
- Po co ci to ? Nic ci już nie powiem.
- Wyszczekana suczka widzę ... dużo dla nas zarobisz szmato.
- Wypuście .... wypuście mnie ... prosze ...
- Ostatni raz uprzejmie pytam Jesteś dziewicą ?
- Nie jestem ... 
- Mmm ... miło choć troszkę nie wygodnie 

Chłopak nawet nie wiem kiedy ponownie mnie zakneblowałam. 
Zrobił to bardzo szybko , wyjął znajomy mi już scyzoryk. 
Uśmiechnął się i rozciął mi bluzkę. Ścisnął moje piersi 
i obaj wyszli zostawiając mnie w bieliźnie.

*** Diego ***
Wciąż oglądałem nagranie. Znalazłem moment gdzie jest. Gadała z jakimś chłopakiem. Potem dwóch mężczyzn podeszło ją z tyłu i ogłuszyli ją. Zabrali do jakiegoś samochodu. Nie miałem pomysłu kto to może być. Rzadko bywam w Polsce.  Podświadomie wiedziałem , że jedyną osobą która może mi pomóc jest Krystian. Po długim namyśle zadzwoniłem do niego , musiałem.

K : Czego chcesz ?
D : Musimy pogadać.
K : Nie mam czasu , posuwam twoją siostrę.
D : Wiem , że tego nie robisz nie wysilaj się.
K : A tak swoją drogą jest u ciebie Kate co nie ? Powiedz , że tak.
D : No jest. Słuchaj porwano Fran.
K : Co ? Kto ? - słyszałem drżący głos 
D : Nie wiem , wiem za to że się nie lubimy. Proponuje rozejm jak na razie. To głupie , ale proszę cie o pomoc.
K : Dobra , ale robię to tylko dla Violi bo płacze
D : Ona nas słyszy ? Siostruś ?
V : Kto ją porwał ? Jak mogłeś do tego dopuścić ! 
D : Eh ... wiem kretyn ze mnie. Jestem w Polsce.
V : Ja też ! 
K : Violetta ! Nie wydawaj naszej kryjówki !
D : Nie krzycz na nią !
V : To taki miły krzyk - zaśmiała się 
K : Wyślij mi adres hotelu to wpadniemy
D : Dzięki 

Rozłączyłem się , pierwszy raz proszę obecnego największego wroga o pomoc. Przynajmniej przy okazji zobaczę się z siostrą. Dlaczego ona się śmiała. Mam nadzieje , że się w nim nie zakochała.
________________________________________________
No i standardowo Darusia lubi zwrot akcji.
Tak Krystian i Diego będą współpracować hahaha wiem głupia jestem.

1) Fran zostanie komuś sprzedana ?
2) Zmusza ją do pracy dla nich ?
3) Krystian z Diego się pogodzą ?
4) Violetta zostanie u brata ?

9 komentarzy:

  1. Super!
    1. Chyba tak
    2. Tak
    3. Możliwe
    4. Nie
    Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no! Ładnie!
    1. Tak
    2. Jak wyżej
    3. Hahahah. Nie.
    4. Jak wyżej :)

    Wybacz, moja wena wygasła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajajaj...
    Się porobiło :D
    Rozdział meega :*
    1) Nie!.
    2) Tak
    3) Tak
    4) Nie.Ona musi być z Kriss <3
    Czekam na kolejny :

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale akcji <333
    I LOVE YOU <333333

    1. Chyba tak. A tym kimś bd Diego <333
    2. Tak
    3. Możliwe...
    4. Nie. Onw będzie z Krisem <333

    Czekam na kolejny :* No świetny po prostu ! Ale zwrot akcji... ŚWIETNY <333

    J.V.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie
    1. Zostanie sprzedana w dobre rece
    2. Polowicznie
    3. Tylko na chwile
    4. Nie zdecydowanie nie

    OdpowiedzUsuń
  6. I ostatnia :<
    Wcześniej nie mogłam :<<<<
    Ale jestem i przechodze do tematu XDD

    No więc zaczynająć to krótkie i dziwne coś to :
    Założe się, ze Diego zna tych typów XD
    Pomocna dłoń Krystian XDDDD
    Coś czuje, że Vivi powoli zakochuje się z naszym złym bohaterze, ale to dobrze .... Polubiłam tą parę <3

    Przesłuchanie wymiata XD
    ''Jesteś dziwicą?'' Dobrze, że Fran jest taka uparta XD

    1. Tak.. Tym kimś będzie, albo Diego, albo Krystian.
    2. Tak, ale Fran nie będzie chciała, dlatego ją sprzedadzą XD
    3. Chyba tak, może na krótką chwile
    4. Nie XD Zostanie z Krystianem <333

    Dobra kochana kończę i może postaram się coś dziś nabazgrać :))
    Pozdrowionka i życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zajebisty!!!!!!!!!!!!! Jak najszybciej pproszę rozdział

    OdpowiedzUsuń
  8. Błagam rozdział szybko

    OdpowiedzUsuń