poniedziałek, 9 maja 2016

Rozdział 15

••• Violetta •••

Zachowałam się podle w stosunku do Federico. Gdy Leon zaprosił mnie na randkę od razu się zgodziłam. Zerwałam z Fede , nie mogę uwierzyć , że mnie zauważył.


- Jak minął wczorajszy dzień ?
- Nie narzekam , ale Fede wydzwania. 
- Zapomni w końcu teraz liczymy się my. 
- No tak. 
- A Diego coś sapał ?
- Wyjechał gdzieś z Francescą i go nie ma. 
- Z Fran ? Nie wiesz gdzie ?
- A czemu pytasz ?
- No bo chce wiedzieć ile mamy czasu dla siebie. 
- Gdzieś w góry , powiedział że chyba na tydzień. 
- Dobrze. 
- Niedługo jadą do Paryża.  
- Paryża ?
- No tak Francesca jest w ciąży musi mieć spokój. 
- W ciąży ?
- Tak , wiem głupia wpadka. 
- Tak ... 

Chłopak objął mnie ręką. Położyłam głowę na jego ramieniu. Po tak długim czasie moje marzenie sie spełniło. Chodzę z Verdesem. Mój związek z Fede i tak mało znaczył. Zawsze kochałam tylko jego.

- Pójdziemy dzisiaj do mnie ?
- Po co ?
- Mam wolną chatę. - Powiedział
- Nie jestem pewna ...
- Oj Viola nie ufasz mi ? 
- Nie za szybko ?
- Nie będzie seksu obiecuje. 
- No , ale ...
 
Nie byłam przekona. Pocałował mnie i to zmieniło moją decyzje. Nie chciałam jeszcze uprawiać z nim seksu. Nie byłam gotowa. Poszliśmy do niego.





•••  Leon •••

Ona jest taka naiwna. Zrobi wszystko co chce. Włączyłem film i pod pretekstem , że pójdę po popcorn poszedłem do kuchni. Tam siedział Federico. Zamknąłem drzwi i podszedłem do lodówki.

- I jak ?
- Nudna jak falki z olejem. 
- Mówiłem ci. Nie domyśla się ?
- Wcale. Przygotowałeś już tą tabletkę ?
- Tak masz w soku. Tabletka rozpuszczona w tej żółtej szklance.
- Spoko. Jak ty tyle wytrzymałeś ?
- Dupy mi dawała logiczne. 
- Okej. 
- Sprawdź czy będzie działać.
- Jak będzie gotowa krzyknę. 
- Aparat masz gdzieś na wierzchu ? 
- Tak. Trzeba zrobić dużo zdjęć i się zabezpieczyć. 
- No wiem ona jest przebiegła. 
- Nie wygląda. 
- Ale jest. Zaufaj.

Wróciłem do niej i podałem sok oraz popcorn. Spokojnie oglądaliśmy film. Nie chętnie piła sok , mówiła że jej nie smakuje. Udawałem troskliwego chłopaka mówić , że musi pić bo się odwodni. Po godzinie wyglądała jakby się upił. Uśmiechnąłem się i dotknąłem jej myszki.

- Gotowa ! - Krzyknąłem 
- No nareszcie. Nudziłem się już. 
- Teraz nie będzie nudno. Najpierw ja. 
- Bo ?
- Bo to był mój plan ? 
- Dobra , ale ja w dupę. 
- Luz da się załatwić. Potem ty i na końcu we dwoje. 
- No i na taki układ idę.

Zgwałciliśmy ją. Nie opierała się tylko śmiała. Po naszej zabawie i małej sesji zaniosłem ją na górę. Wszystko idzie zgodnie z planem. Wszystko prócz ciąży Francescy. Wywołałem zdjęcia , zgrałem je na kompa i płytkę. Teraz mamy nie tylko w garści Viole , ale i Diego.

_______________________________________________________

Dziś mamy Leonette.
Rozdział napisany został w sobotę hihi  
Bardzo perfidny plan Fede i Leona.

1) Po co im te zdjęcia ?
2) Czy Viola będzie coś pamiętać ?
3) Co wydarzyło się z Fran ?

10 komentarzy:

  1. Tym razem nie na samym końcu ;*
    Leon taki troskliwy dla Violi żeby się nie odwodniła;3
    1 Pewne do szantażu znając Fede i Leona
    2 Chyba nie
    3 Tego nw
    Jak czytałam początek to myślałam że Leon się w niej zakochał ale po nim teraz to się wszystkiego spodziewam ;)
    Życzę weny ❤
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  2. Czułam, że Leon coś kombinuje. Ciekawe co by zrobił gdyby jednak wpadł z Violettą. Najpierw omotał. Dała się wpędzić w maliny, bo go kocha, a on to wykorzystał. Do tego Fede. A ja miałam Diego za dupka. Oboje ją zgwałcili. Ciekawe co by zrobili gdyby serio V była teraz w ciąży. Masakra.

    1. Szantaż?
    2. Niekoniecznie
    3. Nwm

    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej tu love diecesca
    myślałam ze on serio z nią ten
    1.żeby szantażować
    2.nie
    3.nw
    ej co to jest gardenia ???

    OdpowiedzUsuń
  4. jedna miłość ♥ Diecesca ~ Dwa serca , a jedna miłość kiedy rozdział na tym ?????????

    OdpowiedzUsuń
  5. Lajon i Fede ciekawie:)
    Leonetta i już jestem happy ^^
    1do szantażu
    2nie
    3nw
    Czekam na next:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Martyna
    1..szantarz
    2.nie
    3.nw
    właśnie kiedy na pingerze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie szczere.
      Zapomniałam o pingerze ha ha ha

      Usuń
    2. haha spoko bo właśnie tak czekam i niema haha

      Usuń
  7. Heeejoł :*
    Biedna Viola...
    1) No znając ciebie do szntażu
    2) Niekoniecznie ale może może kto wie
    3) No porwali ją iii... O mam może zgwałcili znowu wywiezli do lasu tam znowu zgwałcili... Zostawili ją tam i pojechalo xD moja wyobraźnia zaczynam sie siebie bać 😂😂
    Ej ej. Zastanawiam sie nad 3 rzeczami a wiec.
    Czy będzie szczęśliwy happy end Leonetty i Diecescy i czemu Fede i Lajon mają w garści Dieguito? Co on im zrobił hmm? Czuje nie szczęśliwy koniec =( nie psuj tego :( plosem =D dobra ja spadam i zapraszam do mnie =D pozdrawiam Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. No nieładnie nieładnie usuwać komentarze byłaś może u niego w szpitalu ??? czy masz na niego wyjebane

    OdpowiedzUsuń