piątek, 12 sierpnia 2016

Rozdział 8 : I myślisz , że on cie chce ?

••• Francesca ••• 

Spędziłam z Diego cudowny dzień. Nigdy nie byłam z nim sama. Zawsze wydawał mi się egoistą , okazał się inny. To co mówiła Violetta być może nie było prawdą. Czekam w samochodzie na moją mamę , gada z nim jeszcze.

- I co chciał ? - Spytałam 
- Mój numer.
- Pewno będzie chciał mnie jeszcze zamówić.
- Wątpię. Powiedział , że jestem atrakcyjną kobietą. Umówiłam się z nim.
- Co ?
- To co słyszysz smarkulo.
- I myślisz , że on cie chce ? Jesteś od niego starsza. 
- To co. Widocznie to go kręci.
- Ta ... jasne ...
- Nie bądź zazdrosna widocznie mu się nie spodobałaś. 
- Ta ...

Po chwili dojechaliśmy. Nie wierze on naprawdę chce podrywać moją matkę. Poszłam do siebie i zamknęłam drzwi zaczęłam nucić nową piosenkę. Usłyszałam telefon , był w mojej torebce. Odebrałam inaczej matka by usłyszałam.



- Tak ? - Powiedziałam niepewnie
- Hej moja śliczności.
- Yyy ... kto mówi ?
- Nie poznajesz ?
- A powinnam ?
- Przystojny facet. 
- Jaśniej ...
- Spędziłaś ze mną dzisiaj trzy godziny.
- Diego ! Ale skąd ten telefon ? Oszalałeś.
- Nie pokazuj go mamie. 
- Nie mam zamiaru , ale kiedy ty ?
- Jesteś taka piękna ... już tęsknie słodka moja ...
- Diego ?
- Kiedy się zobaczymy ? Mogę jutro zadzwonić ?
- Nie ...
- I tak zadzwonię.
-   Dobrze koło piętnastej.
- Ja już za tobą tęsknie. Cudownie całujesz ... jesteś taka mądra i ...
- Piłeś coś ?
- Jedno , może cztery piwa.
- Słysze. Idź spać.
- Ale będę mógł zadzwonić ? 
- Tak.
- Dobranoc śliczna.
- Dobranoc.

On chyba oszalał. Daje mi telefon i dzwoni po pijaku. Chociaż miło było go wysłuchać. Przejrzałam telefon , był numer Violetty. Chciałam zadzwonić , ale zrezygnowałam zrobię to jutro , jak wszystko przemyśle. 




••• Diego •••

Rano poszedłem do domu Leona , konkretnie do jego siostry Natalii. Jest ode mnie rok starsza , pół roku temu pomogłem jej z Maxim , teraz są szczęśliwą parą. Czas by się zrewanżowała. Leona na szczęście nie było w domu.

 - Co cie do mnie sprowadza ?
- Potrzebuje zmienić styl.
- W sensie ?
- No inaczej się ubierać , niby droższe ciuchy.
- Poznałeś kogoś ?
- Można były tak powiedzieć. Pomożesz mi ?
- Może i coś zrobimy.
- Dzięki Naty.
- Luzik.
- Więc ?


- Diegutek się zakochał.
- Prosiłem byś tak nie mówiła.
- Oj no powiedz mi w kim.
- Nie. 
- No weź , bo ci nie pomogę.
- Naty.
- Dieguś proszę ...
- Taka jedna.
- Ładna ?
- Tak.


Natalia oczywiście zadawała wiele pytań. Starałem się ją jakoś zbywać. W końcu byłem gotowy na randkę. Zadzwoniłem do kawiarni. Mama Francescy podała mi adres. Przynajmniej dzięki temu wiem gdzie ona jest. Teraz muszę udawać zakochanego w niej. Nie wiem jak skoro wole dziewczyny o ciemnych włosach.

____________________________________________________________________

A w kolejnym pierwsze widoczne zmiany Angie. 
Powoli odzyskuje wenę. Pisanie rozdziału zajmuje mi dwa dni.
Proszę o głosy w ankiecie.

1) Jak zakończy się randka ?
2) Diego ponownie zadzwoni do Francescy ?

4 komentarze:

  1. Wróce !
    PS; zapraszam do mnie na ankiety.. pomożesz zdecydować ?
    Zagłosowałam u cb na naxi xddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam ( mimo rozwalonego tel)
      Rozdział cudowny
      matka fran taka podekscytowana.. chyba będzie musiał asie z nią bzykać..
      Dałaś Naty !!!!!!
      jak ja ci dziękuje
      wielbie cie
      chociaż barsdziej pasuje do siostry diego hehh
      o tak ja cghce nnaxi !
      prosze wynagrodze ci.. kolejną serią z diecescą
      niestety i naxi.. no ii pod twój styl.. mam nadzieje, że sie nie gniewasz..
      znowu mnie zainspirowałaś !!!!!!1
      więc niech wracają ci te siły !!!!!!!!
      ubustwiam pijanego diego...
      on musiałby byc pijany by pójść z matką franki do łóżklka

      Usuń
  2. Heejka :* bosz nareszcie rozdział ^^^
    Serio pijany Diego ?! No to wymyśliłaś :*
    Rozdział Zajebisty tak jak każdy zresztą
    1) nwm może kolejnym spotkaniem?
    2) taaak
    Pozdrawiam žyczę weny i czekam na next.
    B.A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maddy dzisiaj troszkę później, ale jestem! ♥
    Diego jednak realizuje swój plan i będzie udawał zakochanego.
    Ta krowa już się na to nabiera, a ciekawe co będzie później.
    Diego poprosił o radę Naty.
    Hmmm zmiana stylu. Wow.
    Aż się boje pomyśleć co to będzie z Leonem I Vils. Czy oni się ze sobą prześpią czy nie.

    Ciesze się, że wena Ci wraca ♥
    Zajebisty rozdział! ❤
    Nie mogę się już doczekać następnego! ❤

    1. Możliwe, że pójdą do łóżka 😨
    To się okaże. Albo się będą tylko całować. Diego może szybko przejść do konkretów.
    2. Tak

    Buziak,
    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń