wtorek, 16 lutego 2016

Rozdział 31

*** Diego ***

Rozmawiałem z Krystianem. Kompletnie zapomniałem o Francesce. Poszedłem z nim do kuchni i zacząłem robić tosty. Nastraszyłem ją wczoraj , musiałem to zrobić. Gdy weszliśmy do mojego pokoju nie było jej. Postawiłem talerz na stoliku. W łazience też jej nie było. Panicznie zacząłem jej szukać z przyjacielem po całym domu.


- Znowu uciekła ...
- Dziwisz się ? Powinieneś się jej nareszcie pozbyć póki jest okazja.
- Zaraz to zrobię z tobą ! 
- Luz ... tylko się zakochujesz.
- Wcale nie. 
- Po ci ci broń ? 
- Potrzebna. Czip nie działa.
- Co ? 
- Oh Krystian ! Nadajnik w opasce !
- To jak ją znajdziesz ? 

Nic nie odpowiedziałem , nie wiem jak to zrobię. Nie wyrzuciłaby opaski , a nawet jeśli mógłbym ją namierzyć. Ktoś musiał ją zniszczyć. Węszę kłopoty. Nie pozwolę by coś jej się stało , ani naszemu dziecku.



*** Francesca *** 

Pierwsza noc bez Diego. Rana przez chwilę myślałam o wszystkim. Potem wstałam i podeszłam do lusterka. Usłyszałam otwieranie drzwi , na szczęście to tylko Sam. Przez chwile się bałam , złe doświadczenia.

- Hej ,  już wstałaś ? 
- Tak i bardzo ci dziękuje za pomoc oraz nocleg. 
- Drobiazg. Zaraz zrobię śniadanie. 
- Nie trzeba. 
- Trzeba. Potem najwyżej cie podwiozę okej ?
- No skoro nalegasz. 

Uśmiechnęłam się i poszłam z nim. Jest naprawdę sympatyczny. Zrobiliśmy śniadanie i usiedliśmy na kanapie. Zaczęliśmy konsumować. Sam skończył szybciej niż ja. Czułam na sobie jego wzrok. Położył dłoń na moim kolanie i zaczął jechać do góry.
 

- Przestań !
- Oj Francesca. Należy mi się coś za nocleg. 
- Yyy co ? 
- Nie udawaj debilki.
 - Nie ?
- Tak skarbie.
 - Muszę iść ...
- Nigdzie nie pójdziesz !


 Nachylił się do mnie i mnie pocałował. Dostał mocnego liścia , trochę go to zdezorientowało. Wstałam i zaczęłam uciekać. Drzwi były zamknięte , więc wbiegłam do jakiegoś pomieszczenia. Zakluczyłam drzwi i zapaliłam światło. To co zobaczyłam było okropne. Pełno części jakiś dziewczyn. Zamknęłam oczy i szłam przed siebie. Miałam odruchu wymiotne. Otworzyłam szafę , kolejny trup z niej wyleciał. Odepchnęłam go nogą , weszłam do niej i nasłuchiwałam gdzie jest.

- Francesca otwieraj !
- Słyszysz dziwko ! Otwórz te cholerne drzwi !
- Idiotko przegięłaś ! Nie ręczę za ciebie !

Słyszałam coraz więcej jego słów. Moje oczy wypełniły się łzami. Podkuliłam nogi i płakałam. Nic innego mi nie pozostało. Czyli tak będzie wyglądać moja śmierć , zgwałcona przez psychopatę i pokrojona na kawałki. Zaczynam myśleć , że Diego ma rację. Każda dziewczyna jest przypisana do jednego mężczyzny. Nie traktuje mnie jak księżniczki , ale dba o mnie. Ja mogę umrzeć lecz nie moje dziecko. Muszę walczyć , ratować je. On mnie znajdzie wiem to , oby nie za późno. Sam nic nie mówił , to źle wróży.
 ______________________________________________________________

Ja naprawdę straciłam wenę. Nie wiem co będzie dalej , mały zarys jest ale ogólnie nic. Moje pomysły na porwania się skończyły.

1) Co będzie z Francescą ? 
2) Czy Diego zdąż ją uratować ?
3) Dziecko ucierpi ?

8 komentarzy:

  1. Moje też dlatego zrezygnowałam .. Nie żałuje jednak bo teraz na spokojnie mogę zająć się innym blogiem :)
    P.S jest 15 rozdział na ''Dielettcie''

    Ten Sam to jakiś psychopata... Myślałam, że chociaż on będzie normalny.. Jednak teraz się modlę, żeby Diego zdążył na czas.

    1. No przeżyje no.. Główna bohaterka opowiadania więc musi przeżyć.
    2. Diego bohater zdąży.. MUSI rozumiesz? XD
    3. Pewnie tak. Krystian będzie miał pretekst, żeby się jej pozbyć i zacznie namawiać do tego Diego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się. Rozdziały i tak są ciekawe :) A wena powróci! ;**
    1. No pewnie Diego już tam wkroczył xD :P
    2. Oczywiście! ;D <33
    3. Ym.. Coś może się stać i wiesz.. Wszystko się może zdarzyć ;) :P
    Ja tak na szybko, bo spieszy mi się odrobinkę xD ;*
    Rozdział świetny tak czy siak <3
    Życzę DUUUŻO weny!! ;** Weno, wróć do najlepszej blogerki! ;** <33 xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Szymon kotek mam gg ta ale kurde ci nowina nie ?
    1.przeżyje
    2.Musi zdążyć
    3.poroni
    ps chcesz pogadać ? szymon

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Nwm np. Diego zmieni zdanie i BD chciał z nią dziecko ... I ją znajdzie ... I uratuje i wgl
    2. No ba że zdąży ...
    3.nie bo Dieguś zdąży na czas :D <3
    Kiedy kolejny rozdz ? A i na tym drugim blogu o tym że byli rodzeństwem też kiedy dodasz? Nmg się doczekać kolejnych rozdz... Heh pozdrawiam cie...
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. martyna dobra jestem puzno no ale nauka
    1.przeżyje
    2.zdąży
    3.poroni będzie dzisiaj next ? na którymś

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo *-* jeny ten Sam jaka masakra xd jak pocwiartuje Fran to nie żyjesz
    1. Przeżyje
    2. Tak
    3. Tak
    Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze świetny rozdział<3
    1Przeżyje...Diego nie pozwoli żeby ktoś skrzywdził Fran
    2Tak
    3Oby nie...(Ps.Czekam na małego Diego^.^)
    Życze dużo weny<3

    OdpowiedzUsuń