sobota, 26 grudnia 2015

Rozdział 58

*** Krystian ***
 Violi na szczęście nic nie jest. Tak strasznie mi ulżyło. Nie zmienia to faktu , że jest na mnie zła. Myśli , ze to zaplanowałem i owszem , ale nie tak to miało wyglądać. Poszła do swojego pokoju , ja zaś wściekły do salonu , gdzie tymczasowo Diego dał mi swoje lokum.  

Na kanapie leżała Francesca. Widocznie już spała. Przypomniało mi się jak ją zgwałciłem , jak później jej pomagałem otrząsnąć się po Diego. Jak przez moment miałem wrażenie , że się w niej zakochałem. To wszystko wróciło , stałem nad śpiącą dziewczyną i patrzyłem na nią przez ponad pięć minut. Nie mogłem uwierzyć , że mogę jeszcze coś do niej czuć , po tak długim czasie. Zrozumiałem , że nie szukałem jej by odzyskać Violette , ale by była bezpieczna.

- Diego odejdź ... nie chce mi się gadać. - usłyszałem 
- To nie Diego tylko Krystian. - powiedziałem 
- Ojej ... przepraszam. Myślałam , że nie wrócisz na noc.
 - Nie szkodzi. Znowu się pokłóciliście ? 
- Tak. - usiadła , a ja zobaczyłem rany na nodze
 - Francesca obiecałaś mi coś chyba ?
- To było jak byliśmy razem , teraz jestem wolna i niezależna.
 - Nie udawaj. Oboje wiemy , że potrzebujesz czułości. 
- Nie daje już rady Kris ... - zaczęła płakać 
- Wiem. - usiadłem i mocno ją przytuliłem
 - Dobry z ciebie przyjaciel ... - wydukała 
- Mhm ... kładź się razem się pomieścimy. 
- Diego będzie zły. 
- Pogadam z nim , musisz się wyspać. No raz , dwa bo sam cie położę.
- Nie zrobisz tego.
- Gdyby oni nie spali zacząłbym cie gilgotać.
- Pf ... 
- No kładź sie marudo.

Dziewczyna położyła się , ja ściągnąłem jedynie koszulkę , jej kąciki ust lekko uniosły się ku niebu. Położyłem się za nią. Chciała się obrócić , ale ją wyprzedziłem. Przytuliłem ją od tyłu i spaliśmy w sposób nazwany łyżeczką. W nocy czułem jak się przewraca. Wtuliła się we mnie kładąc jak zawsze głowę na torsie , a rękę niedaleko serca. Coraz więcej wspomnień do mnie wracało.


*** Violetta ***
Gdy rano się obudziłam , nadal bardzo bolała mnie głowa. Powoli wstałam , założyłam różowy szlafrok i kapcie. Wyszłam z pokoju , zmierzałam iść do kuchni bo jakieś leki przeciw bólowe. Weszłam do salonu , stałam zaszokowana. Krystian z Francescą spali wtuleni w siebie. To był dla mnie cios prosto w serce.
____________________________________________________ 

Napisąłam rozdział , krótki bo taki był zamierzony. Mieli być tylko Fran i Kris , udało sie. Wiem mała niespodzianka może , ale tak mnie jakoś myśl na wigilii z rodziną naszła. Mam nadzieje , że fani Diecesci i Kristaletty mi wybaczą ten haniebny czyn.

1) Violetta obrazi się na Francesce ?
2) Diego wywali ich z domu ?
3) Francesca też czuje coś do chłopaka ?

Jeszcze raz przepraszam za nieco inny rozdział i za jego długość. 

6 komentarzy:

  1. Nie ważne czy długi, czy krótki liczy się to, że jest na prawdę świetny. No nw nw czy ci wybaczymy. Ja wybaczę, bo piszesz świetnie i wiem, że masz coś ciekawego w planach.
    1. hmm nw
    2. Pewnie będzie chciał, ale Krystian z nim pogada i wyjaśnią sb wszystko??
    3. pewnie tak :)
    PS. Jest nowy rozdział http://diecescalovestory.pinger.pl
    ~I♥Diecesca~

    OdpowiedzUsuń
  2. super szymoncesca a myślałem ze dicesca i szok
    1.nie porozmawia z nią i wszystko się wyjaśni
    2.nie bo powie ze wywala tylko Krystiana bo Francesce tego ie zrobi bo ją koffa
    3.Nie

    OdpowiedzUsuń
  3. julka dla mnie bomba widze że wena wruciła na okres świąteczny
    1.nie
    2. będzie chciał ale nie fran
    3. nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ale chcę diecesce :(
    1. Nie bo z nią porozmawia
    2. Tylko Krystiana xd
    3. Nie
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżby Kris i Fran razem?
    Lubiłam Marcesce w 2 sezonie więc dla mnie każda opcja jest mega <3

    1. Tak
    2. Krisa tak, ale Fran nie
    3. Może do niej wrócić tak samo jak do Krisa *o*

    Czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ważne że krótkie, ale jest pewne że boski :*
    Czyżby Fran i Kris razem?
    Jednsk ten sen coś znaczył...
    Ale zobaczymy jak się to potoczy :)
    Ja Ci wybaczę <3
    1) No tak. Ale Kris na pewno to wytłumaczy.
    2) Krista tak ale Fran zostanie :)
    3) Tak
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń