środa, 11 maja 2016

Rozdział 16

••• Francesca •••

Ostatnie co pamiętam to seks z tym całym Maxem , a potem pustka. Obudziłam się znowu związana , ale w całkiem innym miejscu. Po paru minutach przyszedł i zaczął chodzić wokoło mnie. Następnie dał mi się napić. Kucnął przede mną i dotknął mojego kolana.

- Czy teraz mi powiesz ?
- Nie wiem nic o żadnej Gabernii.
- Gardenii.
- Oh jeden grzyb. 
- Wiesz muszę powiedzieć , że dobrze udajesz.
- Nic nie udaje ja nie wiem po prostu. 
- Kto cie wychował ?
- Rodzice ? A ciebie co wilki ?

Tak pożałowałam tego pytania uderzył mnie w policzek. Wstał i znowu zaczął chodzić. Intensywnie myślał , nie tylko on. Próbowałam wymyślić jak się stąd wydostać. Znowu przede mną kucnął.

- Umówmy się tak. Ty mi powiesz , a ja cie nie skrzywdzę.
- Człowieku ja nic nie wiem !
- No jasne kurwa następczyni trony nie wie !
- Co ?
- Nie rób ze mnie idioty ! 
- O czym ty do mnie gadasz ? Naćpałeś się ?
- Nosz ! 

Wyszedł trzaskając drzwiami. Serio się naćpał lub jakiś bajek naoglądał. Następczyni tronu to sobie wymyślił. Zaczęłam się bujać na krześle tak że się przewróciłam. Potem ze stołu zrzuciłam szklaną butelkę i  odcięłam sznury. Wolność tego chciałam. Wzięłam świecznik i czekałam na niego przy ścianie. Dużo ryzykuje.




••• Diego •••

Siedziałem w samochodzie i myślałem. Zacząłem bardzo za nią tęsknić. Do samochodu wsiadła ta dziewczyna. Bodajże miała na imie Megan.

- Nie było jej. 
- Wiem , musimy jechać. 
- Jeśli mnie okłamujesz i mylisz tropy ...
- Chcesz ją znaleźć ! 
- Tak ... 
- To jedz , a ja mówię gdzie. 
- No dobra. 

Jechaliśmy trochę , Megan wskazała na dom. Powiedziała o jakimś mężczyźnie , a ja poszedłem. Drzwi były zamknięte. Wyciągnąłem mój klucz czyli pistolet. Szybko je otworzyłem. Wszedłem do pierwszego pokoju. Mocny ból , a potem ciemność.




••• Francesca •••

Przywaliłam świecznikiem z całej siły w głowę mężczyzny. Upadł na ziemi , byłam z siebie bardzo dumna. Po chwile zauważał , że to Diego. Szybko kucnęłam do niego , krwawił. Przyszedł Max.

- O widzę rozprawiłaś się z nim ! Brawo !
- Nie ! To miałeś być ty ! 
- Ups. - Pchnął mnie
- Zostaw !
- Siadaj ! Bo znowu cie uderzę !
- Pozwól mi mu pomóc !
- Zapomnij ! Siadaj powiedziałem ! 
- Proszę ... 
- Obiecaj , że więcej nie będzie takich numerów.
- Dobrze. Mogę ? Wykrwawi się ....
- Jasne , na stole są bandaże i w ogóle. 

Zapalił światło , auć oczy bolą. Jednak musiałam pomóc Diego. Wzięłam apteczkę , a Max siedział i patrzył. Nie pomoże bo po co. Diego przyszedł mnie ratować , a ja mu przywaliłam. Barwo Francescą , ale jestem z siebie dumna , po prostu cudownie.
________________________________________________________________

Dobra jest rozdział. Wczoraj byłam zajęta.
Dziękuje za komentarze i wejścia. 
W kolejnym znowu coś o Violi i Leonie. 
Oczywiście również dalsze losy Diecescy.

1) Co będzie z Diego ?
2) Mężczyzna znowu ją wywiezie ?
3) Megan pomoże ?

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. W następnym Leonetta już nie mogę się doczekać 😘❤️
      Rozdział cudowny w porównując do mojego to moje rozdziały nie zasługują żeby były porównywane to twoich;**
      Fran przywaliła Diego😎
      Czekam na następny❤️

      Usuń
  2. Alex Heja Daria panie kolgo wyżej Mikołaj bodajże ty kude nie normalny jesteś ???
    wiesz ze dostałeś w pysk bo chwyciłeś jego siostrę a ty przywaliłeć mu w głowę czymś ciężkim zbliż się jeszcze raz a zobaczysz
    rozdział jak zwykle :)
    1.pamięć ?
    2.jasne
    3.może nie
    do następnego chcesz aby cie informować co z tygrysem ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , chce by on się odwalił ! Nie mam już siły Alex :(
      A szymon ? Od dawna nasza znajomość się pogorszyła więc nie chce

      Usuń
    2. spoko Tylko że Szymon naprawdę chciał przyjechać i nawet mieli umówione kiedy no ale cóż przekazać mu coś /

      Usuń
  3. Szymon Alex spoko stary ja nie umieram :( hm fajnie daria Naprawdę :( myślałem że to coś więcej dla cb znaczy nosz ale co dobra znikne z twojego życia żegnaj !
    Ps jak coś to wiesz gdzie mnie znaleźć
    rozdział fajny
    1.nw
    2.mw
    3.mw
    Pa !

    OdpowiedzUsuń
  4. Martyna jakie dramaty haha też mi się ten kolo nie podoba nawiedzony jakiś
    1.Pamięc chyba
    2.tak
    3.nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Następczyni tronu ? Jeszcze mi powiedz, że w tej całej Gardenii latają wróżki xD Nie no żartuję xD
    1. Będzie dobrze :) Fran ro urodzona pielęgniarka ;)
    2. Tak
    3. Skoro Fran to jej siostra to powinna, c'nie ?
    Brawo dla Francesci ! 👏
    Chciała Maxowi dać w pysk, a dostał jej "książe na białym koniu" xD
    Czekam na next 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Następczyni tronu? Że co?? Jak?? O co kaman?
    Diego chciał ją uratować, a Fran go w łeb świecznikiem uderzyła. Upss.
    W następnym Vils i Leon? Ciekawe co tam się będzie działo.
    Zajebisty.

    1. Nwm
    2. Tak
    3. Tak

    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń