sobota, 19 grudnia 2015

Rozdział 56

*** Francesca ***
Usłyszałam huk , domyśliłam się że to Diego. Wykonałam kolejne cięcie mimo wszystko. Chciałam zrobić to ponownie , ale mocno złapał mnie za nadgarstek. Drugą ręką wyjął żyletkę z mojej dłoni. Wiedziałam , że mi się oberwie dlatego nie patrzyłam mu w oczy lecz na ziemie. Po chwili poczułam jak mnie przytula. Zakleszczył mnie w swoich ramionach , ja zaś wybuchłam płaczem. 

- Nigdy więcej tego nie rób ... - usłyszałam jego spokojny głos
- Ja ...
- Cichutko , ja wszystko wiem przepraszam.
- Ty mnie ? 
- Tak , wiem że to przez ze mnie.
- Diego ... - schylił się i pocałował rany 
- Już nie pozwolę ci nigdy byś to zrobiła obiecuje.
- Przepraszam.
- Nie masz za co , Kate podaj mi apteczkę. 
- Diego ...
- Nie bój się , nic ci nie zrobię. Francesca ja cie kocham , nie skrzywdziłbym cie nigdy. Jasne bije cie i w ogóle. Ale wiesz dlaczego , taki mam już charakter. Jednak cie kocham naprawdę.

 Chłopak zaczął opatrywać rany. Gdy nalał wodę utlenioną poczułam ogromny ból. Zauważył to i na chwile przerwał , pocałował mnie w czoło i kontynuował mini tortury. Nie sądziłam , że mi to wszystko powie. Znowu mam mętlik w głowie , naprawdę nie wiem już co powinnam myśleć. Wstałam , a on otarł moje łzy.

*** Diego ***
Ta sytuacja dała mi dużo do myślenia. Zrozumiałem , że Francesca jest zagubiona. Myślałem , że się zmieniła ale ona tylko udawała bo się bała. Kocham ją z każdym dniem coraz bardziej. Może na początku trudno było mi się do tego przyznać , ale uważam że mógłbym z nią założyć rodzinę. Jest dla mnie wszystkim. Zaprowadziłem ją do obok , bo tutaj drzwi wyleciały z zawisów. Weszła do środka , ja zamknąłem drzwi na klucz. Zobaczyłem strach w jej oczach. Kręci mnie to jak laska się mnie boi , ale nie w jej przypadku. Podszedłem do niej.

- Spokojnie kochanie. Jestem przy tobie.
- Dziękuje ...
- Musimy porozmawiać. Bardzo poważnie o nas.
- Chyba to dobrze nam zrobi. - powiedziała niepewnie
- Chodź na łóżko , zaufaj mi.

Złapałem ją za rękę i zaprowadziłem tam. Usiadłem , ręką wskazałem na swoje kolana. Kiwnęła głową na nie. Uśmiechnąłem się i pociągnąłem ją za rękę tak , że usiadła. Wygodnie usadowiła się u mnie na kolanach. Jednak nadal czułem , że się boi.

- Więc zacna panienko Francesce.
- Co ? - zobaczyłem jak lekko sie uśmiecha
- Spotkaliśmy się tutaj by omówić sprawę naszego dalszego związku.
- Diego. - wybuchła śmiechem a ja ją przytuliłem
- Taką cie uwielbiam kochanie. 
- Mhm. - wtuliła się we mnie jeszcze mocniej
- Więc po pierwsze. Nie prowokujesz mnie tak ?
- No , po drugie nie bijesz mnie z byle powodu !
- Auć ... miś krzyczy. Się postaram ale nie obiecuje. 
- Diego prosze ... to boli ...
- Wiem skarbie. Przepraszam i dziękuje , że tu jesteś. 
- Porwałeś mnie ... 
- Mogę ponownie wypuścić jeśli będziesz szczęśliwa.
- Naprawdę ? Zrobiłbyś to ? Wypuścisz mnie ?!
- No tak , jeśli byś chciała. - spuściłem wzrok 
- Nawet jeśli mnie kochasz ?
- Jak się kogoś kocha , nie można go trzymać na siłe.
- Dziękuje , jesteś cudowny. Przemyśle to i jutro ci powiem dobrze ?
- Dobrze , połóż się już spać misiu. 
- A ty ?
- Idę jeszcze zapalić i zaraz przyjdę , dobranoc.

Zdjąłem ją z swoich kolan. Czułem na sobie jej wzrok , wyszedłem z pokoju i poszedłem na dwór. Sięgnąłem do kieszeni , potem do drugiej. Paczki z papierosami nie było , wyciągnęła ją widocznie. Usiadłem na schodach. Myślałem o wszystkim , po chwili zadzwoniłem do Violetty. Nie odebrała , teraz miałem dwa problemu. Francesca i moja siostra. 
_____________________________________________________
Prosze oto rozdział , cały o Diecesce. Kolejny już wkrótce.
Chciałam podziękować Justynie za bardzo motywujące i długie komentarze. Tak jak innym , choć jej znacznie się wyróżniają. 

1) Francesca będzie chciała odejść od Diego?
2) Chłopak dowie się co z jego siostrą ?
3) Zmieni się dla swojej dziewczyny ?

7 komentarzy:

  1. Tak wiem że żabko komutuje ale czytam każdy rozdział.A rozdział zajebisty cudowny genialny itp.
    1)Tak ale później będzie chciała z nim zamieszkać bo zrozumie że go kocha ❤
    2)Może?Najpewniej tak
    3)Oczywiście że tak i nie inaczej 😊

    Czekam na next i pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału <3
    1) Nie
    2) Chyba tak
    3) Oczywiście <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super <3 Diego jaki kochany <3
    1. Nie
    2. Chyba tak
    3. Oczywiście <3
    Chcę już next!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co dziękować :*

    Rodział:
    Mega
    Boski
    Cudowny
    DIECESCA! W końcu!
    Warto było czekać długo <3

    Dieguś taki kochany.
    Mam nadzieję, że jednak Fran nie ucieknie...
    Bosh jaki on jest idealny!
    Czytając to, aż chce mieć chłopaka co z moją urodą to raczej nie wyjdzie XD

    Pytankaaaa:
    1. NIE ZGADZAM SIE!
    2. Mam nadzieję, że nie bo on przecież zabije Krystiana xd
    3. TAAAAAAAAK!!! To oni ze sobą chodzą? Xd

    Dobra ja kończęi oczywiście czekam na dalszy rozwój wydarzeń :**
    Pozdrowionka Justyna :33

    OdpowiedzUsuń
  5. Boooski :*
    No wreszcie Diecesca <3
    Widzę że Diego naprawdę się zmienił :)
    1) Nie. Ona go kocha!
    2) Tak ale Vilas u będzie już spoko ;)
    3) Tak <3
    Next!! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. super rozdział najleprzy blog o diecescce w internecie :)
    1.nie
    2.tak
    3tak szymoncesca

    OdpowiedzUsuń
  7. 1) nie będzie chciała od niego odejść
    2) tak
    3) Tak ♥

    OdpowiedzUsuń