środa, 4 maja 2016

Rozdział 10

••• Francesca •••

Jechaliśmy około 20 minut. Przed oczami zobaczyłam ogromny dom z ogrodem. Po chwili otworzyła się brama , a Diego zaparkował. Violetta swobodnie wysiadła , a ja siedziałam w szoku. Chłopak wysiadł , otworzył drzwi i pomógł mi wysiąść. Przez chwile poczułam się jak księżniczka. Uśmiechnął się i pocałował mnie w czoło. 

- Witam w twoim nowym domku. 
- To ... żart ... wkręcasz ... mnie ?
- Ej bo będę musiał załatwić psychologa. 
- Ale ... jak ... 
- Mam własną firmę. Promuje gwiazdy , tworzymy teledyski , pokazy mody i takie tam. Ogólnie dużo idzie szmalu z tego.
- Szok ... 
- Chodź do środka bo mi zawału dostaniesz. 
- Teraz będę twoją dziwką ?
- Nie do końca. 
- To kogo jeszcze ?
- W ogóle nią nie będziesz. Jasne pobzykamy się
 czasem , ale musimy dbać o dziecko. 
- Przejąłeś się nim ? 
-  Może być moje. Nigdy nie wiadomo.

Po godzinie doszłam do siebie. Diego jest bogaty , wcale tego nie okazywał. Zwiedziłam już prawie cały dom. Wzięłam książkę i poszłam do ogrodu. Usiadłam na ławce i zaczęłam czytać. Poczułam się wolna nareszcie.

- Buuu ... 
- Diego ! Oszalałeś ! 
- Oj przepraszam. Nie mogłem się powstrzymać. 
- To wszystko jest jak z bajki. 
- Też tak uważam. O dom dba Olga. O ogród Ramalo. 
- Dziękuje ci.
- Komuś należą się przeprosinki ... 
- Tak. Przepraszam , źle cie oceniłam. 
- Niech będzie , że przyjmuje. 
- Robisz z tego łaskę ? - Zaśmiałam się
- No można by tak to ująć. 
- Leon ?
- Co Leon ? 
- Leon idzie ! Idzie tutaj ! 
- Co ?! 

Chłopak obrócił się. Wstałam i podbiegłam do chłopaka. Rzuciłam mu się na ramiona. Nie wiem czemu to zrobiłam , to wyszło spontanicznie. Mocno mnie przytulił. Diego zrobił mi niespodziankę. Zadzwonił po niego bym przyjechał. Jest naprawdę kochany.

- Tak tęskniłam. 
- Ja też. Diego jak ona tutaj ... 
- No ... znalazłem ją ?
- Dzięki stary. 
- Jak to znalazłeś ? Przecież byłeś codziennie ?
- Nie ... - Kiwnął głową 
- Jak nie ? A wasz układ z Federico i Matiasem ?
- Co ? Jaki układ Diego ?
- Ten ... - Był zakłopotany 
- Wiedziałeś gdzie jest ! 
- Można tak to nazwać , ale daj mi wyjaśnić. 
- Widziałeś , że jej szukam. Zmylałeś tropy ?! 
- Może ...
- Jesteś nienormalny !
- Leon to nie tak jak ty myślisz. 
- Zmyliłeś tropy by mieć ją dla siebie. 
- Dobra to tak jak myślisz. 
- Ja nic nie rozumiem ... Diego ? - Podeszłam do niego 
- On nie wyjechał. Szukał cie , a ja nie chciałem by znalazł. 
- Bo ? 
- Chciałem być była tylko moja ... 

Obróciłam się i pobiegłam przed siebie. Wbiegłam do domu , na schodach minęłam Violette. W kuchni jakaś kobietę , pewno Olga. Weszłam do pokoju który przeznaczony był dla mnie. Otarłam swoje łzy. Otworzyłam okno i patrzyłam jak się kłócą. Nie wiem co mam o tym myśleć , komu mam tak naprawdę ufać.

- Ej ! - Krzyknęłam 
- Co się dzieje Fran ? - Spytał Diego 
- Niech któryś przyjdzie mnie przytulić ... 
- Już idę. - Odezwali się oboje 
- Jeden ... 
- Ja. - Powiedział Leon 
- No jasne oczywiście. Ja ją wykupiłem i dałem wolność !
- Mnie poznała pierwszego !
- Tak się składa , że to mój dom !
- Diego ... - Powiedziałam zapłakana 

Wybrałam , wybrałam go. Nie umiem powiedzieć czemu jego imię wyszło z moich ust. Chociaż dłużej znam Leona , coś ciągnie mnie do Diego. Spędziłam z nim kilka dni. On dał mi w pewnym sensie wolność i on wie o dziecku. Zjawił się błyskawicznie.

- Tak bardzo cie przepraszam ... 
- Przytul mnie. 
- Już. - Mocno mnie przytulił
- Jesteś pieprzonym dupkiem ! 
- Wiem Fran ... wykrzycz to. Nie duś tego w sobie. 
- Nienawidzę cie ! Okłamałeś mnie !
- Wtedy gdy przyszedłem do burdelu , nie 
umiałem cie zmusić do seksu. To mi się zdarzyło pierwszy raz. 
- Co teraz mi powiesz , że mnie kochasz ! 
- Nie ... nie mogę tego nazwać kochanie. 
- Aha. 
- Jesteś dla mnie bardzo ważna ... 
- I dlatego mnie okłamujesz ?!
- Wybrałabyś go. Wiem to mój kumpel , ale ... 
Nie chciałem by mi ciebie zabrał. Chce byś była moja.
- Jesteś okropny !
- Z grzeczności nie zaprzeczę. 
- I zawsze mnie rozśmieszysz ...

Uśmiechnęłam się , już tak na mnie działa. Jestem zła i to bardzo. Ale jednak jego głupie teksty robią swoje. Usiedliśmy na łóżku. Znaczy on usiadł , a mnie posadził sobie na kolanach. Wtuliłam się w niego.

_____________________________________________________

Tada ! Drugi rozdział dziś !
I zaczyna się rywalizacja Leona i Diego. 
Przyspieszyłam wszystko bo się znudziłam ha ha ha 

1) Dziewczyna wybaczy Diego ?
2) Leon odegra się na przyjacielu ?
3) Robimy Leonette ? [ Tak dobrze czytasz ]

12 komentarzy:

  1. Mogę już teraz odpowiedz na pytanie numer trzy. TAAAAK!!!! Wrócę później 💟

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra. Wróciłam. Jestem. Przybyłam. Komentuje.

      Leon przypadkiem znalazł Fran. Gdyby nie przyszedł do Diego nie spotkałby jej. Kłótnia musiał być. Fran wie, że Diego oszukiwał. Chciał ją mieć dla siebie i oszukał każdego.
      Zajebisty.

      1. Tak
      2. Tak
      3. Znasz odpowiedź. Podałam wcześniej. TAAAAK!

      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      Maddy ❤

      Usuń
  2. Szymon siema młoda :*
    1.Tak
    2.Tak zepchnie fran ze schodów hahaha żeby było na diego
    3.Tak
    masz 3 razy tak dziekuje
    przechodzisz dalej hahah

    OdpowiedzUsuń
  3. A akurat myślałam czy może wrzucisz drugi rozdział dzisiaj i patrze a tu jest!

    1) Tak ;3
    2) Pewnie tak
    3) Robimy ale jeszcze nie teraz :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mega mi się podoba
    1. Pewnie tak
    2.Oczywiście, że tak
    3. Nie, wolę Leoncesce

    ~Lenka~

    OdpowiedzUsuń
  5. Diecesca <3
    Świetny rozdział
    1.Tak
    2.Pewnie tak
    3.Tak

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodziewałem się tego rozdziału tak jak że kupię karpia w lidlu na święta;D
    1tak
    2tak
    3Co to za połączenie? ale Tak!;D
    Przegrałem w maratonie kto pierwszy ;( i do tego rozprawka na 9 ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz gratuluje 50 tysięcy wyświetleń!
    Kiedyś myślałam, że też do tylu dojde, ale cóż.

    1. TAK!
    2. To Leon. Jasne, że to zrobi XDD
    3. TAK!

    To ja spadam pisać rozdział ♥ Bye :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ^dzięki za info że jest rozdział^ ;)
    1tak
    2tak
    3<3TAK<3 *Koniec wiecznie niezadowolonej Pauli(jeśli te dziecko nie jest Leona)*
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam za co;)
      Co ty masz z tym Leonemxd

      Usuń
  9. 1. Tak <3
    2. Sądze że tak
    3. Taaaak ! Zrób Leonette ! Błagam zostaw Diecesce już w spokoju niech żyją długo i szczęśliwie za to Leonetta mogła by być :* rozdział jednym slowem zajebisty jak wszystkie inne zreszta czekam na next z nie cierpliwoscia
    Zapraszam domnie zaniedlugo rozdzialik :*
    Pozdrawiam Klaudia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Love diecesca uf ile testów ale jestem
    diego wykupił fran ale leon yh nie trawie gościa haha
    1.tak
    2.tak
    3.tak hym powodzenia z dalszym rozdziałem gratuluję 50,123 wejść :*

    OdpowiedzUsuń