sobota, 3 września 2016

Rozdział 17 : Wy się całowaliście ?

••• Leon •••

Jest osiemnasta. Czekam na mieście na Violettę. Jeśli o na myśli , że z nią będę by ona wygrała zakład to się myli. Jestem Leon , Leon Verdes nie dam sobą tak manipulować. Ooo idzie m w końcu. Teraz mogę jej to wygarnąć. Chwila podbiega do mnie i się przytula ?

- Wygrałam !
- Co ?
- Wygrałam rozumiesz ?!
- Chwila powoli ...
- Jadę od jutra na tydzień do Hiszpanii !
-  Co ...
- Ten konkurs ! Nagrywam teledysk !
- Żartujesz ?
- Nie ! Leon naprawdę tak się cieszę !
- Nie będzie cie przez tydzień ?
- No tak , a jak wszystko dobrze pójdzie to może dłużej.
- A zakład z Diego ?
- Powiedział ci ?
- Ta ... wypaplał się.
- I mimo to ... umówiłeś się ze mną ?
- Przegrasz go jak wyjedziesz.
- Ale zostanę wielką gwiazdą. Ciul tam z nim. Muszę iść.
- Czemu ?
- O piątej mam samolot , muszę się spakować.
- Ale ...
- Pa Leon. do zobaczenia. 

Pocałowała mnie w policzek i poszła. Nie będzie jej tydzień , Diego powinien się cieszyć. A ja ? Czuję się dziwnie , jakbym za nią tęsknił. Usiadłem na ławce
 i myślałem o tym wszystkim. Nie znam jej prawie w ogóle , ale od paru dni jest moją pierwszą oraz ostatnią myślą dnia. Chyba się zakochałem ...




••• Francesca •••

 

Jestem w szoku. To co się stało jest dziwne. Przebrałam się i usiadłam na łóżku. Diego zaczął mi robić zdjęcia chociaż tego nie chciałam. Powoli nie wytrzymywałam i chodziłam po całym pokoju. On nie przestawał. Czułam , że zaraz wybuchnę. Tak właśnie się stało.



- Możesz przestać ?!
- Nie.
- Nosz !
- Co ?
- Zaraz ci przywalę !
- Mocno ?
- Bardzo !
- Będzie bolało ?
- Tak !
- Bardzo ?
- Uhhh jesteś debilem !
- To nie zmienia faktu , że mnie kochasz.
- Wcale nie ! Uroiłeś coś sobie !
- Sami mi to powiedziałaś.
- Odwal się. Wychodzę !
- Po moim trupie.
- Jesteś trupem !
- Oj wątpię.

Odłożył aparat i podszedł do mnie. Objął mnie w tali ręką , potem ściągnął czapkę. Uśmiechnął się i złożył czuły pocałunek na moich ustach. Był to najprzyjemniejszy pocałunek , który przeżyłam w moim życiu. Nie wyrywałam się bo sama tego chciałam. Nasz pocałunek coraz bardziej się pogłębiał , ale ktoś zapukał do drzwi.

 - Otworzę.
- No ... - Poprawiłam włosy zaszokowana 
- Siema Leon. 
- Mam nowinkę. Violka wygrała konkurs. 
- Serio ?
- Jedzie na tydzień do Włoch mamy ją z głowy. 
- Co znaczy z głowy ? - Spytałam
- Francesca ... hejka.
- Więc ?
- Potem ci wyjaśnię.
- Wy się całowaliście ?
- Nie ! - Krzyknęłam z Diego
- Czyli specjalnie masz szminkę na ustach Diego ?
- Co ? 
- Nie wnikam co nie. 
- Malowałaś usta ?
- Nie widać ? - Wybuchałam śmiechem i poszłam do kuchni 
- Francesca ! Sms !
- Ooo idę do Violi.
- Nie idziesz sama. 
- Pójdziesz niby ze mną ?
- Kurwa ! Spotkajcie się w kawiarni ?
- Nie muszę jej pomóc się spakować. 
- Dobra zawiozę cię. 
- Luzik.
 
Poszłam z chłopaki do auta i zwieźli mnie. Violetta była tym wszystkim taka podekscytowana. Cieszę się , że wygrała. Dostała wielką szansę. Jednak będę za nią tęsknić. Pożegnałam się i wróciłam do domu. Diego się wkurzył , że wyszłam sama ale nie dam się zamykać znowu. Wzięłam prysznic i położyłam się.
 
- Fran musimy pogadać.
- Nie mam ochoty ...
- To ważne.
- Diego nie teraz !
- Twój ojciec żyję.
- Co ? - Usiadłam 
- Twoja matka mi powiedziała. Wyjechał kiedyś w trasę. 
- Ale przecież ...
- Musimy go znaleźć.
- Po co ?
- Musi się tobą zająć przez ten rok.
- Nie chce go znać !
- Francesca będziesz u mnie mieszkać.
- Nie rozumiem.
- Nie mogę cię znowu zapisać do szkoły , on może. 
- No i ?
- Plan z Angie się udał ... przyszedł czas na jego odnalezienie ....
- Zgadzam się ....
 
_____________________________________________________________________
 
No i cóż w następnym trochę Naxi. 
Jest nowy wątek , ale czy odnajdą ojca ? 
 No i pocałunek Diecesci hihi
 
1) Czy Diego znowu pocałuje Fran ?
2) Violetta odnajdzie sie w Hiszpanii ? 
3) Kto jest ojcem Fran ?

5 komentarzy:

  1. Czyżby Leonek się zakochał? Jak inaczej wytłumaczyć jego zachowanie i to, że zrobiło mu się źle na wieść o wyjeździe?
    Może się zmieni i będzie chciał z nią być?
    Violka ma w dupie zakład i cieszy się z wyjazdu :*;)
    Oby się udał.

    Fran i Diego zamierzają szukać jej ojca. Ciekawe czy go znajdą. Pewnie zaopiekuje się Fran. Dobrze by było.
    A jej matka powinna ponieść jakieś konsekwencje tego co robiła.

    Był pocałunek! O tak! ❤ ❤ ❤

    Cudowny.

    1. Możliwe
    2. Nwm ,może nawet kogoś pozna?
    3. Nwm

    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Tak
    2. Nie
    3. Pablo ! O odnajdą go w Hiszpanii:D

    Rozdzialu dlugi oczekiwalam i jest cudowny
    Diecedca kiski
    Ja chce naxi
    Jak zwykle ja i moje zachcianki ..
    Rozbilas mi leonette!, ja placze mam depresje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny *-*
    Ps. U mnie na blogu jest juz pierwszy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle szczęścia jednego dnia :) przecudowny rozdział a do tego ślub lodo i tomasa który wzięli 2 raz i był na nim diego czy ten dzień może być piękniejszy ? cudo piękny ehhh masz talent dziewczyno :)
    1,tak
    2.tak
    3.tomas albo eeeee nw
    mam prośbę ? pomożesz nam w spamie na tt ? hasztag to #MatrimonioTomavica to pomożesz ??
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny rozdział 💕

    Czy mi się wydaje,że Leon się zakochał?On jest kochany,z tego co widać na pewno coś do niej poczuł.
    Pocałunek Diego i Fran,mogę umierać 😍
    Już chyba wiem na jaki wątek będę najbardziej czekała,oni są dla siebie stworzeni *-*
    Diego i Francesca chcą odnaleźć ojca,mam nadzieje,że go odnajdą i wszystko wróci do normy.Mógłby zapewnić Fran opiekę i wsparcie jakiego potrzebuje.Tyle przeżyła a los wcale jej nie oszczędzał dlatego kontakt z bliskim na pewno by jej pomógł.Jak przypominam sobie co zrobiła jej matka,tylko ją skrzywdziła.Mam nadziej,że wszystko się jakoś ułoży.
    Czekam na Naxi,kolejny wątek który uwielbiam ❤️

    1.O tak,oby robił to częściej;*
    2.Chyba nie ale nie jestem pewna
    3.Nwm

    Cudowny
    Wspaniały
    Genialny

    Rozdział jak zawsze prze cudowny ❤️
    Czekam z niecierpliwością na kolejną perełkę
    Buziaczki 😘 😘 😘
    Ps;Przepraszam,że tak się rozpisałam;*

    Diana

    OdpowiedzUsuń