piątek, 19 sierpnia 2016

Rozdział 12 : Diego i Fran ?

••• Diego •••

Niestety nie udało mu się przekonać Angie by Francesca została w domu. Sama odwiozła ją do klienta. Teraz siedzę z nią i oglądamy jakiś film. Jednak myślmy wciąż jestem przy czarnowłosej. Angie zaczyna mnie już wkurzać.

- Nie uważasz , że jestem za stara dla ciebie ?
- Nie , przestań. 
- To się cieszę. Dasz mi buziaka ?
- Em ... teraz ? 
- No tak jeszcze się nie całowaliśmy , a przecież u ciebie mieszkam.
 - Patrz na film.
- Diegozaurze ...
- Prosiłem byś tak nie mówiła.
- Ale to słodkie.
- Pójdę po popcorn. 
- Mhm ...

Wstałem i poszedłem do kuchni. Było strasznie blisko. Nie zamierzam jej całować , nawet jeśli to po alkoholu. Wziąłem telefon i zadzwoniłem do Fran. Miałem nadzieje , że odbierze. Odebrała po drugim sygnale , ale to nie było ona.

 F : Tak ?
D : Kto mówi ?
F : Federico. Francesca przed chwilą zasnęła.
D : Aha ... już po seksie ?
F : A ty niby kim jesteś ?
D : Nie ważne. Nie waż się jej tknąć więcej.
F : Nie będziesz mi mówił co mi można , a co nie.
D : Ostrzegam.
F : Wykupiłem ją i mam do tego prawo.
 D : Mhm ...
F : Fede to mój telefon ? - Usłyszałem cichy głos Fran 
D : Daj mi ją. 
F : Diego ?
D : Zrobił ci coś ? Zabije go ...
F : Tak , byliśmy w parku z jego psem słodziak ...
D : Co ?
F : Fede to mój kolega z klasy ... ale nikomu nic nie powie , obiecał mi.
D : Czyli wy nie ?
F : To były najlepsze godziny mojego życia.
D : Myślałam , że ze mną było najlepiej.
F : Sorka Diego przebił cie. Idziemy do sklepu pa.

Fajnie teraz jeszcze jakiś jej kolega z klasy o tym wie. No cudownie.  Powiedziałam , że idę do sklepu. Zobaczyłem Francesce stojącą pod drzewem.

 - Co ty tutaj robisz ?
- Czekam na Fede. 
- Zostawił cie tak ?
- Być może. 
- No okej. Nie zrobił ci krzywdy ? Uderzył cie ?
- Nie. Od razu zaczął wypytywać to mu powiedziałam.
- Aha , a mi nie powiedziałaś super. 
- Nooo ...
- Lubisz go ?
- Tak.
- Lubisz czy lubisz lubisz ?
- Lubię to mój kolega i tyle. 
- Okej ...
- Zazdrosny ?
- Odrobinkę. 
- Ej to nie Violetta ?
- Gdzie ?

Obróciłem się. To była ona. Pomogliśmy jej wstać. Kurcze widzi nas razem.

 - Hej wam. 
- Hej , co ty się na trawie wylegujesz ?
- Opalam się , widzisz jakie słońce. A wy ? Razem ?
- Co chowasz za plecami ? - Spytałem by zmienić temat
- Ja nic ... więc wy ?
- Ja szedłem do sklepu i wpadłem na Francesce , patrzymy a ty leżysz.
- Fran ?
- Tak właśnie tak było.
- Musicie pogadać.
- My nie mamy o czym. Prawda Diego ? - Popatrzyła na mnie siostra.
 - No raczej. 
- Ja uważam , że macie. Viola za tobą tęskni.
- Co ? 
- Ja ? Phi nie ... 
- Ani trochę ? 
- Nie no coś ty. Ciesze się. Mam wolny pokój w domu. 
- Mhm ... to super. 
- No ...
- Jak twoje miłości.
- Ja nie mam chłopaka.
- No kto by cie chciał.
- Zaczynasz ?
- No spójrz na siebie. Nic ciekawego , nie potrafisz nawet mieć chłopaka.
 - Bo może nie chce ?
 - Raczej oni nie chcą ciebie.
 - Diego !
- No co Fran ? Taka prawda. Ty możesz mieć każdego.
- Ja też. - Wtrąciła się Violetta
 - Zakład ? 
- Tak. 
- Ale mój warunek jest prosty. Ma być w moim wieku. 
- Dlaczego ?
- Żeby nie było tak prosto.
- Zgoda. 
- Masz tydzień. Kto wygra wymyśla coś dla drugiego.
- Luzik. Fran idziemy ? 
- Em ... 
- No idźcie. - Powiedziałem

Poszedłem i wysłałem jej sms , że niby po nią potem pojadę. W rezultacie pogadałem z Angie i powiedziałem , że jako para podejmujemy decyzje odnośnie Fran razem więc pozwoliłem jej spać u koleżanki. Jest taka naiwna , że się zgodziła. Zakład z Violą wyszedł spontanicznie , ale to dobrze.




••• Francesca •••

Śpię dzisiaj u Violetty , dawno się nie widziałyśmy. Pyta dalej o to co robię , ale staram się omijać ten temat. Nie wiem po co Diego wymyślił ten zakład. Robimy teraz listę chłopaków. Jest trudno bo znamy ich nie wielu w wieku Diego.

- Zaprosiłam dziewczyny na nocowanko.
- Czyli ?
- Ludmiłe i Camile.
- Ludmiłe ... - Zaniepokoiłam się
- Coś nie tak ?
- Nie wszystko okej. Ej , a Leon ?
- Co Leon ? 
- Jest kumplem Diego i w jego wieku.
- Przestań. 
- Utarłabyś mu nosa.
- Ale jak mu powie i zrobią sobie ze mnie bekę ?
- To i tak wygrasz zakład ? 
- No w sumie. 
- Nie szkodzi spróbować. 
- Hej laski ! - Krzyknęła Camila

 
Rozmawiałyśmy długo z Camilą i Violettą. Ludmiła coś tam przeglądała w internecie. Musze bardzo na nią uważać. Nagle usiała obok nas , oj robi się gorąco.



  - Violu.
- No ?
- Mogę coś powiedzieć ?
- Jasne.
- Mam ważną informacje odnoście Diego i Francesce.
- Diego i Fran ?
- Tak ... bo wiesz.

Uśmiechnęła się do mnie. Nie wiedziałam czy mam uciekać. Ona widziała jak się przytulaliśmy i tyle. Przecież Viola mnie za to znienawidzi. 

______________________________________________________________________

No i robi się gorąco. Tyle informacji.
Nie jadę chyba w gróy bo mam remont.
Rozdział raczej w środę przepraszam.

1) Czy Ludmiła zdradzi Francesce ?
2) Violetta zacznie podrywać Leona ?
3) Diego powie przyjacielowi o zakładzie ?

4 komentarze:

  1. Diego jest sprytniejszy niż mi się wydawało 😁
    Specjalnie wciągnął Vils w ten plan. Tym sposobem ona zakręci się koło Leona, a Leon miał zakręcić się koło niej. Może Leonowi się uda i V nie będzie mieszała się w sprawy Diego.
    A to co powiedział do V było chamskie. Duma jej nie pozwala się przyznać do tego, że tęskni za bratem. Może to jego zdjęcie tam miała? A może Leona? Tylko skąd by je miała? Dobra, bo zaczynam wymyślać 😂😂
    Ciekawe czy Lu powie Violce.
    Zajebisty.

    1. Możliwe
    2. Tak
    3. Nwm

    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny rozdział ❤️

    Nowe wątki *-* Historia coraz bardziej się rozkręca 😍
    Widać,że Diego ma charakter,od zawsze to wiedziałam ale tym razem to już całkiem widać,że wie czego chce.Z drugiej strony to strasznie kochane 💕 Specjalnie wciąga w swoje plany Viole.Ciekawe czy będzie się długo wypierać,że nie tęskniła za bratem.Od razu przypomina mi się odcinek w którym wiatr porwał zdjęcie Leona i dlatego wylądowała na trawie.Może to było zdjęcie Leona?
    Może Leonetta zacznie się do siebie zbliżać?Byłoby po prostu cudownie.
    Jestem ciekawa czy Ludmi powie wszystko Violi.

    Rozdział jak zawsze perełka 💖
    Kocham twój styl pisania *-*
    Po prostu Cudo
    Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału;*
    Buziaczki 😘 😘 😘

    Diana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o pytaniach;*
      Och,tak się kończy przeglądanie blogów bez okularów
      Wracając do opowiadania;

      1.Wydaje mi się,że tak ale nie jestem tego do końca pewna
      2.O tak 😍 Było by po prostu cudownie ^^
      3.Chyba tak

      Usuń
  3. Jak zawsze mnie zaskkakujesz kochanie !
    mOJA DIECESCA ! I FEDE !
    ohh jak ja cie za nich kocham
    zakładzikk? nie ładnie nie ładnie
    leonek będzie zły...
    słodko Angie mówi na diegusia !
    ja chce woiecej niegongiie xdd( DIEGO I ANGIE XDD )

    TRZY RAZY TAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń