środa, 23 grudnia 2015

Rozdział 57

*** Diego ***
Siedziałem nadal na schodach. W oddali zobaczyłem światła. Wiedziałem , że to samochód. Od razu wszedłem do środka i pozagaszałem światła na dole. Poszedłem na górę , czarnowłosa leżała na łóżku obrócona tyłem do drzwi. Usiadłem obok niej i położyłem rękę na biodro , czekając na jej reakcje.

- Diego ? - otarła łzy
- Skarbie nie lubię jak płaczesz wiesz o tym.
- Czuje się dziwnie ... nie wiem co mam myśleć o tym wszystkim. 
- Wiem kochanie , to przez ze mnie. Nie potrzebnie się w tobie zakochiwałem. Powinnaś być dziwką do zabawy , ale nie potrafię ci tego zrobić. Francesca będzie lepiej jak odejdziesz daleko ode mnie.

Dziewczyna usiadła na łóżko i popatrzyła mnie. Po chwili mocno się we mnie wtuliła. Objąłem ją ręką i czekałem na to co powie. 

- Chce zostać tutaj. Z tobą ... 
- Jesteś tego pewna ? Wiesz jaki jestem. - powiedziałem szczęśliwy 
- Racja wiem , ale jednak no ...
- Chcesz tego na pewno ?
- Wszystko przemyślałam  i taka jest moja decyzja.
- Boże tak mi ulżyło. - pocałowałem ją w czoło 
- Ale masz mnie nie bić ! 
- Oczywiście skarbie. Postaram się zmienić dla ciebie.
- Dziękuję. 

Ciągle trzymałem ją w swoich objęciach. Po paru minutach położyliśmy się , ona została jedynie w bieliźnie. Ja w swoich czarnych spodenkach. Położyłem się nad nią , nie przestraszyła się wręcz przeciwnie zaczęła się bawić moimi włosami.
- On cie zgwałcił ? - spytałem 
- Kto ? - nie przestawała się bawić 
- No ten ... co cie porwał.
- Mówisz o sobie ? Nie. - zaśmiała się 
- Kotuś. Mówię o tamtym debilu , to była moja wina.
- Nie , nie zgwałcił mnie. Był nawet miły na początku.
- Miły ... związał cie i zamknął w piwnicy ...
- Ale wcześniej zachowywał się inaczej.
- Zakochałaś się w nim ?
- Nie wiem , może. - wzruszyła ramionami
- Aha. Fajnie już mam się czuć zazdrosny ? Nie spuszczę z ciebie oka.
- Najlepiej zamknij mnie w pokoju jak kiedyś !
- Zaczynasz serio ?! -  krzyknąłem
- No traktuj mnie jak kiedyś ! Bij !
- Nie rozumiesz , że nic nie jest i nie będzie jak kiedyś !
- Masz rację mój Diego znikł ! 
- O czym ty do mnie gadasz ?!
- O niczym , idę do salony. Złaź ze mnie !
- Co ci się okres spóźnia czy jak ?! Zmieniasz ciągle zdanie !
- Tak jak ty ! Pa ! - krzyknęła i wyszła z pokoju

Nie miałem ochoty już dzisiaj z nią gadać.
 Przykryłem się kołdrą i zasnąłem. 
Śniła mi się Francesca całująca
 Krystiana. Od razu się obudziłem.
______________________________________________________________
No cóż wena zrobiła sobie już święta , więc ja też. Nie wiem czy napisze jeszcze coś w tym roku , postaram się ale nic wam nie obiecuje. Dziękuje za cudowny czas spędzony z wami i mam nadzieje , że razem ze mną wytrwacie do kolejnych świąt.


1) Czy to był zwykły sen , czy jednak coś znaczył ?
2) Diego przeprosi Francesce za wszystko ?
3) Dlaczego Krystian będzie zły ?

WESOŁYCH , MAGICZNYCH , RADOSNYCH ŚWIĄT.
Życzenia już wam napisałam. Kocham was miśku ♥

7 komentarzy:

  1. Nie spodziewałam się rozdziału, a tu niespodzianka <3
    Rozdział wspaniały :)

    Ja życzę również Tobie wspaniałych i wesołych świąt w miłej, rodzinnej atmosferze <3

    Mam nadzieję, że Ty wytrwasz z nami do następnych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Jezuniu zapomniałam o pytaniach :///
      1. Zwykły sen.. Przecież Krystian zakochał się w Vivi
      2. Tak <3
      3. Violetta nie będzie się do niego odzywać.

      Jeszcze raz Wesołych Świąt <33

      Usuń
  2. rozdział super życze dużo dużo weny mnóstwa prezetów kochającego chłopaka super ocen i wszystkiego czego sobie zażyczysz
    1.zwykły sen
    2.Tak
    3.coś z vils na pewno
    julka buziak

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowski ;*
    Niestety nie mam weny na długi kom ;/
    1) Coś znaczący.
    2) No pewnie <3
    3) Coś z Vilas.
    Ja chcę jeszcze w tym roku <3
    Ale jeśli masz czas to napisz :*
    Wesołych Świąt!
    Zdrowia,szczęścia,pomyślności,kochającego chłopaka i dobrych ocen w szkole ;*
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. super hm co mogę napisać spełnienia marzeń mase kasy więcej zboczonych rozdziałów haha nie no żarcik czekam na one shota :)
    1.nie raczej nie chyba ze francesce za młodu
    2.takkk
    3.coś z vilu ale to wiesz tylko ty Buziak <3 szymoncesca

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, cudowny, no po prostu brak słów na ten rozdział. Dzięki twojemu pomysłowi moja wena wróciła.
    1. Nw
    2. Tak musi
    3. Coś z Vilu??
    Wesołych świąt Dars :*
    Zapraszam do mnie http://diecescalovestory.pinger.pl
    ~I❤Diecesca~

    OdpowiedzUsuń
  6. Niespodzianka ! Ale to jaka ! Myślałam że rozdział się nie pijawił, a tu co ? Rozdział 57...
    C.U.D.O.W.N.Y.

    Również życzę Ci Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku ;****

    Mam nadzieję że przetrwamy jeszcze jedne Święta razem ^^

    1. Zwykły sen. Przecież Kris kocha Vivi, a Fran Diego.
    2. Tak <33333 To rozkaz !!
    3. Bo Viola będzie zła na Krisa nie będzie się do niego odzywać

    To jeszcze raz: WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :***

    Honey

    OdpowiedzUsuń