sobota, 13 lutego 2016

Rozdział 29 (Erotyczny)

*** Francesca ***

Przez chwile nie wiedziałam co się dzieje. Byłam obrócona do niego tyłem. Nie słyszałam , żadnych dźwięków. Stanął przede mną , już bez ubrań. W lewej dłoni trzymał taśmę klejącą. Wziął moją rękę i przyciągnął do siebie. Spojrzałam na niego. Złożył moje dłoni razem , jakbym się modliła. Zaczął starannie owijać je taśmą. Potem rzucił ją na łóżko. Złożył delikatny pocałunek na moich ustach.

- Nie za mocno ?
- Za mocno ...
- Fran pytam poważnie. Nie drętwieją ci ręce ?
- Nie ...
- Dobrze przygotuj się będzie ostro.
- Diego dlaczego tak ?
- Słońce dawno nie uprawialiśmy seksu. Wiesz , że mnie to kręci.
- Ale no ... 
- Już cichutko gwiazdko.

Posadził mnie na stole i rozłożył moje nogi. Nie mogłam dużo zrobić. Bałam się , że jak się poruszę to upadnę. W końcu miałam nieruchome ręce. Zaczął obmacywać mnie. Całować piersi , dotykać mojej myszki. Nie obyło się oczywiście bez całowania szyi. Znowu te dreszcze. Po chwili wszedł we mnie. Brutalnie jak za pierwszym razem.

- Aaaa ....
- Już ... wytrzymaj chwila ...
- Diego ... boli ...
- Wiem gwiazdeczko. Bądź dzielna.
- Ahhhh ...
- Mmm ... tak pojęcz mi troszkę ...

 Przez chwile tak mnie brał. Siedziałam na stole , a on wchodził i wychodził. Po pewnym czasie ból zaczął ustawać. Przełożył moje ręce przez głowę i podniósł mnie za pośladki. Jedyny plus jest taki , że dzięki taśmie może nie spadnę. Chyba , że się zerwie. Zaczął porzucać mnie , nabijając na swojego fiuta. Opadałam powoli z sił ,  jęczałam , ale go to tylko napalało. Później położył mnie na łóżku. Głowę miałam na poduszce , pupę wypiętą w górę. Dotykał moich pośladków.

- Kochanie z oliwką czy bez ? - Wyszeptał 
- Ale co ?
- No dupcia skarbie. - Pomału wkładał do dziurki palec środkowy
- Z ...
- Zmęczona ?
- Tak ... nie dam już rady ...
- Dasz kochanie. Jeszcze tylko zaliczę dupcie i usta.
- Usta nie ...
- Wszystkie trzy dziurki.
- Diego ...
- No już bez gadania bo będzie bez oliwki.

Nic nie powiedziałam poczułam jak wylewa oliwkę na mój tyłeczek. Masował moje pośladki , rozprowadzając tą oliwkę. Potem poczułam jak wsuwa główkę penisa do dziurki. Zaczął jęczeć tak samo jak ja. Wsuwał i wysuwał swojego fiuta. Po paru sekundach był już cały. Po prostu mnie rżnął. Nareszcie wystrzelił. Ta biała , ciepła maź  była jak zbawienie. Odpuścił mi usta na szczęście. Wziął nożyczki i odciął taśmę. Ślady taśmy czymś posmarował.

- Chodź słoneczko.
- Nie ... już nie chce ... proszę ...
- Spokojnie kochanie. Idziemy pod prysznic. 
- Na pewno ?
- Sto procent. Nie bój się już. 

Wziął mnie na ręce jak panną młodą. Zaniósł do łazienki. Ostrożnie postawił w kabinie i sam też wszedł. Puścił wodę , popatrzyłam na niego zapłakana. Objął mnie ręką. Wtuliłam się w niego , gładził mnie po włosach.

_____________________________________________________________

Proszę bardzo macie kolejny rozdział. Nie wiem co jest przyczyną tego , że jest mniej komentarzy. No ale mam nadzieje , że ten rozdział was zachęci do ujawnienia się ha ha. Rozdział dedykuje Justynie. Dalej twierdzę , że jesteś od mnie bardziej zboczona.

 1) Dlaczego Diego się wystraszy ?
2) Jak dziewczynie uda się uciec ?

6 komentarzy:

  1. O.. Jest rozdział xD
    Jak zwykle cudoo! ;**
    Nic dodać nic ująć :)
    1. On się wystraszy? :P Cóż za nowość ;D Hm.. Nie wiem. Pewnie Fran coś odwali xD
    2. Czyli uda się jej uciec, tak? :D Już nie mogę się doczekać.. Pewnie Diego właśnie się tego wystraszy ;)
    A jak ucieknie to za nic nie mam pojęcia. No bo nie jest łatwo stamtąd uciec, nie? xD
    Tak więc tyle z mojej strony! :P
    Czekam na kolejny, genialny rozdział i życzę weny! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej kochana! Wyspana i gotowa do komentowania. Spałam do 13:00 (wstałam na obiad :D tak to bym spała nawet dłużej) Zboczony rozdział ♥ Ja nie wiem ostatnio jestem coraz bardziej zboczona. Przepraszam ale jadę do kuzynki i dla tego taki krótki kom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejj wcale nie jestem XDD
    No oks.. Może troszczke :/ XDDD Taka już jestem i nic nie zrobie XD hahahha
    Rozdział ... Wiesz jaki... Chyba Greya się naoglądałaś XD Chociaż ja lubie takie rozdziały ^^ XD
    1. ŁOOOO DIEGO SIĘ WYSTRASZY? Nieustraszony DIEGO HERNANDEZ się wystraszy? ŁOOOO To musi być grubo..
    2. Czyli, że uda jej się uciec tak? No okej.. Może uda, że szwy jej sie rozerwały i zawiozą ją do szpitala? Ale jak Justyna debilu można udwać, że szwy się rozerwały? XD Ja to jednak jestem debilem XD
    Nie mam pojęcia jak uda jej się uciec, ale widzę, że wena wróciła ^^
    Czekam na nexty miśka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny jak wszystkie twoje rozdziały
    Czekam z niecierpliwością na Nextel
    Może Diego się zmieni dla fran raz jest taki dobry dla niej a nie raz zły

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział ja zawsze czytam ale czasami nie kometuje no bo wiadomo szkoła
    1.Bo dziewczyna ucieknie
    2.Diego zostawi otwarte drzwi i pojedzie gdzieś

    OdpowiedzUsuń